quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Beetje sneu. Voel je je nu mannelijker?
Mijn poesquote:
Mieren en muggen doe ik dan wel weer dood :$quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
So?
Ik stap zelfs niet op mieren als ik ze zie...
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn poes![]()
Qua katterige huisdieren heb ik alleen "jeweetwel katers" in de aanbieding...
Ik wil je niet bang maken, maar bleek een jaar of vijf geleden muzienkolonies in beide bnken te hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mieren en muggen doe ik dan wel weer dood :$
Uiteraard wel een aardig verschil in hersencapaciteiten én over het algemeen toch wel gegarandeerd bijzonder snel dood. Daarnaast wat moeilijk te deporteren.
Zolang die muizen hier niet met een hele kolonie blijken te zitten, wat ik opzich ook weer niet verwacht, blijf ik ze wel netjes vangen.
En hier fototjes posten.
Heb er ook 2quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
hmmn.. Van iemand met zo'n naam, subscript én UI verwacht je toch minimaal 2, 3 poezen
Ik heb geen kat, en volgens mij zit er alleen een enkele in de keuken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef LostFormat het volgende:
De eerste twee red je, daarna wordt het alleen maar uitermate kut als je kat om drie uur 's nachts onder je bed achter zo'n mormel aanzit. Dus om er zo snel en efficient mogelijk van af te zijn: een zwieper van het balkon af.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken, maar bleek een jaar of vijf geleden muzienkolonies in beide bnken te hebben
Ging ooit op Koninginnenach met een vriendin mee naar een date in Zoetermeer (was een ramp, maar dat terzijde).. Kom heel laat/vroeg thuis, wil alleen maar slapen.. En wat krijg ik als cadeau van mijn (binnen)kat??? Een HEEL dode muis Ongeveer 6 keer uit mijn bed gegooid (met wc-papier als buffer), maar kat en prooi bleven terugkomenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:13 schreef [url=http://forterugkomen um.fok.nl/user/profile/73916]LostFormat[/url] het volgende:
De eerste twee red je, daarna wordt het alleen maar uitermate kut als je kat om drie uur 's nachts onder je bed achter zo'n mormel aanzit. Dus om er zo snel en efficient mogelijk van af te zijn: een zwieper van het balkon af.
Dan denk je dat zo'n beest echt wel dood moet zijn. Wordt je daarna wakker van het geritsel in je afvalbak. Daarom staart, zwieper.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ging ooit op Koninginnenach met een vriendin mee naar een date in Zoetermeer (was een ramp, maar dat terzijde).. Kom heel laat/vroeg thuis, wil alleen maar slapen.. En wat krijg ik als cadeau van mijn (binnen)kat??? Ongeveer 6 keer uit mijn bed gegooid (met wc-papier als buffer), maar kat en prooi bleven terugkomenOpgestaan en beestje in container gegooid... Maar wat een hellenacht was dat
Ik ging naar de verzamelcontainer buiten toen uiteindelijk.. Om 5 uur 's-nachtsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:21 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dan denk je dat zo'n beest echt wel dood moet zijn. Wordt je daarna wakker van het geritsel in je afvalbak. Daarom staart, zwieper.
Tsss, je wil mijn toyboy niet worden, Geen medelijdenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsss, je wil mijn toyboy niet worden, Geen medelijden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Hey, ik was lief en oplossingsgericht.. Niet ineens gaan zeuren nouquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:28 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]Hey, ik ben niet gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Heb juist vandaag de (overigens onherkenbare) foto's uit m'n fobo gegooid waarvan ik niet wist dat ik ze er 2 jaar geleden had opgezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |