Truequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar je weet nu hoe je het moet oplossen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
![]()
Ik denk nu steeds weer dat ik van die beestjes te horen lopen
(wat dan vervolgens de regen oid. blijkt te zijn)
Jazeker, dank dat je dit speciaal voor ons op poten hebt gezetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Dank allen
Hoop dat jullie na dit feel-good avontuur weer vrolijk het weekend inkunnen
miss_isis, ik heb geen azijn in huis, maar het valt toch al reuze mee. Toch bedankt voor de tip
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ik had iets soortgelijks in een topic van Qwea over beestjes in haar tuin, waarvan we na enig onderzoek dachten dat je er vreselijk jeukende uitslag van zou krijgen. Nog niet in de buurt geweest van die tuin, laat staan die beestje, maar jeuk dat ik kreeg
Thnx.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
Wat een leuk topic![]()
En wat goed gedaan allemaal!
Mis je Henk stiekem niet een beetje?
Echtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Thnx.
Maar nee. Ik heb net namenlijk bijna bert gevangen
jaquote:
Je hebt Henk's familie gevondenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ja
Bert is iets groter en iets slimmer. Hij stak steeds alleen z'n koppie onder het bakkie, pakte snel iets, en ging dan een klein stukje verder zitten knabbelen. Was net een halve seconde te laat, en sindsdien laat hij zich even niet meer zien.
Eventuele familieleden zullen snel zat collega-gedeporteerden zijnquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt Henk's familie gevonden
Snorharen bijten nietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kan ik je Whiskers niet een weekje lenen
Ja, je weet nu hoe het moetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Eventuele familieleden zullen snel zat collega-gedeporteerden zijn
Eikel, is een levend wezen hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef LostFormat het volgende:
Als m'n kat weer eens zo'n beest gevangen had, pakte ik het gewoon bij de staart en mikte ik 'm zo ver mogelijk van het balkon af. Ja, ze zijn best schattig maar kom op, zo pakt hij tenminste nog wat vlieguren.
Muggen ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eikel, is een levend wezen hoor
Beetje sneu. Voel je je nu mannelijker?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:03 schreef LostFormat het volgende:
Als m'n kat weer eens zo'n beest gevangen had, pakte ik het gewoon bij de staart en mikte ik 'm zo ver mogelijk van het balkon af. Ja, ze zijn best schattig maar kom op, zo pakt hij tenminste nog wat vlieguren.
Ik wil dan ook niet je snorharen lenen maar je poesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Snorharen bijten niet![]()
Maar katten voelen zich niet zo fijn in een andere omgeving... Moet je meteen mijn toyboy worden dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |