LOL, eigenlijk welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het af gaat lopenKans lijkt me best aanwezig dat het beestje straks in paniek via TS' armen probeert te vluchten. Eigenlijk zou TS iemand moeten vragen om het hele spektakel te filmen zodat wij mee kunnen genieten
Sssst, verpest het nou nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, eigenlijk wel![]()
Maar dan zou die persoon nuttiger zijn voor TS door het aquarium met hem naar buiten te zeulen, en door te blijven zeulen tot ze een goed eind weg zijn en het beestje kunnen vrijlaten
quote:
Schopje CUL?quote:
Ik bedoelde natuurlijk 'go in het bami/nasibakje Henk, met minimaal tegensputteren en zonder Chewbalhaar aan te vallen en/of de stuipen op het lijf te jagen'quote:
Precies. Ik weet zeker dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:23 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'go in het bami/nasibakje Henk, met minimaal tegensputteren en zonder Chewbalhaar aan te vallen en/of de stuipen op het lijf te jagen'
Zie, jij snapt hetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Ik weet zeker dat je dat bedoelde![]()
En??? Hebben Henk en jij het beide overleeft(d?)?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hij had zich netjes ingegraven aan de zijkant van het glas. Had pas door dat ik ging scheppen doen hij al tussen bamibak en glas gevangen zat. Dekseltje erop was vervolgens een koud kunstje. Nu maar gelijk even wegbrengen dan
Foto volgt straks nog
Goed werkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hij had zich netjes ingegraven aan de zijkant van het glas. Had pas door dat ik ging scheppen doen hij al tussen bamibak en glas gevangen zat. Dekseltje erop was vervolgens een koud kunstje. Nu maar gelijk even wegbrengen dan
Foto volgt straks nog
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Chewbalhaar het volgende:
Foto volgt straks nog
Heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lol!
Toen ik naar buiten ging kwam er net zo'n kat langslopen, uber-nieuwsgierig kijkend.
Toen ik terug kwam zaten er zelfs 2; eentje keek zo mega boos naar me en die andere zo heel verbaasd van 'WTF flik jij nou" xD
Henk zelf was aardig actief, probeerde wel uit het bakje te komen, zonder echt constant alle kanten rond te vliegen. Wel was hij niet zo snugger met steeds met z'n neus tegen het dekseltje springen. Halverwege bedacht hij zich dan ook dat hij eerst z'n neus maar eens moest verzorgen en wassen... waarna hij lekker verder ging.
Over in de bamibak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie nieuwe leefomgeving voor hem opgezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
There we go:
[ afbeelding ]
Zoek de muis![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eind goed, (bijna) al goed (ben volgens mij wel door een brandnetel ofzo gelopen met m'n voet)
Oorlogswond, dikke streetcredsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Held![]()
![]()
![]()
En nog "gewond" geraakt ook![]()
Super, die fotoreportage![]()
![]()
![]()
PS had de muis meteen gevonden![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Oorlogswond, dikke streetcreds
Duidelijk chicks mee hosselen!
Benieuwd of er nog vriendjes en vriendinnetjes (of broertjes en zusjes, neefjes en nichtjes, rivaliserende clans for that matter) op bezoek komen de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |