Lokaal heel grote verschillen, en we hebben een Estofex lvl 2 voor vannachtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoals mijn vriendje net op FB zei, de tegels zijn nat![]()
hou ik je aanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:43 schreef Barbaaf het volgende:
In ieer geval is het mysterie opgelost, ik zal niet meer zeuren omearos
Ik gooi ook alleen maar met termen die ik in het andere topic tegenkom hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Godsamme Baaf, zorg er toch es niet constant voor dat ik me dom voel ja![]()
Lijk je toch alweer iets minder nerderig zelfquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik gooi ook alleen maar met termen die ik in het andere topic tegenkom hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja dat over kliekjes, ik vind het ook veel leuker om solo met vrienden af te spreken.Veel gezelliger en gezeik in groepen vind ik nooit leuk.
Boh vreselijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gingen ooit es met het personeel van Virging steengrillen bowlen en stappen, dat werd zo een gigantisch drama waarbij 1 persoon echt gillend en jankend in de stad stond te schreeuwen WE ZIJN EEN GROEP, JE BLIJFT BIJ DE GROEP, JE GAAT ECHT NIET ZOMAAR NAAR EEN ANDERE KROEG etc etc.
Beste vriend en ik lachen er nog steeds om, jemigdepemig dat was erg
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijk je toch alweer iets minder nerderig zelf
En in het nerdgroepje wilden ze me ook al niet, ze vonden dat ik teveel met vrouwen omgingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Oh pleasequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wij gingen ooit es met het personeel van Virging steengrillen bowlen en stappen, dat werd zo een gigantisch drama waarbij 1 persoon echt gillend en jankend in de stad stond te schreeuwen WE ZIJN EEN GROEP, JE BLIJFT BIJ DE GROEP, JE GAAT ECHT NIET ZOMAAR NAAR EEN ANDERE KROEG etc etc.
OMG dan was ik al weg geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent gewoon te weinig nerd ook denk ik. Je ziet er niet zo uit ook, lekker rough and tough on the bikequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
[..]
En in het nerdgroepje wilden ze me ook al niet, ze vonden dat ik teveel met vrouwen omging
Hij is ECHT wel een nerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te weinig nerd ook denk ik. Je ziet er niet zo uit ook, lekker rough and tough on the bike
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |