refowebquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef Wootism het volgende:
Drs. M.W. Muilwijk, aangenaam!
[ afbeelding ]
Volgens deze beste man is het veel te toffe weekblad heidens leesvoer voor de kids.
Waarom? Kan je hier lezen.
Heeft ondermeer te maken met de zwarte magie van Zwarte Magica en het feit dat Kwik, Kwek en Kwak worden opgevoed door hun Oom en niet door hun ouders.
Serieus, hier word je toch echt ontzettend simpel van? Wat is er in godsnaam mis met die mensen?
Vind het tevens jammer dat het hersenspoelen van jonge kinderen middels religie niet gezien wordt als mishandeling. Een beetje Donald Duck weghouden uit de jeugd van een kind.... stelletje simpele zielen.
[ afbeelding ]
Je mag dus geen eigen mening hebben op die site? Alleen die van de 'deskundige' geldtquote:"Reageren op een antwoord is mogelijk mits de reactie iets toevoegt en niet in strijd is met het antwoord van de deskundige. Vraagstellers zijn niet gebaat bij tegenstrijdige reacties en bovendien vinden we het ongepast ten opzichte van de deskundige die zijn/haar vrije tijd ter beschikking stelt om onze bezoekers te helpen. ."
...er zullen vast meer mensen zijn dan alleen TS die dit een compleet doorgedraaide idioot vinden, rechtstreeks afkomstig uit de 14de eeuw....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waarom hebben ze de reacties afgesloten na 1 reactie? Was jij dat, TS?
DEZE MAN SPREEKT WAARHEID DONALD KWAM UIT DE DD OM MIJ TE VERKRACHTquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef Geelman het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ooit las ik de Donald Duck toen ik klein was, en die nacht werd ik overvallen door satan. Ik ben hierna nooit meer de oude geworden...
Denk goed na voordat je dit 'onschuldige' blad openslaat...
Welke FOK!er heeft dit geschreven?quote:Vroegâh, in het Saaien Tijdperk, zonder internerd en smartphone, toen we ons vierentwintig-zeven het apezuur verveelden, lazen we nog wel eens een goed boek om de tijd te doden.
Het schijnt dat Badr Hari vroeger ook een abonnement op de Donald Duck had.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:51 schreef Geelman het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens. Ooit las ik de Donald Duck toen ik klein was, en die nacht werd ik overvallen door satan. Ik ben hierna nooit meer de oude geworden...
Denk goed na voordat je dit 'onschuldige' blad openslaat...
Nee, maar er stonden wel al twee reacties onder die 'tegenstrijdig' waren met de context van de sitequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:49 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waarom hebben ze de reacties afgesloten na 1 reactie? Was jij dat, TS?
Deze week weer geile Ariel in de DD!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef Wootism het volgende:
Drs. M.W. Muilwijk, aangenaam!
[ afbeelding ]
Volgens deze beste man is het veel te toffe weekblad heidens leesvoer voor de kids.
Waarom? Kan je hier lezen.
Heeft ondermeer te maken met de zwarte magie van Zwarte Magica en het feit dat Kwik, Kwek en Kwak worden opgevoed door hun Oom en niet door hun ouders.
Serieus, hier word je toch echt ontzettend simpel van? Wat is er in godsnaam mis met die mensen?
Vind het tevens jammer dat het hersenspoelen van jonge kinderen middels religie niet gezien wordt als mishandeling. Een beetje Donald Duck weghouden uit de jeugd van een kind.... stelletje simpele zielen.
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n vermoeden dat de modjes DAAR nog net ietsjes strenger zijn dan hier...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef Wootism het volgende:
Wel goed forum daar!
Denk dat ik FOK! vaarwel zeg en voortaan daar maar ga posten.
Mag ik jou een kusje op het puntje van je neus geven?quote:
Haha, ja. Dan krijg je meteen de deur in je gezicht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee, maar er stonden wel al twee reacties onder die 'tegenstrijdig' waren met de context van de site
Ook stond er bij één reactie het woordje 'godverdomme', dus dan is het einde natuurlijk al meteen zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |