Weet je wel wat dat kost, ambtenaren die op een burger zitten te wachten zodat die snel geholpen kan worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, ik vind het belangrijker dat ik snel en vriendelijk geholpen wordt. Was net in Emmrich bij het Burgerbureau, heerlijk ongedwongen, vriendelijk en zeer snel aan de beurt en in 3 minuten weer buiten.
Minder dan ik kost als ik zit te wachten! Bovendien betaal ik alleen BTW op mijn boodschappen in Duitsland en verder geen belastingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost, ambtenaren die op een burger zitten te wachten zodat die snel geholpen kan worden?
Maar het komt uiteraard wel terug in de belastingtarieven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minder dan ik kost als ik zit te wachten!
Ik heb gewoon leges betaald voor handeling. Verder is het onzin dat snelle en goede hulp duurder is, het is veel meer een zaak van organisatie en gemotiveerde medewerkers. Heb daar hele modellen voor ontwikkeld en geimplementeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar het komt uiteraard wel terug in de belastingtarieven.
Waarom maak je je eigen dan druk op een forum over Nederlandse gemeentes? Ga iets in Duitsland zoeken om te zeuren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Minder dan ik kost als ik zit te wachten! Bovendien betaal ik alleen BTW op mijn boodschappen in Duitsland en verder geen belastingen.
Om jou een maagzweer te bezorgenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom maak je je eigen dan druk op een forum over Nederlandse gemeentes? Ga iets in Duitsland zoeken om te zeuren.
Zelfs dat lukt je niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om jou een maagzweer te bezorgen
Zolang jij je zit te ergeren ben ik gelukkig, hoe gaat het met je zaak trouwens? Alle vergunningen al?quote:
Uniform nee, maar wel nette kledij, helemaal voor de ambtenaren die aan de receptie ed. zitten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ulx heeft liever ambtenaren in uniform?
Geen shorts, geen slippers, dat heb ik ook altijd als kledingvoorschriften voor mensen die voor mij met klanten te maken hebben, voor de rest... Als het schoon is vind ik het best.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Uniform nee, maar wel nette kledij, helemaal voor de ambtenaren die aan de receptie ed. zitten.
Redelijk druk, voor de rest qua vergunningen: gewoon beginnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zolang jij je zit te ergeren ben ik gelukkig, hoe gaat het met je zaak trouwens? Alle vergunningen al?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |