Het zijn de wereldkampioenenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:25 schreef Renzoku het volgende:
Japan is opbouwend wel heel sterk voor een vrouwenteam.
Dat weet ik, maar vrouwenvoetbal over het algemeen is heel belabberd, maar dit valt mij alleszins mee.quote:
1-0 GBquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:54 schreef Wilskracht het volgende:
Straks live dames voetbal Engeland-Kameroen op BBC3 en HD
Staat 1-0 voor kan je volgen via de stream van de NOSquote:
Ja voetbal zonder commentaar is echt zaaddodend als het niet in een stadion is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:44 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Staat 1-0 voor kan je volgen via de stream van de NOS
Wie?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ouch, in de 32e minuut gewisseld worden... pijnlijk.
Als 2e scherm op de ipad kan het geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja voetbal zonder commentaar is echt zaaddodend als het niet in een stadion is.
Klopt alleen het zou wel leuk zijn als Duitsland had meegedaan dan bijvoorbeeld Kameroen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef qwerty-nl het volgende:
Vrouwenvoetbal is ook weer niet zo slecht als sommigen beweren. Natuurlijk heb ik ook zeker potten gezien die echt niet aan te zien waren maar sommige poTten kunnnen best niveau zijn en kansoms ook vermakelijk zijn. Ik denk dat mannen in de jupiler leauge (misschien zelfs de onderste regionen van de eredivisie) best jaloers zijn op sommige vrouwen.
Nee, dat is dus compleet niet waar. Ze hebben het Duitse vrouwenteam (top 3 van de wereld) laten spelen tegen een of ander 4e divisie clubje in Duitsland en binnen 5 minuten wisten de mannen dat ze het gingen winnen en dat deden ze ook, met speels gemak. Volgens mij hebben ze dat ook geprobeerd met het US nationale team, over het algemeen beste van de wereld, tegen een team van 16-18 jarige jongens, high school team. Het high school team stond na 45 minuten 3-0 voor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:05 schreef qwerty-nl het volgende:
Vrouwenvoetbal is ook weer niet zo slecht als sommigen beweren. Natuurlijk heb ik ook zeker potten gezien die echt niet aan te zien waren maar sommige poTten kunnnen best niveau zijn en kansoms ook vermakelijk zijn. Ik denk dat mannen in de jupiler leauge (misschien zelfs de onderste regionen van de eredivisie) best jaloers zijn op sommige vrouwen.
Wel valt het mij op dat vrouwen in landenteams een veel hoger niveau spelen dan vrouwen in clubteams.
Kan kloppen ja... Maar ik heb dan over individuenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:13 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee, dat is dus compleet niet waar. Ze hebben het Duitse vrouwenteam (top 3 van de wereld) laten spelen tegen een of ander 4e divisie clubje in Duitsland en binnen 5 minuten wisten de mannen dat ze het gingen winnen en dat deden ze ook, met speels gemak. Volgens mij hebben ze dat ook geprobeerd met het US nationale team, over het algemeen beste van de wereld, tegen een team van 16-18 jarige jongens, high school team. Het high school team stond na 45 minuten 3-0 voor.
Het vrouwenvoetbal is van lachwekkend niveau.
Dat artikel gaat over ijshockeyquote:
Oeps..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat artikel gaat over ijshockey
Natuurlijk klopt het wat je zegt, maar dan nog vind ik dat het door wat je in de laatste alinea zegt, zwaar Olympische sport onwaardig is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vrouwenvoetbal moet je gewoon niet vergelijken met mannen. Als je dat los kan zien dan zal je zien dat er wel degelijk een heel behoorlijk niveau kan worden gehaald door de dames. En de vergelijking met teams van verschillend geslacht die tegen elkaar spelen gaat in mijn ogen gewoon niet op.Waarom zou je dat ook doen eigenlijk? Zet een vrouwenvolleybalteam tegen een mannenteam en die zullen ook altijd verliezen. Of vergelijk de tijden van de dameszwemmers eens met die van de heren. Komen ook niet in de buurt. Je begrijpt wat ik bedoel...
Ben er wel mee eens dat er een ontzettend groot verschil zit in kwaliteit van teams, de spoeling is gewoon heel dun. Landen als Zuid-Afrika zijn hier gewoon opvulling. Dat zie je trouwens ook in de competities. Er zijn in elk land maar een paar clubs die de dienst uitmaken. In Zweden zijn uitslagen als 13-0 niet eens uitzondering en dat is jammer voor het niveau en ontwikkeling van het vrouwenvoetbal in het algemeen. Europees gezien zijn er ook maar een paar clubs die al jaren de dienst uitmaken.
ik zou niet weten waarom het daarom Olympisch onwaardig zou zijn. Die clubs hebben nu eenmaal geld en inkomsten om professioneel te kunnen ballen. Dat geld is in het vrouwenvoetbal gewoon niet breed aanwezig en de clubs die dat wel hebben (Potsdam, Lyon, Linköping) hebben dus automatisch een betere selectie. Net als Barca, Real, Chelsea in het mannenvoetbal. Verschil is alleen dat daar nog veel meer clubs vlak onder zitten en dus voor meer concurrentie kunnen zorgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Oeps..
[..]
Natuurlijk klopt het wat je zegt, maar dan nog vind ik dat het door wat je in de laatste alinea zegt, zwaar Olympische sport onwaardig is.
Omdat er wereldwijd zo weinig professionele atleten zijn in deze sport, dat zorgt voor een Olympisch onwaardig niveau.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom het daarom Olympisch onwaardig zou zijn. Die clubs hebben nu eenmaal geld en inkomsten om professioneel te kunnen ballen. Dat geld is in het vrouwenvoetbal gewoon niet breed aanwezig en de clubs die dat wel hebben (Potsdam, Lyon, Linköping) hebben dus automatisch een betere selectie. Net als Barca, Real, Chelsea in het mannenvoetbal. Verschil is alleen dat daar nog veel meer clubs vlak onder zitten en dus voor meer concurrentie kunnen zorgen.
Vergeet ook niet dat damesvoetbal in de USA ook gewoon een grote sport is. Dat je in Nederland nauwelijks damesvoetbal langs ziet komen, betekent niet dat dat in de rest van de wereld ook zo is. Hier in Zweden is het competitievoetbal gewoon live op tv en trekt het aardig wat publiek ook nog.
Er zijn ook geen professioneel kleiduivenschieters, boogschutters, boksers etcquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Omdat er wereldwijd zo weinig professionele atleten zijn in deze sport, dat zorgt voor een Olympisch onwaardig niveau.
Bij die laatste 2 sporten heb je het natuurlijk fout.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Er zijn ook geen professioneel kleiduivenschieters, boogschutters, boksers etc
Je moet zelfs amateur zijn bij het boksen. Maar goed, we gaan off-topic.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Bij die laatste 2 sporten heb je het natuurlijk fout.
De eerste heb ik geen verstand van.
De Koreaanse boogschieters verdienen er hun geld mee en hebben geen andere baan. Dat lijkt me professioneel. Dit is bvb bij die Elisson van Amerika ook het geval.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Je moet zelfs amateur zijn bij het boksen. Maar goed, we gaan off-topic.
Waar kijk jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:54 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Japan - Marokko is een spannende wedstrijd... 0-0 bij rust... Marokko heeft meer overwicht maar ze hebben allebei goede kansen gehad.
Tweede helft opeens vol actie en mooie goalslquote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef Thas het volgende:
2-1 Zuid-Korea, Kim Bo Kyung (imo grootste talent) scoort
Sorry, ik heb je reactie niet gezien tijdens de wedstrijd... ik keek op een Japanse stream.quote:
Dat is Koreaans publiek tegen Morganella omdat die Park Chu-Young geel aannaaide met een schwalbe.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uruguay afgang tegen 10 man Senegal.
Zwitserland ook zwak. Britse publiek duidelijk tegen Zwitserland trouwens. Constant boe-geroep.
Marokko verloren van Japan.
Zit nogal wat Koreaans publiek daar dan. Hoor ook contant Daehan Minguk.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat is Koreaans publiek tegen Morganella omdat die Park Chu-Young geel aannaaide met een schwalbe.
Was dat net erin aan het editen hehequote:Op zondag 29 juli 2012 20:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zit nogal wat Koreaans publiek daar dan. Hoor ook contant Daehan Minguk.
Haha, ik was sneller.quote:
Het is wel merkbaar dat er relatief in Zuid-Korea veel meer vrouwen fan zijn van het nationale voetbalelftal (dan bvb in Nederland), is sterk te horenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, ik was sneller.
Zuid-Korea is kwalitatief een stuk beter maar wankelt toch een beetje.
Bengtson na de OS naar Man Utd voor 15 miljoenquote:
Normaal gesproken heb ik ook geen BBC HD, dit is een extra kanaal speciaal voor de OS.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Rickazio het volgende:
alleen zender 1 tm/ 30 in HD, helaas.
Maar prima beeldje.
Misschien dat Japan nog wat leuks gaat doen. Ze zijn niet bang uitgevallen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
Brazilië gaat dit toch gewoon op z'n sloffen winnen
En dan wil geen europese zender het meer uitzenden dus doe maar hup team GBquote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Thas het volgende:
UAE en Spanje liggen er na 2 wedstrijden definitief uit, voor Gabon en Nieuw-Zeeland (eigenlijk ook Zwitserland) is het bijna niet meer te doen. Wordt een Zuid(+Midden)-Amerikaans en Aziatisch feestje. Meest interessante wedstrijd wordt GB - Uruguay, wie wint gaat door. Als Uruguay wint is waarschijnlijk Wit-Ruslandhet enige Europese land wat door gaat.
Kijk toch alles online en daar wordt het gewoon uitgezonden, dus achquote:Op maandag 30 juli 2012 00:19 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
En dan wil geen europese zender het meer uitzenden dus doe maar hup team GB
Mis toch het commentaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Kijk toch alles online en daar wordt het gewoon uitgezonden, dus ach
quote:1 GK Piet Velthuizen 3 November 1986 (aged 21) Vitesse
2 DF Gianni Zuiverloon 30 December 1986 (aged 21) West Bromwich Albion
3 DF Dirk Marcellis 13 April 1988 (aged 20) PSV
4 DF Kew Jaliens[2] 15 September 1978 (aged 29) AZ
5 DF Erik Pieters 7 August 1988 (aged 19) PSV
6 MF Kees Luyckx 11 February 1986 (aged 22) AZ
7 MF Jonathan de Guzmán 13 September 1987 (aged 20) Feyenoord
8 MF Urby Emanuelson 16 June 1986 (aged 22) Ajax
9 FW Roy Makaay[2] (c) 9 March 1975 (aged 33) Feyenoord
10 FW Gerald Sibon[2] 19 April 1974 (aged 34) Heerenveen
11 FW Ryan Babel 19 December 1986 (aged 21) Liverpool
12 MF Hedwiges Maduro 13 February 1985 (aged 23) Valencia
13 DF Calvin Jong-a-Pin 18 August 1986 (aged 21) Heerenveen
14 MF Evander Sno 9 April 1987 (aged 21) Celtic
15 MF Royston Drenthe 8 April 1987 (aged 21) Real Madrid
16 FW Roy Beerens 22 December 1987 (aged 20) Heerenveen
17 MF Otman Bakkal 27 February 1985 (aged 23) PSV
18 GK Kenneth Vermeer 10 January 1986 (aged 22) Ajax
Dit dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
Brazilië gaat dit toch gewoon op z'n sloffen winnen
Je hebt door dat het U23 is?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus.
En ik snap niet waarom Spanje favoriet was? ze spelen met een C-team.
Dat doet Brazilie ook, maar zelfs dan heeft Brazilie een geweldige team
Tsja, ik doe het de hele OS zonder commentaar gezien ze niks wat ik wil zien uitzenden.quote:
Spanje U23 bedoel je? Dat is dan gewoon een B/C-team? want ze mogen gewoon met alle toppers spelen ...quote:Op maandag 30 juli 2012 00:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Je hebt door dat het U23 is?
Op Muniain na missen er nou echt niet zoveel grote namen.
Alba, De Gea, Mataquote:Op maandag 30 juli 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spanje U23 bedoel je? Dat is dan gewoon een B/C-team? want ze mogen gewoon met alle toppers spelen ...
Ze missen niet zoveel grote namen? noem mij eens de grote namen die vandaag speelden..
..Het hele toernooi is U23, ze mogen met maar 3 spelers boven de 23 spelen. Dan zie ik niet welke toppers, buiten Muniain, niet meedoen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spanje U23 bedoel je? Dat is dan gewoon een B/C-team? want ze mogen gewoon met alle toppers spelen ...
Ze missen niet zoveel grote namen? noem mij eens de grote namen die vandaag speelden..
Dat wist ik dus niet, waar slaat dit op?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:28 schreef Thas het volgende:
[..]
..Het hele toernooi is U23, ze mogen met maar 3 spelers boven de 23 spelen. Dan zie ik niet welke toppers, buiten Muniain, niet meedoen.
Dan nog was Spanje na Brazilië de favoriet en is het dus vrij opvallend dat ze er na 2 wedstrijden eruit liggen waaronder 1-0 verlies tegen Hondurasquote:Op maandag 30 juli 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet, waar slaat dit op?![]()
Begrijp nu pas waarom mensen vinden dat voetbal niet op de OS thuis hoort, ben het daar vanaf nu helemaal mee eens
Voetbal is altijd leuk om naar te kijken, zelfs vrouwenvoetbal kijk ik. Maar snap totaal niet waarom ze dit hebben gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Dan nog was Spanje na Brazilië de favoriet en is het dus vrij opvallend dat ze er na 2 wedstrijden eruit liggen waaronder 1-0 verlies tegen Honduras
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, maar vind het wel leuk om te kijken dus hoop dat het blijft
Wie dan wel?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voetbal is altijd leuk om naar te kijken, zelfs vrouwenvoetbal kijk ik. Maar snap totaal niet waarom ze dit hebben gedaan.
Spanje had een prima elftal, ze liggen er ook veel te vroeg uit. [b]Maar had geen medaille verwacht eigenlijk.[/b]
De sterktste landen vind ik Brazilie, GBR en Uruguay.quote:
Uruguayquote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De sterktste landen vind ik Brazilie, GBR en Uruguay.
Weet voor de rest niet hoe de poules in elkaar zitten, dus weet niet of dat mogelijk is:
1. Brazilie
2. GBR
3. Uruguay
Jammer kom er niet in.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef DrParsifal het volgende:
ik weet niet of deze geo-restricted is:
http://www.svt.se/os/live(...)77607331901843419608
Gevonden NRK2 zend het uit via eurovisionsports.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:32 schreef DrParsifal het volgende:
ik weet niet of deze geo-restricted is:
http://www.svt.se/os/live(...)77607331901843419608
Bij die site krijg ik iets heel anders hoor..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jullie doen moeilijk met die streams. Op de site van de ebu staan alle streams netjes op een rij. Klik je op EBU members live dan krijg je zelfs alle europese broadcasters met hun commentaar. Zonder georestrictie en helemaal legaal. Eurovisionsports.com
Excuses. Het is .tvquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Bij die site krijg ik iets heel anders hoor..
Bij rust nog altijd 1-0, ook wel een verrassende tussenstand.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
GB - Brazilië (v) 1-0 verrassend leuke pot.
10 keer raden welke het niet doet van die streams... het begint met een n en eindigt op osquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Jullie doen moeilijk met die streams. Op de site van de ebu staan alle streams netjes op een rij. Klik je op EBU members live dan krijg je zelfs alle europese broadcasters met hun commentaar. Zonder georestrictie en helemaal legaal. Eurovisionsports.com
Doet het weer hoor, was voor het eerst dat ie er even uitlag. Tot nu toe zonder problemen elke dag gekeken. Heerlijke site!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:46 schreef TLC het volgende:
[..]
10 keer raden welke het niet doet van die streams... het begint met een n en eindigt op os
Zelfde bij Zuid-Korea - Gabon..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
Spanje-Marokko nog altijd 0-0 na een klein uur.
Niet zo moeilijk he als je spelers uit 4 landen mag halen en als 1 landeneenheid mag meedoen. Hoe meer je er over nadenkt hoe idioter het is dat alles Great Britain is en niet gewoon Engeland, Schotland enz. apart...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:39 schreef beantherio het volgende:
United Kingdom of Great Britain and Ireland verslaat Uruguay. Netjes.
Brazilië maakt ze toch in johquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk he als je spelers uit 4 landen mag halen en als 1 landeneenheid mag meedoen. Hoe meer je er over nadenkt hoe idioter het is dat alles Great Britain is en niet gewoon Engeland, Schotland enz. apart...
Tja, je kunt je ook afvragen waarom de staten van de VS ook niet afzonderlijk meedoen. Da's precies hetzelfde.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk he als je spelers uit 4 landen mag halen en als 1 landeneenheid mag meedoen. Hoe meer je er over nadenkt hoe idioter het is dat alles Great Britain is en niet gewoon Engeland, Schotland enz. apart...
Aangezien het 1 land is, is het gewoon helemaal logisch en volgens de IOC regels. Als er iets vreemd is, is het de FIFA ze wel als aparte landen laat meedoen. Het is ook helemaal niet mogelijk om officieel een Schot te zijn. Iedereen in het VK mag gewoon kiezen voor welk land ze meedoen, geboorteplaats maakt niets uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Inderdaad. En de reden waarom de Schotse, Welshe en Noord-Ierse bonden officiële medewerking aan dit team hebben geweigerd is ook omdat ze doodsbang zijn dat ze daarna door de FIFA niet meer erkend worden als aparte landen. Het is inderdaad vreemder dat er voor het voetbal wel dat onderscheid kan bestaan tussen die aparte staten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:51 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Aangezien het 1 land is, is het gewoon helemaal logisch en volgens de IOC regels. Als er iets vreemd is, is het de FIFA ze wel als aparte landen laat meedoen. Het is ook helemaal niet mogelijk om officieel een Schot te zijn. Iedereen in het VK mag gewoon kiezen voor welk land ze meedoen, geboorteplaats maakt niets uit.
Yep inderdaad. Maargoed at is historisch en er is gewoon zoveel rivaliteit tussen alle vier. Maar het blijft toch ontzettend vreemd dat je als geboren en getogen Londenaar ook gewoon voor Schotland mag uitkomen als je dat wil.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Inderdaad. En de reden waarom de Schotse, Welshe en Noord-Ierse bonden officiële medewerking aan dit team hebben geweigerd is ook omdat ze doodsbang zijn dat ze daarna door de FIFA niet meer erkend worden als aparte landen. Het is inderdaad vreemder dat er voor het voetbal wel dat onderscheid kan bestaan tussen die aparte staten.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
op de stream te zien nog 0-0quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:14 schreef borisz het volgende:
USA 2-0 NZ
Brazilie - Japan nu onderweg.
Daar gaan de Britse dames uit het toernooi 2-0 verloren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef Wilskracht het volgende:
Britse dames 2-0 achter tegen Canada.
Kijk net op de stream.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef TLC het volgende:
Honduras staat voor tegen Brazilie... wat de neuk.
Schandalig hoe zo'n scheids Brazilie een rondje verder wil hebben gewoon speler bij je roepen nog 1 keer en ik stuur je er af.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:33 schreef TLC het volgende:
Honduras met 1 man minder nu na rood, kom op Brazilie
als je het overige deelnemersveld nog bekijkt kan alleen Engeland Brazilie van het goud houden, en dat lijkt me al sterk.quote:
Doelpunt van Honduras zat er best lekker inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahaha, die herhaling. Wat een vieze kkschwalbe van Neymar. Ik ga me echt dood ergeren als die heikneuter in Europa speelt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahahaha, die herhaling. Wat een vieze kkschwalbe van Neymar. Ik ga me echt dood ergeren als die heikneuter in Europa speelt.![]()
![]()
Gewoon een ergere versie van Ronaldo in z'n schwalbetijd.quote:
Ik gun het Brazilië niet, telt dat ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer, Honduras heeft toch wel de gun-factor.
3 doelpunten per wedstrijd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:24 schreef TLC het volgende:
Dit is de vierde wedstrijd van Brazilie op de O.S. en ze staan nu al op 12 doelpunten
quote:
Eens al ga ik zo wel kijken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt 't trouwens aan mij of is 't veel leuker om de andere sporten te kijken dan dit "voetbal"?
Niet zo gek toch? Voetbal zien we het hele jaar door, de andere sporten een stuk minder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt 't trouwens aan mij of is 't veel leuker om de andere sporten te kijken dan dit "voetbal"?
Maar ook het type sporter irriteert me gewoon mateloos als je de rest ziet. Van die verwende kutjochies als Neymar bij voetbal en dan kijk je naar de andere sporten en dat is zo'n groot verschil. Iets te confronterend zo.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Voetbal zien we het hele jaar door, de andere sporten een stuk minder.
quote:Gary Lineker @GaryLineker
What a day. The way it's going team GB will win a penalty shoot-out
Het zou me niets verbazen ook eigenlijk... Alles lijkt goed te gaan vandaag als je een team GB shirt aanhebtquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAEHANMINGUK HWAITING GEKKENHUISquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:14 schreef Guard het volgende:
zo de komende Britse generatie heeft ook alweer een penalty trauma
Dat verwacht ik ook, alleen de finale misschien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:15 schreef Wilskracht het volgende:
Jammer nu gaat BBC3 het voetbal niet altijd meer uitzenden.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:16 schreef Thas het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAEHANMINGUK HWAITING GEKKENHUIS [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
I BUMYEONG HERO![]()
Thas gaat boos worden nu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef TLC het volgende:
Finale zal hopelijk gaan tussen Brazilie en Japan
Niet alleen Thasquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Thas gaat boos worden nu.
Heb je ze zien voetballen tegen Honduras? Lijkt helemaal nergens op wat Brazilië presteert, op tegenstanders naaien na dan. Daar moeten ze goud voor krijgen.quote:
Dat is ook weer een tikkeltje overdreven, ja ze naaien tegenstanders weleens maar welke ploeg maakt zich daar nooit schuldig aan ? bovendien hebben ze al hun wedstrijden gewonnen en al 12 gescoort.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt helemaal nergens op wat Brazilië presteert
Nog even oefenenquote:
Zo lang was ik dus aan het juichenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]![]()
Heb je wel gekeken? Zo'n late reactie.
Nee joh, beste is natuurlijk een finale Korea - Japan waarin Korea wintquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Thas gaat boos worden nu.
D'r zijn ook fans van Busquets, lijkt me logisch dat Neymar ze dan ook heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nu fan van zijn.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:12 schreef Thas het volgende:
[..]
D'r zijn ook fans van Busquets, lijkt me logisch dat Neymar ze dan ook heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |