En dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Misschien is de gemiddelde Nederlandse man gewoon een iel onderkruipsel...
quote:
Haha ja zoiets. Gelukkig niet altijd zo extreemquote:
In de lengte willen ze nog wel eens groeien hier...maar in de breedtequote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Misschien is de gemiddelde Nederlandse man gewoon een iel onderkruipsel...
Ja, dat is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:06 schreef ssebass het volgende:
Nee dat is het beeld dat de Europeanen van de USA hebben. Sport is daar erg belangrijk en de meeste zijn goed in vorm, de achterlijke staten even buiten beschouwing gelaten.
Over welke lengte hebben wij het hier?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:08 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
In de lengte willen ze nog wel eens groeien hier...maar in de breedte
Dit valt heel erg mee.quote:
Ja beide kanten op. Van die vrouwen als halve koeien ziet er niet uit en van die gasten als twijgjes ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef Chai het volgende:
Iele mannetjes met grote vrouwen bedoel je. Die moeten gewoon zorgen dat ze minder iel worden.
Die man rechts weet dat hij een lach moet forceren, als hij dat niet doet wordt ze boos en wordt hij geplet.quote:
Wat een bakkes inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Bwhahahaha. Is dat een wijfdie linkse
Nee joh, dan eet ze hem op!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Die man rechts weet dat hij een lach moet forceren, als hij dat niet doet wordt ze boos en wordt hij geplet.
Ik zou het even opleuken met wat leuke plaatjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef ssebass het volgende:
Dit is best een smerig topic geworden zo met die plaatjes. Gelukkig heb ik mijn lunch al op.
Ze maakt hem echt af volgens mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Een beter perspectief:
[ afbeelding ]
To look on the bright side: staand beffen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef SuperwormJim het volgende:
Een beter perspectief:
[ afbeelding ]
Hij kan haar staand met zijn hoofd penetreren. Zij zal niet anders willen, dan voelt zij er tenminste ook nog wat van.quote:
Is ze nou kaal?quote:
Die laatstequote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef Piethur het volgende:
Compensatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste vond ik juist super lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die laatsteMannentorso met twee ballonnen en een mannenkop met een blonde pruik
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef Piethur het volgende:
[..]
Die laatste vond ik juist super lekker
quote:
Dit. Dat mannen zo'n Sarah Jessica Parker gezicht mooi vinden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die laatsteMannentorso met twee ballonnen en een mannenkop met een blonde pruik
Misschien kickt ie wel op neukteugels en breekt ie al die "jonge hertjes"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]_________________________________________________!
Dit snap ik dus niet hé, die gore dikke fadsige zeekoe heeft alle tijd van de wereld, omdat ze zich toch geen zorgen hoeven te maken over geld. Zelfs dan het nog vertikken om ook nog maar enig iets te doen aan je lichaam, ik had dat wijf er allang uit getrapt als ik Pierce was.
Dikke tering wijven die het vertikken om wat te doen aan zichzelf en gek opkijken als de man vreemd gaat.
Nou ja, ik snap het inderdaad ook niet. Misschien is ze wel enorm leuk en lief en heeft ze een ziekte, maar die kans acht ik zeer klein.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]_________________________________________________!
Dit snap ik dus niet hé, die gore dikke fadsige zeekoe heeft alle tijd van de wereld, omdat ze zich toch geen zorgen hoeven te maken over geld. Zelfs dan het nog vertikken om ook nog maar enig iets te doen aan je lichaam, ik had dat wijf er allang uit getrapt als ik Pierce was.
Dikke tering wijven die het vertikken om wat te doen aan zichzelf en gek opkijken als de man vreemd gaat.
Okquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Post jij eens goede chick dan, of goede kerels want dan kan ik daar op schieten
De tweede vind ik wel erg mooi, de eerste vind ik niet zo moet ik zeggen. Gelukkig valt er over smaak niet te twistenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ok![]()
Dit vind ik een prachtig lijf:
[ afbeelding ]
Dit ook
[ afbeelding ]
Slank maar vrouwelijk, strak maar zacht![]()
no lesbo
dat is waarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:36 schreef Piethur het volgende:
[..]
De tweede vind ik wel erg mooi, de eerste vind ik niet zo moet ik zeggen. Gelukkig valt er over smaak niet te twisten
Die BH heb ik in het lilaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:37 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Ik weet niet waar ik moet kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik scrollde (correct?) direct naar benedenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:37 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Ik weet niet waar ik moet kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
pics van je vriendinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef Piethur het volgende:
[..]
Mijn vriendin in het grijs/zwart volgens mij
Is in deze niet belangrijk..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:38 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik scrollde (correct?) direct naar beneden
Pics.quote:
Haar linkerbeen is echt huge johquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Haar borsten niet? Of is ze gewoon dik
Misschien wel, vrouwen hebben daddy issues en mannen hebben mother issuesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef Twiitch het volgende:
Die willen geen vriendin maar een moeder.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Gaat in deze toch ook niet over haar been?
quote:
volgens mij zijn die niet meer samen...quote:
Dit vind ik eigenlijk nog wel een mooi stel. Bij de TT denk ik meer aan dit:quote:
hahaha dat kan dus echt niet he, lijkt wel of ze er eentje bij de middelbare school heeft opgezochtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk nog wel een mooi stel. Bij de TT denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Het lijkt inderdaad op een ventje die een slecht zittend pak heeft gehuurd voor z'n middelbare school galaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
hahaha dat kan dus echt niet he, lijkt wel of ze er eentje bij de middelbare school heeft opgezocht
Ja en die meid kon niemand anders meer krijgen en koos dus maar een brugklasser uitquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad op een ventje die een slecht zittend pak heeft gehuurd voor z'n middelbare school gala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beeld hem eens zonder haar in
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Was Madonna met d'r zoon op stap?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit vind ik eigenlijk nog wel een mooi stel. Bij de TT denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Nee klopt ze is dood.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
volgens mij zijn die niet meer samen...
het zijn zanger Jamie Cullum en vrouw Sophie Dahl. Lijkt inderdaad haar zoon als je het zo zietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |