"you can brush my hair, undress me everywhere, Imagination life is your creation"quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat mijn 12-jarige zelf dacht.
Zit je me nou te versieren snarf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"you can brush my hair, undress me everywhere, Imagination life is your creation"
subtiel toch...?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je me nou te versieren snarf?
Nee, maar daar hou ik wel van. Er zijn niet genoeg dames die zelf dit soort initiatieven nemen.quote:
Jeej weekendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:31 schreef marbasnarf het volgende:
jaaaaa half 6... officieel weekend voor mij! Heb een meningsverschil met een klant en haar tot vrijdag avond half 6 de mogelijkheid gegeven om mij te bellen (als ik bel neemt ze niet op, ze blijft alleen maar smsen en ga niet via de sms iets zakelijks bespreken) en nu is ze te laat...
dus: weekend!!!
Kittensquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben weg(douchen en dan opweg om kittens te kijken
)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:54 schreef xFriendx het volgende:
Al sinds de eerste keer dat ik je met eigen ogen zag,
Je leuke kapsel, je vrolijke bikini en ontluikende lach.
Ja het was jij Flippie, je kwam meteen binnen op één, met een stippie.
Flippie, je echte naam of afgekort Flips,
Ik luisterde niet naar je naam maar keek alleen maar naar je bips.
Wachtende tot de dag, de wereld alleen nog maar bestond uit Flippiee
Niets anders telt, gewoon samen, lippie tegen lippie.
Zeker en dan om 10 uur naar de bar op de hoekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:36 schreef STING het volgende:
[..]
Guilty as charged
Je gaat lekkah stappen dus?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
Hihi Roy laat mij op zn iPad. Hij staat nog ingelogd op facebook. Dus nu is hij uit de kast. Zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |