http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360quote:Seksisme op straat in Brussel
RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
Fatsoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef Erkannn het volgende:
Originele OP van Droomert
[..]
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360
Wat verwacht je precies, als je mensen haalt uit landen waar vrouwen geen betekenis hebben?
Hoe zou je dat willen doen? Huizen kopen voor die mensen? Ze dwingen een nieuw huis te kopen in zo'n buurt van hun uitkering? Ze verbieden om in een kansarme buurt te gaan wonen? Dat verbieden, waar selecteer je op?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er nu van. Willekeurige buurten gewoon. Of de huizen mooi of niet mooi zijn doet er nu niet toe. Het gaat erom dat buurten gemend dienen te zijn.
Het gaat om pakweg 10% (en dan neem ik het ruim)...dat is zo te verspreiden hoor.
Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?
Het zijn maar gedachtes hoor, ik ben geen politicus. Vraag het anders lekker aan Mark Rutte ofzo....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen doen? Huizen kopen voor die mensen? Ze dwingen een nieuw huis te kopen in zo'n buurt van hun uitkering? Ze verbieden om in een kansarme buurt te gaan wonen? Dat verbieden, waar selecteer je op?
gelul, niemand zegt dat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef Erkannn het volgende:
Het mensenleven is het meest waardevolle wat er bestaat...dat er hier fokkers zijn die het moorden van mensen goedkeuren begrijp ik absoluut niet gewoon.
Aurora shootout snappen ze niet, maar wat Breivick heeft gedaan hebben ze onderhand respect voor. Diezelfde mensen roepen over geweld mbt allochtonen. Hoe hypocriet kun je zijn.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef DroogDok het volgende:
Dus ze vertonen hetzelfde gedrag als autochtone bouwvakkers?
Dit mag je dus niet zeggen van de rechtse rakkers. Neen, vooral NIET de verantwoordelijkheid bij deze jongens zelf leggen. Het ligt aan het land van herkomst, de genen, de religie, de cultuur. Alles, behalve deze jongens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.
Als je een vrouw een hoer/slet noemt beschuldig je haar van overspel met meerdere mannen. In islamitisch recht kun je een vrouw of man niet zomaar beschuldigen hiervan. Als je dat zonder bewijs doet krijg je volgens de Sharia stokslagen.
Persoonlijk herken ik het haantjesgedrag wat je in de video ziet bij jonge losgeslagen Moslims. Geen religie, cultuur, opvoeding of regelgeving lijkt daar effect op te hebben.
Ik heb het niet over goedkeuring, maar dat men er begrip voor heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelul, niemand zegt dat.
Men zegt alleen dat Aurora een totaal losstaand incident was en Breivik (hoe enorm ziek in zijn kop ook) zegt dit te doen als gevolg van de islamisering.
Dat is alles, niemand keurt het goed.
Goede uitweg wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Het zijn maar gedachtes hoor, ik ben geen politicus. Vraag het anders lekker aan Mark Rutte ofzo....
Maar mensen kapot schieten begrijpen ben je gewoon ziek. Ik ben eigenlijk wel klaar met jou.
Tuurlijk...begrip opbrengen voor moord is wel goed? Sick minded gastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede uitweg wel.
Van ons vragen hoe we het moeten oplossen, en zelf geen thuis geven, dan gelijk een punt van mij pakken, verdraaien, en zo weigeren nog deel te nemen aan het gesprek.
Begrip, dat lees ik niet echt. Meer dat ze inzien waarom hij het deed, de achterliggende gedachten snappen, niet goedkeuren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb het niet over goedkeuring, maar dat men er begrip voor heeft.
en niks gelul....dat maak jij ervan ja
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:00 schreef timmmmm het volgende:
is het niet inmiddels tijd om ontopic te gaan, en breivik/aurorashooting in dat topic te houden?
Was het nodig mijn post te deleten? Was enkel een korte uitleg waarom Erkannn het breivik onderwerp kan loslaten, aangezien hij het totaal fout interpreteert.quote:
Mannen kijken nou eenmaal mooie meiden na, soms wordt er wat geroepen en heel soms wordt er iemand aangesproken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit mag je dus niet zeggen van de rechtse rakkers. Neen, vooral NIET de verantwoordelijkheid bij deze jongens zelf leggen. Het ligt aan het land van herkomst, de genen, de religie, de cultuur. Alles, behalve deze jongens.
Maar je kan er niet om heen dat het toch meestal allochtonen of derde generatie is. Hoe zou dat dan komen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Mannen kijken nou eenmaal mooie meiden na, soms wordt er wat geroepen en heel soms wordt er iemand aangesproken.
En de mensen met de grootste mond zijn kansloos en/of jaloers. Heeft toch niets met allochtonen te maken, maar met kansen op de meidenversiermarkt.
Ik denk inderdaad dat de 10 kinderen uit de derde generatie, die in luiers rondlopen, met enige regelmaat dames lastig vallen. En dat het doorgaans allochtonen betreft, zal niet te maken hebben met het feit dat ze doorgaans in de marge van de samenleving leven (kiezen ze trouwens zelf voor) en daardoor toch op enigerlij wijze zichzelf proberen te bewijzen ten aanzien van anderen. Doormiddel van geweld, drugshandel en machogedrag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan er niet om heen dat het toch meestal allochtonen of derde generatie is. Hoe zou dat dan komen?
derde generatie...LOLquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan er niet om heen dat het toch meestal allochtonen of derde generatie is. Hoe zou dat dan komen?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk inderdaad dat de 10 kinderen uit de derde generatie, die in luiers rondlopen, met enige regelmaat dames lastig vallen.
Ik verkeerde in de veronderstelling dat de meeste rotjochies van 12-18 die hier in Nederland in ieder geval al kinderen van de kinderen zijn die hier in de jaren zestig en zeventig naartoe gekomen zijn, en daardoor niet eens meer als allochtoon bestempelt horen te worden. Maar ik kan het mis hebben, en ik weet ook niet hoe dat in Belgie zit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de 10 kinderen uit de derde generatie, die in luiers rondlopen, met enige regelmaat dames lastig vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |