abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114717649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol. Je kunt tegen logica vechten. Zou mij een biet zijn.
Enige wat je bereikt is dat anderen je niet meer serieus nemen of zelfs uitlachen.

Die sharia zal me een worst wezen trouwens. Zoveel islamieten die hun regels aan hun laars lappen zodra hun persoonlijke behoefte om de hoek komt kijken. Zoals kafirs neuken, alcohol drinken en varkensvlees eten.
Nee, jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt. Ik kom met Islamitische bronnen dat dit gedrag niet Islamitisch is. Jij blijft herhalen dat sommige Moslims het wel doen en daarom wel Islamitische cultuur is.
pi_114717670
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Je hoeft elkaar niet dom te noemen. discussieer op de inhoud, of hou gewoon je mond
Echt hè, wat een dommerikjes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114717693
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Peunage het volgende:

[..]

En als jij een basiscursus begrijpend lezen neemt zul je zien dat ik dat helemaal niet zeg. Jij begint constant over 'Islamitische cultuur' terwijl dat al lang en breed ontkracht is.
Dit is helemaal niet ontkracht. Hoe is dat ontkracht. Jij denkt dat heel makkelijk te kunnen ontkrachten door te roepen dat deze mensen geen goede moslims zijn. Maar ik zou graag de discussie zien die ontstaat als jij ze dat even gaat vertellen, want ik denk dat zij toch iets anders gaan beweren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114717717
quote:
In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen,
Is dat trouwens geen vrijheid van meningsuiting?
pi_114717728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dit is helemaal niet ontkracht. Hoe is dat ontkracht. Jij denkt dat heel makkelijk te kunnen ontkrachten door te roepen dat deze mensen geen goede moslims zijn. Maar ik zou graag de discussie zien die ontstaat als jij ze dat even gaat vertellen, want ik denk dat zij toch iets anders gaan beweren.
IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT DIT GEEN MOSLIMS/GOEDE MOSLIMS ZIJN. IK GEEF ISLAMITISCHE BRONNEN WAARUIT BLIJKT DAT DIT GEDRAG NIET ISLAMITISCH IS.
pi_114717747
-mooi zo, hoef je ook niet nog een steek na te geven, verder: NWS FB-

[ Bericht 69% gewijzigd door timmmmm op 27-07-2012 13:36:40 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_114717774
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het zijn geen goede moslims, als je met ze in discussie gaat, dan beginnen ze over andere dingen - wat ik niet wil aanhalen - maar ze zullen toegeven dat ze niet islamitisch bezig zijn.
pi_114717788
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT DIT GEEN MOSLIMS/GOEDE MOSLIMS ZIJN. IK GEEF ISLAMITISCHE BRONNEN WAARUIT BLIJKT DAT DIT GEDRAG NIET ISLAMITISCH IS.
No true scotsman
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114717814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

O'really. Moslims waren in de jaren 60 al twee verdieners. _O- _O- . Dit topic wordt met de minuut leuker.
uit je opmerking kan ik opmaken dat je de feiten niet kent??? gezinshereniging begon pas in de jaren 80
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:37:49 #210
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114717833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt. Ik kom met Islamitische bronnen dat dit gedrag niet Islamitisch is.
Dat slaat toch als een tang op een varken? Tis geen voorschrift uit de koran idd maar de andere wetten die de koran voorschrijft zorgt wel voor die seksuele frustratie bij moslimmannen.

Benoem het beestje maar gewoon bij de naam. Dat rondjes draaien en woorden verdraaien is zo 2010.

quote:
Jij blijft herhalen dat sommige Moslims het wel doen en daarom wel Islamitische cultuur is.
Is het ook. Punt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:37:49 #211
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114717834
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Je hoeft elkaar niet dom te noemen. discussieer op de inhoud, of hou gewoon je mond
elkaar? ik heb niemand dom genoemd

op één of ander manier heb je me al een paar keer aangesproken maar de andere weer niet.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_114717847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Ik ga toch geen tijd verdoen aan het kijken naar een godschuwelijk lelijk mormel zonder tieten die loopt ze zeiken? Voor iets wat er min of meer neukbaar uitziet wil ik de TV wel aanzetten, maar niet voor een bonobotrol met x-benen en een slecht humeur.
Als je dronken bent is ze denk ik wel te doen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:39:20 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114717889
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef Erkannn het volgende:

[..]

elkaar? ik heb niemand dom genoemd

op één of ander manier heb je me al een paar keer aangesproken maar de andere weer niet.
Als je niks gedaan hebt, hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Maar ik zou het zeer op prijs stellen als ik niks meer hoef te deleten, van beide partijen niet. Hier hoef ik geen reactie op.
Laffe huichelaar
pi_114717940
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat slaat toch als een tang op een varken? Tis geen voorschrift uit de koran idd maar de andere wetten die de koran voorschrijft zorgt wel voor die seksuele frustratie bij moslimmannen.

Benoem het beestje maar gewoon bij de naam. Dat rondjes draaien en woorden verdraaien is zo 2010.
Dat zijn dus dikke vette aannames die je maakt die je nooit hard kunt maken. En je blijft maar lullen als brugman zonder ook maar 1 bron.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef 3-voud het volgende:
Is het ook. Punt.
Dat is het niet, punt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:40:39 #215
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114717944
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je niks gedaan hebt, hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Maar ik zou het zeer op prijs stellen als ik niks meer hoef te deleten, van beide partijen niet. Hier hoef ik geen reactie op.
gast...je hebt mij paar keer direct aangesproken en die anderen niet. Je valt me lastig met je DM's die nergens over gaan. Aparte manier van moderaten doe je
pi_114717992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Onzin, jij beweert dat je een vrome en gelovige moslim bent als je de ogen neerslaat als je een vrouw ziet. dan kunnen de mensen die dit doen toch geen echte moslims zijn?? ik denk dat ze het zelf niet met je eens zijn.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Peunage het volgende:

Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.

Als je een vrouw een hoer/slet noemt beschuldig je haar van overspel met meerdere mannen. In islamitisch recht kun je een vrouw of man niet zomaar beschuldigen hiervan. Als je dat zonder bewijs doet krijg je volgens de Sharia stokslagen.

Persoonlijk herken ik het haantjesgedrag wat je in de video ziet bij jonge losgeslagen Moslims. Geen religie, cultuur, opvoeding of regelgeving lijkt daar effect op te hebben.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:42:56 #217
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114718035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:

[..]

gast...je hebt mij paar keer direct aangesproken en die anderen niet. Je valt me lastig met je DM's die nergens over gaan. Aparte manier van moderaten doe je
Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat ik die niet aanspreek.
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:43:20 #218
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114718046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat zijn dus dikke vette aannames die je maakt die je nooit hard kunt maken. En je blijft maar lullen als brugman zonder ook maar 1 bron.
Klopt. Wat de wereld om ons heen laat zien is geen enkel bewijs.
Jouw sharia riedeltje wel.

:')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114718073
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef Chadi het volgende:

[..]

uit je opmerking kan ik opmaken dat je de feiten niet kent??? gezinshereniging begon pas in de jaren 80
Ik ken de feiten. In veel gevallen waren de mannen hier aan het werk en was de vrouw in land van herkomst met de kinderen en had genoeg tijd voor de opvoeding.
pi_114718075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin, jij beweert dat je een vrome en gelovige moslim bent als je de ogen neerslaat als je een vrouw ziet. dan kunnen de mensen die dit doen toch geen echte moslims zijn?? ik denk dat ze het zelf niet met je eens zijn.

[..]

Nog 1 keer, daarna mag je het lekker zelf uitzoeken.
Een ander lid beweerde dat dit gedrag vooral te vinden is bij strenggelovige moslims. Ik heb aangegeven dat dat niet zo is, omdat strenggelovige moslims zich aan de Sharia houden en dat is wat de Sharia en Hadith over zeggen. PUNT.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:44:05 #221
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114718083
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat ik die niet aanspreek.
de rest doe je in het geheim? ok dan...laat ik maar weer on topic gaan voor je begint te piepen.
pi_114718101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

[..]

Ze zullen het waarschijnlijk ook niet met jou eens zijn. Dus wat wil je hiermee zeggen?
pi_114718123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik ken de feiten. In veel gevallen waren de mannen hier aan het werk en was de vrouw in land van herkomst met de kinderen en had genoeg tijd voor de opvoeding.
En die kids zie je nu terug in het filmpje ? :D
pi_114718193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt. Wat de wereld om ons heen laat zien is geen enkel bewijs.
Jouw sharia riedeltje wel.

:')
Wat de wereld om ons heen laat zien is voor iedereen anders. De meningen zijn verdeeld. Dus nogmaals, ik kom met bronnen, jij komt met aannames en dom geneuzel en oneliners.
pi_114718217
Elke keer dezelfde mensen in topics over hetzelfde onderwerp die telkens met dezelfde onzin komen, lees voor de grap eens dit topic door, echt, waarom dit topic nog openstaat is me een raadsel, mensen kunnen niet fatsoenlijk discussiëren over dit onderwerp omdat wanneer de ene persoon provoceert, de andere eindeloos blijft verdergaan.

Timm, je kan hier gewoon zo bezig blijven hoor, ondanks wil ik je toch veel geduld wensen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')