Nee, jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt. Ik kom met Islamitische bronnen dat dit gedrag niet Islamitisch is. Jij blijft herhalen dat sommige Moslims het wel doen en daarom wel Islamitische cultuur is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Je kunt tegen logica vechten. Zou mij een biet zijn.
Enige wat je bereikt is dat anderen je niet meer serieus nemen of zelfs uitlachen.
Die sharia zal me een worst wezen trouwens. Zoveel islamieten die hun regels aan hun laars lappen zodra hun persoonlijke behoefte om de hoek komt kijken. Zoals kafirs neuken, alcohol drinken en varkensvlees eten.
Echt hè, wat een dommerikjes!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Je hoeft elkaar niet dom te noemen. discussieer op de inhoud, of hou gewoon je mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is helemaal niet ontkracht. Hoe is dat ontkracht. Jij denkt dat heel makkelijk te kunnen ontkrachten door te roepen dat deze mensen geen goede moslims zijn. Maar ik zou graag de discussie zien die ontstaat als jij ze dat even gaat vertellen, want ik denk dat zij toch iets anders gaan beweren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
En als jij een basiscursus begrijpend lezen neemt zul je zien dat ik dat helemaal niet zeg. Jij begint constant over 'Islamitische cultuur' terwijl dat al lang en breed ontkracht is.
Is dat trouwens geen vrijheid van meningsuiting?quote:In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen,
IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT DIT GEEN MOSLIMS/GOEDE MOSLIMS ZIJN. IK GEEF ISLAMITISCHE BRONNEN WAARUIT BLIJKT DAT DIT GEDRAG NIET ISLAMITISCH IS.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet ontkracht. Hoe is dat ontkracht. Jij denkt dat heel makkelijk te kunnen ontkrachten door te roepen dat deze mensen geen goede moslims zijn. Maar ik zou graag de discussie zien die ontstaat als jij ze dat even gaat vertellen, want ik denk dat zij toch iets anders gaan beweren.
Het zijn geen goede moslims, als je met ze in discussie gaat, dan beginnen ze over andere dingen - wat ik niet wil aanhalen - maar ze zullen toegeven dat ze niet islamitisch bezig zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet ontkracht. Hoe is dat ontkracht. Jij denkt dat heel makkelijk te kunnen ontkrachten door te roepen dat deze mensen geen goede moslims zijn. Maar ik zou graag de discussie zien die ontstaat als jij ze dat even gaat vertellen, want ik denk dat zij toch iets anders gaan beweren.
No true scotsmanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT DIT GEEN MOSLIMS/GOEDE MOSLIMS ZIJN. IK GEEF ISLAMITISCHE BRONNEN WAARUIT BLIJKT DAT DIT GEDRAG NIET ISLAMITISCH IS.
uit je opmerking kan ik opmaken dat je de feiten niet kent??? gezinshereniging begon pas in de jaren 80quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
O'really. Moslims waren in de jaren 60 al twee verdieners.![]()
. Dit topic wordt met de minuut leuker.
Dat slaat toch als een tang op een varken? Tis geen voorschrift uit de koran idd maar de andere wetten die de koran voorschrijft zorgt wel voor die seksuele frustratie bij moslimmannen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt. Ik kom met Islamitische bronnen dat dit gedrag niet Islamitisch is.
Is het ook. Punt.quote:Jij blijft herhalen dat sommige Moslims het wel doen en daarom wel Islamitische cultuur is.
elkaar? ik heb niemand dom genoemdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:33 schreef timmmmm het volgende:
Je hoeft elkaar niet dom te noemen. discussieer op de inhoud, of hou gewoon je mond
Als je dronken bent is ze denk ik wel te doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ga toch geen tijd verdoen aan het kijken naar een godschuwelijk lelijk mormel zonder tieten die loopt ze zeiken? Voor iets wat er min of meer neukbaar uitziet wil ik de TV wel aanzetten, maar niet voor een bonobotrol met x-benen en een slecht humeur.
Als je niks gedaan hebt, hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Maar ik zou het zeer op prijs stellen als ik niks meer hoef te deleten, van beide partijen niet. Hier hoef ik geen reactie op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
elkaar? ik heb niemand dom genoemd
op één of ander manier heb je me al een paar keer aangesproken maar de andere weer niet.
Dat zijn dus dikke vette aannames die je maakt die je nooit hard kunt maken. En je blijft maar lullen als brugman zonder ook maar 1 bron.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat slaat toch als een tang op een varken? Tis geen voorschrift uit de koran idd maar de andere wetten die de koran voorschrijft zorgt wel voor die seksuele frustratie bij moslimmannen.
Benoem het beestje maar gewoon bij de naam. Dat rondjes draaien en woorden verdraaien is zo 2010.
Dat is het niet, punt.quote:
gast...je hebt mij paar keer direct aangesproken en die anderen niet. Je valt me lastig met je DM's die nergens over gaan. Aparte manier van moderaten doe jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je niks gedaan hebt, hoef je je ook niet aangesproken te voelen. Maar ik zou het zeer op prijs stellen als ik niks meer hoef te deleten, van beide partijen niet. Hier hoef ik geen reactie op.
Onzin, jij beweert dat je een vrome en gelovige moslim bent als je de ogen neerslaat als je een vrouw ziet. dan kunnen de mensen die dit doen toch geen echte moslims zijn?? ik denk dat ze het zelf niet met je eens zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIET GEZEGD DAT DIT GEEN MOSLIMS/GOEDE MOSLIMS ZIJN. IK GEEF ISLAMITISCHE BRONNEN WAARUIT BLIJKT DAT DIT GEDRAG NIET ISLAMITISCH IS.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:44 schreef Peunage het volgende:
Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.
Als je een vrouw een hoer/slet noemt beschuldig je haar van overspel met meerdere mannen. In islamitisch recht kun je een vrouw of man niet zomaar beschuldigen hiervan. Als je dat zonder bewijs doet krijg je volgens de Sharia stokslagen.
Persoonlijk herken ik het haantjesgedrag wat je in de video ziet bij jonge losgeslagen Moslims. Geen religie, cultuur, opvoeding of regelgeving lijkt daar effect op te hebben.
Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat ik die niet aanspreek.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef Erkannn het volgende:
[..]
gast...je hebt mij paar keer direct aangesproken en die anderen niet. Je valt me lastig met je DM's die nergens over gaan. Aparte manier van moderaten doe je
Klopt. Wat de wereld om ons heen laat zien is geen enkel bewijs.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zijn dus dikke vette aannames die je maakt die je nooit hard kunt maken. En je blijft maar lullen als brugman zonder ook maar 1 bron.
Ik ken de feiten. In veel gevallen waren de mannen hier aan het werk en was de vrouw in land van herkomst met de kinderen en had genoeg tijd voor de opvoeding.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
uit je opmerking kan ik opmaken dat je de feiten niet kent??? gezinshereniging begon pas in de jaren 80
Nog 1 keer, daarna mag je het lekker zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Onzin, jij beweert dat je een vrome en gelovige moslim bent als je de ogen neerslaat als je een vrouw ziet. dan kunnen de mensen die dit doen toch geen echte moslims zijn?? ik denk dat ze het zelf niet met je eens zijn.
[..]
de rest doe je in het geheim? ok dan...laat ik maar weer on topic gaan voor je begint te piepen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat jij het niet ziet, wil niet zeggen dat ik die niet aanspreek.
Ze zullen het waarschijnlijk ook niet met jou eens zijn. Dus wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Onzin, jij beweert dat je een vrome en gelovige moslim bent als je de ogen neerslaat als je een vrouw ziet. dan kunnen de mensen die dit doen toch geen echte moslims zijn?? ik denk dat ze het zelf niet met je eens zijn.
[..]
En die kids zie je nu terug in het filmpje ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ken de feiten. In veel gevallen waren de mannen hier aan het werk en was de vrouw in land van herkomst met de kinderen en had genoeg tijd voor de opvoeding.
Wat de wereld om ons heen laat zien is voor iedereen anders. De meningen zijn verdeeld. Dus nogmaals, ik kom met bronnen, jij komt met aannames en dom geneuzel en oneliners.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Wat de wereld om ons heen laat zien is geen enkel bewijs.
Jouw sharia riedeltje wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |