abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114715067
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je je verantwoordelijk moet voelen voor ze. Dat kan natuurlijk nooit het geval zijn.
Maar de mensen die dit doen zullen eerder iets van een andere moslim aannemen dan van een ongelovige. Moslims kunnen waarschijnlijk eerder doordringen tot deze gevallen.
Ze houden zich niet aan de Islam, ze doen alles wat God verboden heeft. God zegt dat zij voor eeuwig in de hel zullen branden(of je dit nou gelooft of niet, niet belangrijk) en dat weerhoud ze niet van deze daden. Waarom denk je andere Moslims wel tot ze doordringen?
pi_114715215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat kan, maar nogmaals betrek je het teveel op je eigen situatie. Dat kan ik ook doen. En dan zal ik je moeten vertellen dat ik geen enkele 3e generatie Marokkaan of Turk ken. En ik ken er veel. Als hetgeen jij zegt waar zou zijn - dan zou het aantal 3e generatiekinderen toch veel hoger liggen lijkt mij.
Allereerst: ik heb een beetje moeite met de zin: "Als hetgeen jij zegt waar zou zijn". Waarom zou ik dit verzinnen? Daar heb ik geen enkel belang bij en eigenlijk vind ik het niet zo tof om impliciet voor leugenaar te worden uitgemaakt. Dat gezegd hebbende, ga ik er vanuit dat je dat ook niet zo hebt bedoeld.

Verder: "En ik ken er veel". Ik ook. Geboren en getogen in de Pijp en er nog steeds woonachtig. In mijn jeugd bestond mijn vriendenkring uit kinderen wiens ouders uit alle windstreken kwamen. Sterker nog, m'n stiefvader is een Algerijn en mijn zusje is dus voor de helft van allochtone afkomst. De minderheid van mijn vriendenkring was Nederlands van afkomst en dat is nog steeds zo. Ik durf dus wel degelijk te beweren dat ik er een beetje kijk op heb. Daarom herhaal ik de stelling dat ik het apart vind dat de Pijp en Oost zoveel verschilden van de rest van de grote steden. Maar het zou inderdaad iets regionaals kunnen zijn, daar wil ik vanaf zijn. Alleen de reden daarvan snap ik dan niet zo goed, daar je juist zou verwachten dat in de steden met meer industrie dan Amsterdam er al eerder deze situatie zich zou voordien, volgens mij. Maar dat kan ik niet staven.

Mag ik vragen uit welke regio jij komt?

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 27-07-2012 12:20:59 (stomme dt fout) ]
pi_114715402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:16 schreef IntensiveGary het volgende:
Allereerst: ik heb een beetje moeite met de zin: "Als hetgeen jij zegt waar zou zijn". Waarom zou ik dit verzinnen? Daar heb ik geen enkel belang bij en eigenlijk vind ik het niet zo tof om impliciet voor leugenaar te worden uitgemaakt. Dat gezegd hebbende, ga ik er vanuit dat je dat ook niet zo hebt bedoeld.
Dat is inderdaad wel een vreemde opvatting van mijn zin. Maar het kan ook aan mij liggen en misschien had ik moeten zeggen: "Stel dat het zou kloppen". Ik dacht echter dat uit de context zou blijken dat ik dat bedoelde. Maar goed, mijn excuses dan.

quote:
Verder: "En ik ken er veel". Ik ook. Geboren en getogen in de Pijp en er nog steeds woonachtig. In mijn jeugd bestond mijn vriendenkring uit kinderen wiens ouders uit alle windstreken kwamen. Sterker nog, m'n stiefvader is een Algerijn en mijn zusje is dus voor de helft van allochtone afkomst. De minderheid van mijn vriendenkring was Nederlands van afkomst en dat is nog steeds zo. Ik durf dus wel degelijk te beweren dat ik er een beetje kijk op heb. Daarom herhaal ik de stelling dat ik het apart vindt dat de Pijp en Oost zoveel verschilden van de rest van de grote steden. Maar het zou inderdaad iets regionaals kunnen zijn, daar wil ik vanaf zijn. Alleen de reden daarvan snap ik dan niet zo goed, daar je juist zou verwachten dat in de steden met meer industrie dan Amsterdam er al eerder deze situatie zich zou voordien, volgens mij. Maar dat kan ik niet staven.

Mag ik vragen uit welke regio jij komt?
Ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land - ergens tussen Utrecht en Amsterdam in zegmaar. Zit nu in Rotterdam. In de omgeving van Amsterdam waren aardig wat kleinere fabriekjes, denk aan matrassenfabrieken bijv. De omgeving van Huizen, Naarden, Bussum, Hilversum e.d. allemaal op korte afstand van Amsterdam kennen ook echt veel van de echte 1e generatie gastarbeiders (jaren 60/70). Ik verwijs je ten aanzien van de bevolkingsopbouw ook naar het CBS en dan met name de link die ik in de vorige post had gezet (had de post gewijzigd).
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:30:54 #154
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114715684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, je hoeft niet verdacht te zijn om in een controle te belanden hoor.
Controle? Het was niet zomaar een controle.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:33:09 #155
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114715768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Verdacht is geen term die jij zo losjes gebruikt. Verdachte ben je pas als er proces-verbaal is opgemaakt. Dus je zit gewoon uit je nek te lullen om die statistieken goed te praten.
Definitie verdachte volgens vandale

ver·dacht (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1onder verdenking staand: iemand verdacht maken door toespelingen de verdenking op hem vestigen2verdenking wekkend: hij was verdacht vrolijk¶op iets verdacht zijn voorbereid, bedacht
ver·dach·te (de; m,v; meervoud: verdachten) 1iemand die verdacht wordt
ver·den·ken (werkwoord; verdacht, heeft verdacht) 1kwaad vermoeden van: iemand van diefstal verdenken

volgens wiki:
Een verdachte is iemand ten aanzien van wie het redelijk vermoeden bestaat dat hij een bepaald strafbaar feit gepleegd heeft.

Ik lul niet zomaar uit mn nek, jij daarentegen wel.
pi_114716465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Definitie verdachte volgens vandale

ver·dacht (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1onder verdenking staand: iemand verdacht maken door toespelingen de verdenking op hem vestigen2verdenking wekkend: hij was verdacht vrolijk¶op iets verdacht zijn voorbereid, bedacht
ver·dach·te (de; m,v; meervoud: verdachten) 1iemand die verdacht wordt
ver·den·ken (werkwoord; verdacht, heeft verdacht) 1kwaad vermoeden van: iemand van diefstal verdenken

volgens wiki:
Een verdachte is iemand ten aanzien van wie het redelijk vermoeden bestaat dat hij een bepaald strafbaar feit gepleegd heeft.

Ik lul niet zomaar uit mn nek, jij daarentegen wel.
Ben je echt zo dom of doe je zo dom? De definite van de vandale maakt geen RUK uit, het gaat erom hoe de STATISTIEKEN verzameld worden. Moeder Maria, vol van genade, alsjeblieft zeg. Als je dat niet eens snapt...ik word er gewoon troosteloos van.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:56:32 #157
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114716569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom of doe je zo dom? De definite van de vandale maakt geen RUK uit, het gaat erom hoe de STATISTIEKEN verzameld worden. Moeder Maria, vol van genade, alsjeblieft zeg. Als je dat niet eens snapt...ik word er gewoon troosteloos van.
Boven die statistieken staat letterlijk "Totaal verdachten van misdrijven" en "Aantal verdachten"
Vanaf dat moment zoek ik het woord "verdachte" op....toch niks vreemds aan of wel?

Het ziet ernaar uit dat jij gefrustreerd bent, omdat je het zelf niet begrijpt.

100.000 mensen kunnen verdacht zijn, terwijl wellicht maar 5000 echt crimineel zijn. Dat zegt het me...maar jij gebruikt het op een andere manier. De "vieze" manier.
pi_114716651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een vreemde opvatting van mijn zin. Maar het kan ook aan mij liggen en misschien had ik moeten zeggen: "Stel dat het zou kloppen". Ik dacht echter dat uit de context zou blijken dat ik dat bedoelde. Maar goed, mijn excuses dan.

Zoiets vermoedde ik al. Maar gezien de vaak nogal bijterige discussies (lees scheldpartijen) hier op Fok lees ik al snel iets te achterdochtig (en ja, zelf mag ik me er ook graag schuldig aan maken). Excuus terug *kusjekroel* ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:23 schreef Mutant01 het volgende:

Ik kom oorspronkelijk uit het midden van het land - ergens tussen Utrecht en Amsterdam in zegmaar. Zit nu in Rotterdam. In de omgeving van Amsterdam waren aardig wat kleinere fabriekjes, denk aan matrassenfabrieken bijv. De omgeving van Huizen, Naarden, Bussum, Hilversum e.d. allemaal op korte afstand van Amsterdam kennen ook echt veel van de echte 1e generatie gastarbeiders (jaren 60/70). Ik verwijs je ten aanzien van de bevolkingsopbouw ook naar het CBS en dan met name de link die ik in de vorige post had gezet (had de post gewijzigd).
Duidelijk. Ik zal er even naar kijken. bedankt voor de link.
pi_114716690
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:09 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is niet aan mij om te oordelen of iemand moslim is of niet, ik heb je net aangetoond dat dit gedrag volstrekt onislamitisch is en jij zegt weer dat het deels religieuze oorsprong heeft. Alsof ik tegen een muur praat.
Leg eens uit hoe dit aan cultuur ligt? Welke cultuur specifiek? Welk deel van die cultuur? Toon aan dat in die cultuur dit gedrag wel acceptabel is.
Het anders behandelen van mensen die zich niet aan de kledingregels houden is dus on islamitisch? Islam streeft totale vrijheid van het kleedgedrag na? _O- _O- het wordt hier met de dag hilarischer.
Ik zou eens in het Midden Oosten gaan kijken hoe ze daar omgaan met mensen die zich niet houden aan de daar geldende kledingregels die gelden voor moslims.

En iedereen kent de verhalen van vrouwen die naar islamitsche landen gaan en de benadering die ze krijgen als ze daar iets te uitdagend gekleed gaan (wat ik in een moslim land trouwens wel hun eigen schuld vind, maar meestal behoren degenen die het doen ook nier tot het slimste deel van de Nederlandse bevolking).
Maar beweren dat de islam en cultuur en de daar uit voortkomende opvoeding geen enkele rol spelen in dit gedrag is echt te dom voor woorden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114716720
Deze mensen komen niet uit het Midden Oosten B_K.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114716752
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
Deze mensen komen niet uit het Midden Oosten B_K.
Hun opvoeding is wel gebaseerd op een opvoeding die men daar gewend is te geven. Die botst nogal met onze westerse beschaving en dat is ook de reden dat je dit soort gedrag krijgt.
vandaar dat in mijn ogen cultuur en religie wel degelijk een grote rol spelen in dit gedrag, alsmede intelligentie. En zo zijn er nog wel wat zaken die meespelen. een mens wordt gevormd door veel zaken
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114716852
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:59 schreef remlof het volgende:

[..]

:D
Ja die staan bekend erom om vol haat hoer en teef te blèren tegen vrouwen in jurkjes. :')

Maar ja, die video past niet in de multicultidroom in lalaland hè?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114716895
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:00 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het anders behandelen van mensen die zich niet aan de kledingregels houden is dus on islamitisch? Islam streeft totale vrijheid van het kleedgedrag na? _O- _O- het wordt hier met de dag hilarischer.
Ik zou eens in het Midden Oosten gaan kijken hoe ze daar omgaan met mensen die zich niet houden aan de daar geldende kledingregels die gelden voor moslims.

En iedereen kent de verhalen van vrouwen die naar islamitsche landen gaan en de benadering die ze krijgen als ze daar iets te uitdagend gekleed gaan (wat ik in een moslim land trouwens wel hun eigen schuld vind, maar meestal behoren degenen die het doen ook nier tot het slimste deel van de Nederlandse bevolking).
Maar beweren dat de islam en cultuur en de daar uit voortkomende opvoeding geen enkele rol spelen in dit gedrag is echt te dom voor woorden.
Je hebt geen antwoord gegeven. Welke cultuur? Hoe zit het precies? Welke normen en waarden?
Niet komen met verhalen van vrouwen die daar lastiggevallen zijn, dat kennen we inmiddels al.
pi_114716934
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je hebt geen antwoord gegeven. Welke cultuur? Hoe zit het precies? Welke normen en waarden?
Niet komen met verhalen van vrouwen die daar lastiggevallen zijn, dat kennen we inmiddels al.
De islamitische cultuur. Waarin duidelijk gepropageerd wordt dat je als vrouw je kuis dient te kleden, omdat je anders een hoer bent
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:11:35 #165
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114716988
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De islamitische cultuur. Waarin duidelijk gepropageerd wordt dat je als vrouw je kuis dient te kleden, omdat je anders een hoer bent
Ja, soms wel en soms niet. In mijn familie komt het namelijk niet voor....die zijn gewoon "westers" gekleed om het maar even zo te zeggen.

Dus je kan het niet over één kam scheren.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:12:06 #166
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114717000
quote:

[..]

Waarin duidelijk gepropageerd staat dat je een vrouw nooit zomaar hoer mag noemen bedoel je?
Laffe huichelaar
pi_114717056
quote:

[..]

OEFFFFFFF! Ben je nou echt zo dom als je doet? Je blijft constant hetzelfde herhalen, ik leg uit dat het niet zo is en je herhaalt het weer!

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:57 schreef Peunage het volgende:

[..]

Gelovige en vrome moslims slaan hun ogen neer als een vrouw langsloopt, wat voor vrouw dan ook. Gelovige en vrome moslims oordelen ook niet over mensen, dat laten ze aan God over.

Als je een vrouw een hoer/slet noemt beschuldig je haar van overspel met meerdere mannen. In islamitisch recht kun je een vrouw of man niet zomaar beschuldigen hiervan. Als je dat zonder bewijs doet krijg je volgens de Sharia stokslagen.

Persoonlijk herken ik het haantjesgedrag wat je in de video ziet bij jonge losgeslagen Moslims. Geen religie, cultuur, opvoeding of regelgeving lijkt daar effect op te hebben.
pi_114717069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarin duidelijk gepropageerd staat dat je een vrouw nooit zomaar hoer mag noemen bedoel je?
waar staat dat dan in de koran of hadith
pi_114717083
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waar staat in de Koran of Hadidth dat je een vrouw een hoer mag noemen, om welke reden dan ook?
pi_114717101
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waar staat wat jij beweert? Of ben je nou opeens minder deskundig?
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:17:53 #171
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114717161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:14 schreef Peunage het volgende:

[..]

OEFFFFFFF! Ben je nou echt zo dom als je doet? Je blijft constant hetzelfde herhalen, ik leg uit dat het niet zo is en je herhaalt het weer!

[..]

Jouw uitleg is jouw verhaaltje.
Het straatbeeld, de continue stroom aan incidenten in het nieuws en het onderzoek van deze studente vertellen wat anders.

Nu neem je het vaker klakkeloos op voor allochtonen waarbij je zowat in de gordijnen vliegt... even wikken en wegen wat geloofwaardige overkomt...
Voel je hem al aankomen?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114717212
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het straatbeeld, de continue stroom aan incidenten in het nieuws en het onderzoek van deze studente vertellen wat anders.

Nu neem je het vaker klakkeloos op voor allochtonen waarbij je zowat in de gordijnen vliegt... even wikken en wegen wat geloofwaardige overkomt...
Voel je hem al aankomen?
Leg uit dan. Toon aan dat het islamitisch is om vrouwen voor hoer uit te maken. Niet met bullshit komen dat die mongolen in dat filmpje dit doen want dat is geen bewijs.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:20:04 #173
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_114717215
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Boven die statistieken staat letterlijk "Totaal verdachten van misdrijven" en "Aantal verdachten"
Vanaf dat moment zoek ik het woord "verdachte" op....toch niks vreemds aan of wel?

Het ziet ernaar uit dat jij gefrustreerd bent, omdat je het zelf niet begrijpt.

100.000 mensen kunnen verdacht zijn, terwijl wellicht maar 5000 echt crimineel zijn. Dat zegt het me...maar jij gebruikt het op een andere manier. De "vieze" manier.
Is er een politie raport gemaakt van de doorzoeking van jouw auto? Zo ja, dan val je onder het kopje verdachten, anders niet.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_114717257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Voel je hem al aankomen?
Hoezo hij heeft gewoon gelijk. De islam schrijft dat voor. Dat mensen zich daar niet aan houden moet je niet op het geloof gooien maar op het individu.
pi_114717288
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:11 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ja, soms wel en soms niet. In mijn familie komt het namelijk niet voor....die zijn gewoon "westers" gekleed om het maar even zo te zeggen.

Dus je kan het niet over één kam scheren.
Dat klopt, meer ontwikkelde delen van het midden oosten laten ook steeds meer die regels los. De westkant van Turkije vind ik een mooi voorbeeld hoe het ook kan. Mooie Turkse meiden in bikini :9 .
Maar wij hebben hier in Europa in de jaren 50-70 niet de meest ontwikkelde mensen uit het midden oosten gekregen. De gastarbeiders waren over het algemeen analfabeet en houden vast aan het beeld dat ze hebben van hun land van herkomst zoals het was toen ze het verlieten. Ze houden zich daarom ook veel meer vast aan regels zoals ze toen golden. En dat is dus niet exclusief voorbehouden aan moslims. je ziet dat soort gedrag ook bij Nederlandse immigranten in Amerika. Familie van mij die daarheen geëmigreerd is, denkt soms ook nog dat Nederland net zo is als dat ze het achterlieten in de jaren 50.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:22:35 #176
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114717297
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef Knarf het volgende:

[..]

Is er een politie raport gemaakt van de doorzoeking van jouw auto? Zo ja, dan val je onder het kopje verdachten, anders niet.
raport?

Nee, in dit geval niet omdat ik mn zusje belde die hun baas is. Dus ze werden teruggevloten, daarbij boden ze mij excuses aan.

Neemt nog niet weg dat ik het vreemd vind dat ik wel werd gecontrolleerd en mijn autochtone collega naast me niet. Gezien mijn zusje leidinggevende is bij de politie, geeft ze toe dat sommige collega's inderdaad op gedrag cq uiterlijk bekeuren of mensen aanhouden. Dit is ook echt niets nieuws ofzo.
pi_114717310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Leg uit dan. Toon aan dat het islamitisch is om vrouwen voor hoer uit te maken. Niet met bullshit komen dat die mongolen in dat filmpje dit doen want dat is geen bewijs.
het is in scene gezet?
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:24:05 #178
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114717333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Tis vrij simpel:

1. het zijn de islamieten die er extreem bovenuit springen met dat gedrag
2. Islam staat haaks op het principe vrije seks zoals het we in het westen kennen

Als je iets nodig hebt om kerels de kop gek te maken...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:24:27 #179
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114717343
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat klopt, meer ontwikkelde delen van het midden oosten laten ook steeds meer die regels los. De westkant van Turkije vind ik een mooi voorbeeld hoe het ook kan. Mooie Turkse meiden in bikini :9 .
Maar wij hebben hier in Europa in de jaren 50-70 niet de meest ontwikkelde mensen uit het midden oosten gekregen. De gastarbeiders waren over het algemeen analfabeet en houden vast aan het beeld dat ze hebben van hun land van herkomst zoals het was toen ze het verlieten. Ze houden zich daarom ook veel meer vast aan regels zoals ze toen golden. En dat is dus niet exclusief voorbehouden aan moslims. je ziet dat soort gedrag ook bij Nederlandse immigranten in Amerika. Familie van mij die daarheen geëmigreerd is, denkt soms ook nog dat Nederland net zo is als dat ze het achterlieten in de jaren 50.
Je maakt een klein foutje :) Je zegt "gekregen"...die mensen zijn hierheen gehaald. Denk je dat de ontwikkelde Turken graag naar Nederland wilden komen omdat ze in Turkije al een dikke baan hebben? :)

Voor de rest heb je wel gelijk hoor. En idd...mooie Turkse meiden in bikini :9~ :9~ haha
pi_114717345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:22 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Onzin de mensen in het filmpje zijn waarschijnlijk hier geboren en getogen. De mensen die hier als gastarbeider zijn gekomen zie je niet achter die dame aan kwakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')