Voor mijn zusje en partner was dat juist het belangrijkstequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
Je hoeft niet in de kerk te trouwen als je dat niet wilt. Je kan zelfs gewoon alleen wat handtekeningen zetten en dan ben je klaar.
Wij trouwen ook in de kerk. Alleen niet voor de kerkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:00 schreef Tegan het volgende:
Je hoeft niet in de kerk te trouwen als je dat niet wilt. Je kan zelfs gewoon alleen wat handtekeningen zetten en dan ben je klaar.
Ieder het zijne, als zij dat mooi vinden en gelovig zijn, waarom niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn zusje en partner was dat juist het belangrijkste
Nu ben je echt aan het zeuren om nietsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn zusje en partner was dat juist het belangrijkste
Mijn nichtje is getrouwd in een kasteelachtig gebouw wat toevallig een gemeentehuis was. Want je mag blijkbaar in ieder gemeentehuis in Nederland trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij trouwen ook in de kerk. Alleen niet voor de kerk.
Kapel, het is ook geen kerk meer, wel een kerkgebouw.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij trouwen ook in de kerk. Alleen niet voor de kerk.
Misschien met z'n allen wat geld bij elkaar gooien en een papegaai voor hem kopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij 'ja' zegt als je gevraagd wordt?
Dat wel maar zulke opmerkingen en al dat gedoequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ieder het zijne, als zij dat mooi vinden en gelovig zijn, waarom niet.
Tegenwoordig wel. Vroeger (10 jaar of langer geleden) niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nichtje is getrouwd in een kasteelachtig gebouw wat toevallig een gemeentehuis was. Want je mag blijkbaar in ieder gemeentehuis in Nederland trouwen.
Dan kan je het nog respecteren, het is toch hun keuze?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wel maar zulke opmerkingen en al dat gedoeik heb er niets mee en kan er niets mee.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef Godtje het volgende:
Tegenwoordig wel. Vroeger (10 jaar of langer geleden) niet.
Tegenwoordig mag het ook buiten het gemeentehuis en/of kerk op aangewezen plekken
Welke dates? Dus niets ........... komt wel weer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Tijn, jongen! Alles goed? Lang niet gezien. Hoe is het met de dates?
Dat doe ik ook maar dan mag ik toch wel mijn mening er over geven. Ik had ook niet naar de kerkdienst kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kan je het nog respecteren, het is toch hun keuze?
Zeker, maar diequote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke dates? Dus niets ........... komt wel weer.
[..]
Dat doe ik ook maar dan mag ik toch wel mijn mening er over geven. Ik had ook niet naar de kerkdienst kunnen gaan.
Daarom gaan wij in een kapel, de rest vond ik maar niks. Het oude gemeentehuis te donker en mja, kitsch. Andere lokatie's hadden een graf stemming, dat wil je ook niet.quote:
Was die opmerking van een kennis van mijn zusje over dat de kerkdienst voor het echie was en in het gemeentehuis de generale repetitie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, maar diesmiley laat niet blijken dat je hun keuze respecteerde.
Toevallig. Ik ookquote:
Ah oke. Nou, gemeentehuis telt meer in mijn ogen. rare kennis.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was die opmerking van een kennis van mijn zusje over dat de kerkdienst voor het echie was en in het gemeentehuis de generale repetitie.
Wat hebben wij veel gemeen. Daten?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij was het mooiste museumstuk? Nieuwste exemplaar dat er ten toon gesteld werd?
Dat vond ik ook. Tsja sowieso vind ik trouwen onzin.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah oke. Nou, gemeentehuis telt meer in mijn ogen. rare kennis.
Ik neuk eerst voor ik ga daten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |