* gluurtquote:
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week weer appartement bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:47 schreef MissMSX het volgende:
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantWil je me dood hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Van een beetje asbest is nog nooit iemand doodgegaan joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
[..]
Er staan er nog wat leeg in Utrecht las ik deze week in de krantUtrecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asbest!
For great justice!
quote:
Mooi tegeltjequote:
meneer mesothelioom is het niet met je eens!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er is nog nooit bewezen dat asbest longkanker veroorzaakt. Net zoals het onbewezen is dat roken kanker veroorzaakt en dat de menselijke uitstoot van broeikasgassen invloed heeft op het klimaat.
Allemaal leugens van milieuhippies!!1!!
quote:
Ook gezien, geniale film en passend slot!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:02 schreef Samzz het volgende:
The Dark Knight Rises was![]()
![]()
!!
Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |