Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom op, zeg. Dat wordt er daar op de basisschool al in gestampt, hoor.
Maar niet over het vergeten van wat hoofdletters?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar om het nou tenenkrommend te noemen... ik lees er gewoon overheen.
Ik heb m'n spellcheck bril niet op lieverdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet over het vergeten van wat hoofdletters?
Lekkere spellchecker, als je over fouten heen leest
Spellchecker. Dat meen je.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet over het vergeten van wat hoofdletters?
Lekkere spellchecker, als je over fouten heen leest
Je neemt je ondertitel wel erg serieus met je hooghartige gedrag zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb m'n spellcheck bril niet op lieverd. Die doe ik altijd op voor ik ga spellchecken.
Geen idee hoe het kanquote:
Slechte gewoonte, sorryquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je neemt je ondertitel wel erg serieus met je hooghartige gedrag zeg
Niet zo plagenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Zal wezen dat het Engels is.
O, ik wou het leed verzachten...quote:
forumprinsesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik wou het leed verzachten...
Ik zie trouwens je ondertitel niet op de iPad.Blissfully ignorant.
zelf gespot op vakantie in londen hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:16 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een stuk beter dan al die saaie spatiefouten. Het zou wel leuker zijn als ie 'm zelf had gespot i.p.v. ergens op het internet opgedoken. (wat waarschijnlijk het geval is, al kán ik me vergissen natuurlijk)
Ik ben dan ook stom soms...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
forumprinses![]()
En god god, iedereen leest toch wel eens over een fout heenMaar dan doen alsof het niet erg is en geen erge fout omdat je er overheen gelezen hebt vind ik stom
Zelfde fout maakt de Action in haar advertenties. Hier staat: plant aardig rundleder.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat slaat op plantaardig gelooid rundleder. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |