het gaat mij even om het accijns he.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Schultenbrau blijft voor iedereen betaalbaar lijkt me.
stel de vraag na de verkiezingen nog een keer, dan is er misschien een antwoordquote:
stel de vraag na de verkiezingen nog een keer, dan is er misschien een antwoordquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Heatseeker het volgende:
Welke partij moet ik stemmen, dat er voor zorgt dat bier niet duurder wordt?
Partij van de Bierenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Heatseeker het volgende:
Welke partij moet ik stemmen, dat er voor zorgt dat bier niet duurder wordt?
Er is al eerder een verhoging wat teruggeschroefd toen er ineens teveel minder gezopen werdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
Net alsof er door die accijnsverhoging minder bier verkocht zal gaan worden.![]()
Maar misschien is dat het doel ook niet, is het doel meer geld binnenharken
I know, reken maar eens uit hoeveel accijnzen hiermee gegenereerd worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Er is al eerder een verhoging wat teruggeschroefd toen er ineens teveel minder gezopen werd
'ons' bier wordt gemaakt van hop hè, niet van tarwequote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:55 schreef tdrone het volgende:
denk dat bierprijs ook nog gaat stijgen vanwege de krapte op de graanmarkten
en de oogst daarvan valt niet tegen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'ons' bier wordt gemaakt van hop hè, niet van tarwe.
maar natuurlijk Maanvis, Hop is een zeer groot aandeel van bier, graan daarentegen....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
'ons' bier wordt gemaakt van hop hè, niet van tarwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |