Is ook Een hele mooie iPad app.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:56 schreef Sautor het volgende:
http://radioshacktourtracker.usaprocyclingchallenge.com/
Inclusief livestream, dat mag van mij in alle appa.quote:
Ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inclusief livestream, dat mag van mij in alle appa.
Op dat gebied kunnen we hier in Europa (alle sporten) nog veel leren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Inclusief livestream, dat mag van mij in alle appa.
Reed begin dit jaar ook al een verdienstelijke ronde van Californië.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Fred Rodriguez vierde zie ik, wist niet dat hij nog reed.
Hij wordt binnen 2 weken 39 !quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Fred Rodriguez vierde zie ik, wist niet dat hij nog reed.
Echt heel erg mee eens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op dat gebied kunnen we hier in Europa (alle sporten) nog veel leren.
Eens, maar soms heeft zo'n gebrek aan info ook wel z'n charme. De olympische wegkoers was mede daardoor dit jaar zo boeiend. Hoe groot zijn de verschillen, wat is precies de samenstelling van de eerste groep? Dat was vrij lang onduidelijk. Dat maakte de koers zo intrigerend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:00 schreef DeeBee het volgende:
De info voorziening bij die Amerikaanse races is echt geniaal ja!
Hangt er wel vanaf wat voor sporten. Wielrennen is er zeer geschikt voor omdat er op de meeste momenten toch niet heel veel gebeurd. Bij een snellere sport zoals basketbal vind ik al die tickers en banners in beeld maar irritant.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op dat gebied kunnen we hier in Europa (alle sporten) nog veel leren.
Hangt inderdaad van de sport af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf wat voor sporten. Wielrennen is er zeer geschikt voor omdat er op de meeste momenten toch niet heel veel gebeurd. Bij een snellere sport zoals basketbal vind ik al die tickers en banners in beeld maar irritant.
quote:Carlos Barredo is door de Rabobank-ploeg op non-actief gesteld. Dat meldt De Telegraaf. De
Spanjaard kreeg enkele maanden geleden een brief van de UCI waarin hem opheldering werd
gevraagd om schommelende bloedwaarden. Barredo is sinds de Dauphiné medio juni niet meer in actie gekomen voor Rabobank. Vanwege een
ribbreuk moest hij de Tour missen. Samen met een advocaat hebben Barredo en de ploeg een brief gestuurd naar de UCI. Voorlopig
wordt hij door de ploeg niet opgesteld. Rabobank benadrukt dat Barredo niet positief heeft getest.
"Er is echter geen sprake van een positieve test, noch sprake van een strafprocedure die is
opgestart”, aldus woordvoerder Richard Plugge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |