dus 50 teams die deelnemenquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Verplicht voor de WT-teams. Daarnaast worden er uitnodigingen gestuurd naar: de beste ploeg van de Africa Tour, de vijf beste ploegen op de America Tour, de vijf beste ploegen op de Asia Tour, de 20 beste ploegen op de Europe Tour, en de beste ploeg op de Oceania Tour.
Zelfs Rabobank CT zou dus mee kunnen doen als ze willen.
In theorie ja, maar echt niet al die ploegen gaan een afvaardiging sturen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dus 50 teams die deelnemenWordt een lang dagje.
Daar kun je mee thuiskomen als uithangbord...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kristof Vandewalle is Belgisch kampioen tijdrijden geworden.
De Amstel Curacao race zal hij toch wel rijden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:40 schreef Marcoss het volgende:
Ben benieuwd of hij nog een koers rijdt dit jaar..
Hij rijdt volgens mij vooral nog zesdaagsen, maar meestal niet voor de overwinning.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Doff het volgende:
Vandaag de Dutch Food Valley Classic, waar Bos de titelverdediger is. Sagan is de te kloppen man.
En Leon van Bon, die doet op zijn 40ste ook nog mee. Ik wist niet eens dat hij nog wedstrijden reed.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Doff het volgende:
Vandaag de Dutch Food Valley Classic Veenendaal-Veenendaal, waar Bos de titelverdediger is. Sagan is de te kloppen man.
En Leon van Bon, die doet op zijn 40ste ook nog mee. Ik wist niet eens dat hij nog wedstrijden reed.
Het geld moet ergens vandaan komen.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Doff het volgende:
Vandaag de Dutch Food Valley Classic, waar Bos de titelverdediger is. Sagan is de te kloppen man.
twitter:DFVC_Official twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 16:23:42Uitslag. 1. Theo Bos (Rabobank), 2. Peter Sagan (Liquigas-Cannondale), 3. Mark Renshaw (Rabobank). #DFVC reageer retweet
1 en 3, toe maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:DFVC_Official twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 16:23:42Uitslag. 1. Theo Bos (Rabobank), 2. Peter Sagan (Liquigas-Cannondale), 3. Mark Renshaw (Rabobank). #DFVC reageer retweet
Als Roy nou gewoon had doorgefietst ipv gejuicht had ie gewonnen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:42 schreef Doff het volgende:
Mooie overwinning lijkt me. Sagan klop je ook niet iedere dag.
Arashiro wint trouwens de Tour du Limousin, Roy wint de slotetappe.
Zo dom is dat altijd hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:46 schreef borisz het volgende:
Zegegebaar kost Fransman de overwinning
twitter:bramtankink twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 19:13:20Na mijn linker pols is nu mijn rechterarm 2x zo dik. Fout infuusje. http://t.co/Au29IRRz reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |