Hij is er weer.quote:Well what a day, blind drunk at the minute and overwhelmed with all the messages, Thank You everyone it's been emotional X
B. Wiggins
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:48 schreef ItaloDancer het volgende:
Vino rijdt toch ook nog San Sebastian.
En dan het WK. En Lombardije. En de Tour volgend jaar nog één keer. Rio.
Rabo had weer last van een oude kwaalquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:52 schreef Waaghals het volgende:
Moreno vandaag ook weer gewonnen in Burgos
quote:(Burgos) Geen dagsucces voor Raboploeg
02.08.2012 - WIELRENNEN
Raborenners draaiden te ver naar achter de slotklim op; geen schade voor Gesink en Mollema .
De nummers een en twee van de tweede etappe in de Ronde van Burgos waren dezelfde als bij rit één, maar deze donderdag was helaas geen Raborenner op plek drie terug te vinden. In de sprint bergop deden de renners van het Rabo ProTeam niet mee om de prijzen, maar liepen de klassementsrenners Robert Gesink (foto) en Bauke Mollema ook geen achterstand op. Uiteraard verstevigt Daniel Moreno met zijn tweede ritzege op rij zijn leiderstrui. Matti Breschel werd zevende, Robert Gesink kwam als vijftiende over de streep.
In eerste instantie kregen twee man een vrijgeleide van het peloton, later aangevuld tot vijf vluchters. Katusha liet de voorsprong echter nooit verder oplopen dan twee minuten, waardoor de koplopers op tijd werden bijgehaald. Het kwam aan op de laatste, oplopende kilometer. Daniel Moreno beloonde het werk van zijn ploeg door naar de winst te snellen. De Raborenners zaten bij het opdraaien van de slotklim te ver naar achteren. Matti Breschel kwam in de sprint niet verder dan de zevende plek.
"De aankomst was technischer dan gisteren," concludeerde ploegleider Erik Dekker. "De klim begon met een bocht naar rechts, waarbij je vooraan moest zitten om te kunnen winnen. Je zag ook dat er meteen een gaatje geslagen werd. Helaas zaten onze renners niet genoeg van voren. Dat is wel balen. Matti probeerde het nog op 400 meter van de streep, maar hij kon het gat niet meer dicht krijgen." De dagzege zat er dus niet in, maar de klassementsrenners liepen geen schade op. "Dat was natuurlijk ook een doel, maar ik had ook graag gewonnen."
Zal mij benieuwen maar echt veel verwacht ik er niet van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:42 schreef Waaghals het volgende:
Thomas Dekker haakt weer eens af voor een grote ronde
goed initiatief genomen dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Martens wint vandaag in Burgos, Rabo had waaiers op gezet.
Vanaf 16.00quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:32 schreef Pedroso het volgende:
Etappe van vandaag (Burgos) nog ergens te zien ?
Ok, thanks. Wordt zappen vanmiddag dus met al dat Olympisch geweld erbij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Vanaf 16.00
http://sports-livez.com/channel/ch-4.php
WK waaier rijden. Ik zie kansenquote:Op zondag 5 augustus 2012 15:04 schreef borisz het volgende:
WK fietsen 2016 naar Qatar aldus Cyclingnews. Zou in Valkenburg officieel bekend gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |