Ik ben geen Marokkaan, maar af en toe heb ik het idee dat men mij in datzelfde hokje stopt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik zou willen zeggen dat ridiculisering nergens op slaat, maar daar ben ik zelf mee begonnen.
Maar goed, even serieus, de kijk op (voornamelijk) marrokanen is bar slecht. De mensen staat er steeds negatiever over, en daardoor zien ze juist weer een mogelijkheid om steeds meer het woord "discriminatie" te gebruiken. Mensen zullen steeds meer tegenover elkaar komen te staan, en in plaats van "wij nederlanders" gaat het steeds meer over "ons tegen hen".
Dan zie ik het wel gebeuren dat er steeds meer breivicks zullen opstaan, en als ik zie hoe sommige buurten geterroriseert worden kan ik dat wel begrijpen. (Let wel, begrijpen is niet hetzelfde als goedkeuren.)
De machteloosheid van mensen die in hun eigen buurt niet meer onbewapend over straat durven, bespuugd en beschimpt worden, waarvan auto's gesloopt worden, de kinderen bedreigd worden.
Dat is echt een hel om in te leven.
kewl, kom je me kapotschieten?quote:
Dat is je enige opmerking? lollllllllquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De laatste wet geldt al hoor, gaat totaal niet tegen art. 1 is (er mag niet eens aan de grondwet getoetst worden). Alleen nu geldt het alleen voor bv terrorisme, dat zou je uit moeten breiden tot misdaad.
De man in Aurora weet ik eigenlijk weinig vanaf. Is dat die batman shootout? Wat is daar aan vooraf gegaan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan, maar af en toe heb ik het idee dat men mij in datzelfde hokje stopt.
Maar Breivicks zijn dus te begrijpen...en die man in Aurora? Ook te begrijpen?
Ik weet de oplossing ook niet, maar het heeft met opvoeding te maken. Maar ik ben tegen betutteling....ik heb het vermoeden dat het zichzelf oplost wanneer men de allochtonen verspreid door het land heen. Dus niet allemaal op één hoop. Ik ben opgevoed in een buurt waar alleen maar Nederlanders wonen. Nu voel ik me ook zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben wel oprecht benieuwd wat jij denkt dat zou kunnen helpen.
Eh. Wat? Ik geef slechts een feit neer. Bevalt dat feit je niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat is je enige opmerking? lollllllll
Ja? Je hebt het in ene keer over Marokkanen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
De man in Aurora weet ik eigenlijk weinig vanaf. Is dat die batman shootout? Wat is daar aan vooraf gegaan?
En is dat alles wat je te zeggen hebt over mijn stukje? "dat ben ik niet"
Nee, niks mis mee. Je bent heel erg selectief...that's allquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eh. Wat? Ik geef slechts een feit neer. Bevalt dat feit je niet?
Ik neem als voorbeeld de grootste groep waar mensen deze oordelen over hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:28 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja? Je hebt het in ene keer over Marokkanen...
Ik vind het gewoon vreemd dat je Breivick begrijpelijk vindt, maar die Batman shooting in Aurora niet. Daar komt het wel op neer namelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik neem als voorbeeld de grootste groep waar mensen deze oordelen over hebben.
Volgens mij heb je dan niet gelezen wat ik heb gepost.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je Breivick begrijpelijk vindt, maar die Batman shooting in Aurora niet. Daar komt het wel op neer namelijk.
Nee?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan niet gelezen wat ik heb gepost.
Je zegt letterlijk daar dat je begrijpt waarom zo ene Breivick een dergelijk walgelijke daad heeft kunnen begaan.quote:Dan zie ik het wel gebeuren dat er steeds meer breivicks zullen opstaan, en als ik zie hoe sommige buurten geterroriseert worden kan ik dat wel begrijpen. (Let wel, begrijpen is niet hetzelfde als goedkeuren.)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:35 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Nee?
Ik quote je even:
[..]
Je zegt letterlijk daar dat je begrijpt waarom zo ene Breivick een dergelijk walgelijke daad heeft kunnen begaan.
Ik ga er nu nog even vanuit dat je die Batman shootout niet begrijpt...
Niet gelezen dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
De man in Aurora weet ik eigenlijk weinig vanaf. Is dat die batman shootout? Wat is daar aan vooraf gegaan?
Ik zeg niet voor niets "ik ga ervan uit"?quote:
Het is maar dat je het zelf toegeeftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik dan idd ziek in mijn hoofd ben.
Had die shooting in Aurora ook politieke beweegredenen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd dat je Breivick begrijpelijk vindt, maar die Batman shooting in Aurora niet. Daar komt het wel op neer namelijk.
Lees:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Had die shooting in Aurora ook politieke beweegredenen?
Daar wil erkannn geloof ik niet op in gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk dat soort excessen. Het gaat om dagelijkse praktijk, wat mensen elke dag zelf meemaken op straat.
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet wel erkennen dat er een verschil is tussen een gestoord persoon die moord omdat hij een politiek onrecht ziet, en tussen een die moord omdat het leuk is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Lees:
Mensen die begrijpen dat één individu een massamoord pleegt, met welke redenen dan ook, moeten toch behoorlijk ziek zijn in hun hoofd.
vooral het gedeelte "met welke redenen dan ook"
Nee, dat snap ik ook nog welquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar wil erkannn geloof ik niet op in gaan.
moord = moordquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet wel erkennen dat er een verschil is tussen een gestoord persoon die moord omdat hij een politiek onrecht ziet, en tussen een die moord omdat het leuk is.
Zo zwart-wit is de wereld niet.quote:
Ik heb nergens gezegd dat jij ziek in je hoofd bent....alleen de mensen die moord op kinderen begrijpelijk vinden. Jij hebt jezelf zojuist ziek in je hoofd genoemd, dus blijkbaar vind je het begrijpelijk dat kinderen worden neergeschoten door automatische geweren. Dat terwijl die kids er niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, dat had ik niet door, ik ben te ziek in mijn hoofd denk ik.
Wie zegt dat hier dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet. Je praat het in elk geval niet goed, zoals sommige anderen.
'Ze vraagt erom, met zo'n kort rokje' 'In Amerikaanse ghettowijken gebeurt dit ook, als je er zo bijloopt'
Sorry, maar dat maakt het nog niet goed.
Goed dat jij je hiervan distantieerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |