Nee dat denk ik niet. Wel denk ik dat het, zoals in dit filmpje te zien is, uitschelden voor hoer/teef/slet te maken heeft met de islamitische achtergrond vrouwen in dat soort kleding als dusdanig te zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het is niet groot, hooguit in opmars. Bewijs het tegendeel maar met cijfers. Het is met name in opmars door het bekeren in de gevangenissen denk ik
Maar ben even reëel. Jij denkt dat een blonde vrouw in een ghetto eerder door islamitische ganstah-swas lastig gevallen wordt christelijke ganstah-swas, zoals jij het noemt. Als je dat echt zou me dat van je tegenvallen.
Gelukkig ziet lang niet elke Nederlander elke moslim als vrouwenonderdrukker. Dat is een vooroordeel richting Nederlanders. Het is puur en alleen het straattuig wat dit gedrag vertoont. En niet alleen in hun eigen wijk . Bleven ze maar in hun eigen wijk, dan kun je als jongedame tenminste rustig gaan winkelen op een warme zomerdag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:31 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Goed praten kan toch niet? Ik heb zojuist die docu gezienHet is gewoon een feit dat het gebeurd. Enige waar ik me zorgen over maak is dat men mij ook zo gaat zien zonder dat ze me kennen. Op geenstijl of nujij zie ik vele reacties waar allochtonen over 1 kam worden gescheerd.
Ah joh...allemaal uitzonderingenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Iesch koeltoer!!! Jii niet begraip waarom??!!!
Idd. Laten we de vergelijking even correct doen:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe Mutant en co denken dat die boulevard een ghettowijk zou zijn alleen maar omdat hun medebroeders er rondlopen
Denk je? Ik ben islamitisch opgevoed, maar dan zou ik mijn moeder en mn zusje continu als hoer moeten uitmakenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Wel denk ik dat het, zoals in dit filmpje te zien is, uitschelden voor hoer/teef/slet te maken heeft met de islamitische achtergrond vrouwen in dat soort kleding als dusdanig te zien.
Ik vind die gast die op Jean Claude van Damme lijkt overigens wel een briljant accent hebben. "Is dat djo, weet jij niet dat dit djo is."quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Je halve kont staat open. Ik vind dit filmpje hilarisch. Kende het al.
Lopen ze rond in jurkjes dan ? Picsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Denk je? Ik ben islamitisch opgevoed, maar dan zou ik mijn moeder en mn zusje continu als hoer moeten uitmaken
Precies. Ik snap niet waarom ze niet kunnen toegeven dat er sukkels en criminelen tussen zitten. Net als bij elke andere bevolkingsgroep. Ik zou tokkiegedrag niet goedpraten bijv.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het tasjesroof-debacle was daar wel een pijnlijk voorbeeld van ja![]()
'Het waren zulke lieve jongens die nooit een vlieg kwaad deden, behalve dan roven op straat'.
De uitzondering die de regel bevestigd. Je weet BEST dat er door heel veel van jouw geloofsgenoten naar vrouwen die rokjes ed dragen gekeken wordt alsof ze vrij grijpbaar zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Denk je? Ik ben islamitisch opgevoed, maar dan zou ik mijn moeder en mn zusje continu als hoer moeten uitmaken
ookquote:
Seksist, seriously?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ook
pics? en dan reageer jij hier op dit topic? seksist dat je bent
"mijn geloofsgenoten"? hahahaha je kent me niet eens en je roept maar watquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd. Je weet BEST dat er door heel veel van jouw geloofsgenoten naar vrouwen die rokjes ed dragen gekeken wordt alsof ze vrij grijpbaar zijn.
Waarmee ze min of meer mijn punt bewijzen. Ontkennen dat er sukkels tussen zitten die religie&cultuur veel te serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigd. Je weet BEST dat er door heel veel van jouw geloofsgenoten naar vrouwen die rokjes ed dragen gekeken wordt alsof ze vrij grijpbaar zijn.
Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:44 schreef Erkannn het volgende:
[..]
"mijn geloofsgenoten"? hahahaha je kent me niet eens en je roept maar watik ben geen moslim meer.
Maar nee...ik herken het niet omdat ik in een nette buurt woon en mijn vrienden van hetzelfde ras zijn gewoon nette opgeleide mensen....althans dat is de kring/milieu waar ik ben opgevoed.
Jij denkt dat die jongens op die boulevard wonen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien hoe Mutant en co denken dat die boulevard een ghettowijk zou zijn alleen maar omdat hun medebroeders er rondlopen
Zelfspot of iets vergelijkbaar staat gelijk aan godslastering en is dus verboden. Dat is het probleem vaak, er is 0,0 ruimte voor nuancering of aanpassing.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Waarmee ze min of meer mijn punt bewijzen. Ontkennen dat er sukkels tussen zitten die religie&cultuur veel te serieus nemen.
Nee, het zijn allemaal goedzakken daar in het midden-oosten.![]()
Ik heb niets tegen moslims en/of allochtonen, maar ik snap niet waarom zelfkritiek (op de groep waar je deel van wilt zijn) zo moeilijk is.
hoezo herkennen? Ik erken het wel, dat heb ik al gedaan....zie mn vorige posts.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?
Maar is het godslasterig als je een stelende moslimbroeder crimineel noemt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfspot of iets vergelijkbaar staat gelijk aan godslastering en is dus verboden. Dat is het probleem vaak, er is 0,0 ruimte voor nuancering of aanpassing.
Ja, want dat telt dan ff nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:49 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Maar is het godslasterig als je een stelende moslimbroeder crimineel noemt?
Tja, nu kan je dus al niet eens meer op een boulevard lopen omdat tuig uit slechtere wijken je als hoer ziet?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Jij denkt dat die jongens op die boulevard wonen?
Brussel is behoorlijk verpest als ik het zo zie ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, nu kan je dus al niet eens meer op een boulevard lopen omdat tuig uit slechtere wijken je als hoer ziet?
En Parijs en Londen en Utrecht/Den Haag/Rotterdam etc etc etcquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
Brussel is behoorlijk verpest als ik het zo zie ja.
Daar kom ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En Parijs en Londen en Utrecht/Den Haag/Rotterdam etc etc etc
Dat doet aan de boodschap verder niets af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |