abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114726525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik snap je niet, maar ik betwijfel of je jezelf wel snapt, leg eens uit?
Ik neem aan dat je die dmban hebt omdat er mensen aan het klagen waren?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114726616
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Valt me tegen van je. :N Ken je hem persoonlijk dan?

Kingtoppie is als een wijf van 90 kg dat constant klaagt over gebrek aan aandacht, pijn in de benen en moeite met fietsen. Iedereen zegt tegen haar; "zou een dieet niet goed zijn?" Zij gaat niet afvallen.

Dan zeg ik gewoon dat ze een lui vet mormel is ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_114726758
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je die dmban hebt omdat er mensen aan het klagen waren?
Ja: ''Kingtoppie is super saai! Haal hem uit mijn DM box!''

Je kunt mensen tevens ook gewoon blokkeren... Saai zijn lijkt me niet voldoende reden voor een ban.
Rustig aan.
pi_114726864
Hoe ben je volgens jou aan die ban gekomen dan?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:32:58 #30
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114726868
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kingtoppie is als een wijf van 90 kg dat constant klaagt over gebrek aan aandacht, pijn in de benen en moeite met fietsen. Iedereen zegt tegen haar; "zou een dieet niet goed zijn?" Zij gaat niet afvallen.

Ik ben dol op directe mensen, maar oordelen over iemands persoonlijkheid via FOK! vind ik toch een beetje jammer. Maar goed, ieder zijn mening. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114726885
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik ben dol op directe mensen, maar oordelen over iemands persoonlijkheid via FOK! vind ik toch een beetje jammer. Maar goed, ieder zijn mening. :)
Als je lang in hetzelfde topic gepost hebt kan je toch wel enigszins een mening vormen over iemand?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 17:38:19 #32
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114727058
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Als je lang in hetzelfde topic gepost hebt kan je toch wel enigszins een mening vormen over iemand?
Verdomme, hele reactie getypt en kwam er eigenlijk achter dat je gewoon grotendeels gelijk hebt. :@ Maar toch vond ik het niet erg aardig. Bovendien is dit topic niet echt de plek.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114727145
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:38 schreef Fera het volgende:

[..]

Verdomme, hele reactie getypt en kwam er eigenlijk achter dat je gewoon grotendeels gelijk hebt. :@ Maar toch vond ik het niet erg aardig. Bovendien is dit topic niet echt de plek.
Mensen wiens doel het is om aardig te zijn :') Tuurlijk bestaan er normen en waarden maar het zou maar zo kunnen dat KT niks regelt omdat die "te aardig" is (ofwel niet interessant genoeg)
pi_114727165
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik lees wat persoonlijke aanvallen, die erg ongenuanceerd gebracht worden... Dus er zit geen enkele boodschap in je post eigenlijk.
Nogmaals, waarom heb je de behoefte om dit te posten?
Rustig aan.
pi_114727187
Mooi dat je over persoonlijke aanvallen gaat praten ook :')
pi_114727189
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Mensen wiens doel het is om aardig te zijn :') Tuurlijk bestaan er normen en waarden maar het zou maar zo kunnen dat KT niks regelt omdat die "te aardig" is (ofwel niet interessant genoeg)
Kben gewoon geen doordrammer (wat dat betrefd :X ) , maar initiatief tot seks zou nooit vanaf mij komen... Tenminste, tenzij ik met een meisje op een bank lig en er niemand in de buurt is ofzo, maargoed daar beland ik niet zo snel.
Rustig aan.
pi_114727198
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Mooi dat je over persoonlijke aanvallen gaat praten ook :')
Is er iets?
Rustig aan.
pi_114727334
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:22 schreef kingtoppie het volgende:
Jezelf zo super sexy vinden en het laten blijken aan alles en iedereen werkt serieus succesvol drommel? Kvind het een beetje een trieste zaak eerlijk gezegd.
:')
pi_114727354
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kben gewoon geen doordrammer (wat dat betrefd :X ) , maar initiatief tot seks zou nooit vanaf mij komen... Tenminste, tenzij ik met een meisje op een bank lig en er niemand in de buurt is ofzo, maargoed daar beland ik niet zo snel.
Waarom dram je wel door in de dm bij talloze vrouwen dan? :')
pi_114727371
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:')
En dat is een persoonlijke aanval? Dan neem je het wel erg persoonlijk op... Terecht wel misschien, maar dat is bijzaak.
Rustig aan.
pi_114727408
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Waarom dram je wel door in de dm bij talloze vrouwen dan? :')
Dramde
Gaat je niks aan verder, jij bent daar niet het juiste persoon voor om over te praten.
Rustig aan.
pi_114727433
In dat geval is dat van Mata ook geen persoonlijke aanval :')
pi_114727459
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
In dat geval is dat van Mata ook geen persoonlijke aanval :')
Ik stelde een vraag, mata zijn post is inhoudsloos wat dat betrefd.
Rustig aan.
pi_114727882
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik lees wat persoonlijke aanvallen, die erg ongenuanceerd gebracht worden... Dus er zit geen enkele boodschap in je post eigenlijk.
Nogmaals, waarom heb je de behoefte om dit te posten?
Omdat jij een plaat voor je kop hebt en geen enkele moeite doet om zelf iets van je leven te maken.

En maar klagen, zeiken, zaniken, zeuren en de schuld buiten jezelf zoeken.

Flinke jongen, kom je ver mee. Dat is wel bewezen. _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_114727988
Ontopic: Als het regent zoals nu kan je onder de paraplu lopen van een vrouw als je niet nat wilt worden. Het grappige is dat ze dan meestal de paraplu ook het meest boven jouw hoofd houden. Je moet het niet als truukje zien maar als een manier om je leven nog comfortabeler te maken
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114728193
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat jij een plaat voor je kop hebt en geen enkele moeite doet om zelf iets van je leven te maken.
En maar klagen, zeiken, zaniken, zeuren en de schuld buiten jezelf zoeken.
Flinke jongen, kom je ver mee. Dat is wel bewezen. _O-
Ik weet het simpelweg niet, wie ben jij om daar lacherig over te doen? Ik geef niemand hier de schuld, geef eens een voorbeeld waarvan ik de schuld buiten mijzelf zoek?
Rustig aan.
pi_114728311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik weet het simpelweg niet, wie ben jij om daar lacherig over te doen? Ik geef niemand hier de schuld, geef eens een voorbeeld waarvan ik de schuld buiten mijzelf zoek?
En dan vind je het gek dat ik je een saaie lul noem? _O-

Het is elke keer hetzelfde liedje met jou (en anderen vooral in de oude VersierSC en ook in Singles vroeger). ELKE keer klagen, elke keer hetzelfde liedje, geen tips opvolgen, geen verbetering tonen, en maar blijven doorzaniken hoe kut het allemaal loopt.

Dat is gewoon pure domheid (vervelend voor jezelf) en rete-irritant (voor de wereld om je heen, waar FOK! voor jou blijkbaar een fundamenteel onderdeel van vormt, anders had je geen DM-ban)...

pi_114728416
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan vind je het gek dat ik je een saaie lul noem? _O-

Het is elke keer hetzelfde liedje met jou (en anderen vooral in de oude VersierSC en ook in Singles vroeger). ELKE keer klagen, elke keer hetzelfde liedje, geen tips opvolgen, geen verbetering tonen, en maar blijven doorzaniken hoe kut het allemaal loopt.

Dat is gewoon pure domheid (vervelend voor jezelf) en rete-irritant (voor de wereld om je heen, waar FOK! voor jou blijkbaar een fundamenteel onderdeel van vormt, anders had je geen DM-ban)...
Maar waarvan leg ik nou de schuld buiten mezelf?
De tips en verbeteringen zou ik graag wel inhoudelijk op ingaan, maar dan moet jij ook een beetje inhoudelijk wezen.
Rustig aan.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 18:28:44 #49
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114728664
Jongens, get a room.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_114728739
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar waarvan leg ik nou de schuld buiten mezelf?
De tips en verbeteringen zou ik graag wel inhoudelijk op ingaan, maar dan moet jij ook een beetje inhoudelijk wezen.
_O- Dat wordt al maandenlang tegen je gedaan. Door iedereen hier. Geduldig, beheerst, inhoudelijk.

En nee hoor, niet luisteren; excuses zoeken, de schuld buiten jezelf leggen (vrouwen zijn niet interessant genoeg), en vooral: niets aan veranderen.

Elke zoveel weken komt diezelfde hoop gal weer terug; "ja, ik zoen wel, maar ik vind er niks aan, die domme wijven zijn niet interessant en ik doe zo m'n best"

Dus niet.

Als je niet verder komt m.b.t. je passies dan "ik lust wel een wijntje na de bios" en "ik ga binnenkort (lees: over 4 jaar) wel een gitaar kopen, want muziek is een echte passie", en je dan wederom de schuld buiten jezelf zoekt; "hoe weet ik nou wat mijn passies zijn, weet jij dat dan soms?" (alsof mijn passies ook maar iets met jou te maken zouden hebben), dan is de conclusie niet anders dan dat je een saaie oninteressante maar vooral -en daar blijf ik op hameren- ongeinteresseerde "lul" bent.

verander dat.

Maar nee, dan komen de excuses weer en zijn we weer terug bij af.

Wat je niet zint kan je:
- accepteren
- veranderen

Erover doorzeiken gaat je niet helpen iig....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')