abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juli 2012 @ 22:16:04 #1
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114697523
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_114709405
Goedemorgen :W

Lekker geslapen dames?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114711241
Mogguh! Ik heb lekker geslapen, Tyler ook. Maar was wel al snel weer chaggo.
Hij heeft voor het eerst op de wc gepoept! Wel de helft op de bril, maar ach. Ook een paar keer op de wc geplast. Maar hij wil de luier niet uit. Dikke paniek dan. Tips?
pi_114711377
Zeggen dat er nog maar één luier is. Die met veel bombarie aantrekken en m voorbereiden luierloze dagen. :)
pi_114715089
:D Even een illegaal bezoekje aan de peuters...

Mijn bijna peuter is ineens haar puckyfietsje ontgroeit.. (Echt pff.. vorige week paste het nog prima)
En nu krijgt ze dus ws krijgt ze nog voor haar verjaardag een loopfiets erbij..
Tips? Die grotere van pucky? Lees vaak over wishbone maar geen idee van maten?
Gok dat mijn dame 90cm+ is.. misschien wel 92 al..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:36:55 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114733354
Wij hebben een grotere van Puky (maar daar past hij dus nog niet op :D )

Onze kabouter verbaasde ons vandaag door opeens te gaan koprollen! :o
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:47:42 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114733754
asy wat toevallig!! Evie doet dat ook ineens! (echt sinds deze week en zonder enige voorbereiding...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_114734092
Hier een houten loopfiets (wel een stevige versie), maar hij past er nog niet helemaal goed op. Officieel ook vanaf 3 jaar. Hj heeft wel een 12 inch fietsje waar hij goed op kan fietsen nu.

Al die koprollende peuters :D
Dyon is er weer een beetje op uitgekeken geloof ik, maar heeft het ook een periode zitten doen (broer na doen natuurlijk).
pi_114734129
Hier ook een 12inch fiets en ik moet echt rennen om hem bij te houden:D
pi_114734352
L heeft ook een houten. Die was te groot, maar N heeft een extra gaatje geboord waardoor het zadel een stukje naar beneden kon. En daar crosst ze al maanden op. Ze kan al zeker een halve minuut dr voeten van de vloer houden.

Ergens in mn FB-albums staan foto's van het fietsje.
pi_114734445
Ik ga eens kijken Spring... Weet je zo of het er een van woodtoys of van Yipeeh is?
Volgens mij kan ik die van Dyon mij ook wel herinneren

[ Bericht 24% gewijzigd door Lamb29 op 27-07-2012 21:10:00 ]
We'll have love aplenty
You and Me
pi_114736089
Nu Dyon hier klaarwakker beneden zit even een foto gemaakt van zijn loopfiets.
Hij is van Wawa en lijkt er nu al wat beter op te zitten (hij houdt de fiets wel iets schuin, maar schoenen aan scheelt natuurlijk ook. Dyon is zo'n 94-96 cm gok ik.

pi_114738437
Geen idee, Lamb. Zo'n model als Meimel wel.

Halve crosspost uit de sc:

Onze hond is vanmiddag ingeslapen. In de tuin en L scharrelde wat rond. Heb r eea uitgelegd maar geprobeerd het ook niet beladen te maken. Ze moest wel even huilen toen ik zei dat de hond niet meer terugkomt. Ze wilde mee. En toen ik zei dat dat niet kon omdat ze dood was, wilde ze ook dood. Samen met mama. Want dan konden we samen mee. :')

Toch leek ze het later beter te begrijpen. Toen zei ze dat we nu geen hond meer hebben. Alleen een poes. En toen ze na de spuit nog afscheid nam, deed ze zelf de zak waar de hond inmiddels in lag terug over dr hoofd en een beetje dicht. Het was echt klaar voor haar, leek.

Morgen nog vragen of ze r nog even wil zien en dan is het goed, denk ik.
pi_114743713
Tnxs meimel... iig weer een merknaam om op te googlen :D Wat kijkt ie trots haha heerlijk..

Spring wat goed zeg dat jullie haar er zo bij betrokken hebben.. Sterkte..
Benieuwd hoe ze er de komende dagen/weken mee omgaat..
We'll have love aplenty
You and Me
pi_114756001
Meimel :D Blijhoofd is het :D
pi_114756245
ah Spring, wat een lieve gedachtengang van L.! en sterkte :* Lijkt me echt heel rot als onze hond er niet meer zou zijn

Zo'n model houten loopfiets als Dyon heeft Wolf ook (die van ons komt van Kruidvat), maar hij past er dus nog net niet goed op.
Goede tip van Spring om er een gaatje bij te boren!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114756291
We zijn trouwens teruggebeld na een onderzoek van een orthopedagoog en een logopedist van F-je.

Die zagen behalve een duidelijk spraak-communicatieprobleem ook ontwikkelingsproblematiek. Ze denken aan iets in het autistisch spectrum.
Intelligentie is wrs eerder aan de hoge kant dan aan de lage.

Ze willen nog even verder observeren en kijken en dan eens kijken of we een lekker kleinschalig PSZ achtig iets voor hem kunnen vinden waar ze hem snappen. :)

Het leuke vond ik dat ze echt hetzelfde zagen als wij :) Ze sloten met het onderzoek heel fijn aan op zijn manier van communiceren en hadden meteen de goede toon. Dus ik heb wel het gevoel dat we daar in goede handen zijn.
pi_114756340
klinkt goed free! nou, ja, niet dat er toch duidelijk wel iets speelt, maar dat ze er goed mee omgaan en vooral dat jullie er iets mee kunnen
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_114756422
Het helpt dat het echt zo'n ontzettend schattig doerakje is O+
Hij kan heerlijk spelen en heerlijk met mij knuffelen en en en.. O+

Gisteren wilde hij perse zijn doekje in mijn mond stoppen, ik niet :P Dus hield mijn mond stijf dicht.
Dus hij maakt geluid van een varkentje (enige dierengeluid :P ), wijst naar de muur.
Dus ik: huh? varkentje op de muur? Laat mijn aandacht verslappen en hij propt zijn doekje in mijn mond }:|
Afleidingsmanoeuvre _O-
pi_114756542
Free wat fijn dat je het gevoel hebt daar in goede handen te zijn :)

T gaan ze na de zomervakantie observeren op autistische kenmerken op het kdv. Niet omdat er een heel groot vermoeden is dat hij dat heeft (wel een klein vermoeden), meer vanwege de erfelijkheid ervan. Het zekere voor het onzekere.

Het is zo leuk trouwens, bij elk stuk speelgoed dat hij ziet en leuk vindt vraagt hij aan me of ik dat voor hem op zijn verlanglijstje gezet heb voor zijn verjaardag O+ Hij is zich er echt van bewust dat hij bijna jarig is en dat er dan slingers en ballonnen zijn en taart en cadeautjes :) En hij deelde laatst ook even mee dat hij dan een ophaalbrug voor bij zijn trein krijgt.. :X Een fiets is vast ook goed :P
pi_114756655
nou, volgende week selene's verjaardag en ik denk dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik nog een verjaardag vier. de manier waarop de grootouders met hun eisenpakket komen, plus het hele "als die komt, dan kom ik niet" ben ik meer dan zat en schiet me echt in het verkeerde keelgat. dan vieren we het wel zonder grootouders, want selene komt toch echt op een leeftijd dat ze het meekrijgt en ik ben geen robot die almaar blij lachend dingen blijft proberen te fixen
pi_114758330
Spring: klinkt alsof ze het goed oppikte.

Free: fijn dat jullie er zo veel vertrouwen in hebben. En wat schattig, die afleidingsmanoeuvre.

Chan O+ .

Simmu: huh? Grootouders met een wensenpakket voor de verjaardag van JOUW dochter? Dat lijkt me een beetje de omgekeerde wereld toch? Ik weet niet hoor, maar ik ben gewend dat bij heel kleine kinderen de ouders bepalen wie ze uitnodigen voor de verjaardag, en wanneer dat is. Wie kan, komt, en wie niet kan, maakt óf een andere afspraak, of slaat het feest een jaar over.

Ik begin ook alweer langzaam te denken aan de verjaardag van B. Duurt nog meer dan een maand, maar toch. Wel het eerste jaar dat ze er echt iets van zal snappen lijkt me.
pi_114758501
ja, nou, wij zitten met grootouders die niet wensen te komen wanneer een andere grootouder komt. met als uiteindelijk resultaat dat er of van die genante dingetjes gebeuren als grootouder 1 die er is, ziet dat grootouder 2 aankomt en dan met een genant lulverhaal naar selene toe (jaja, oma gaat even boodschapjes doen) met zeer veel haast binnen 2 minuten vertrekt, ofwel moeten we het 4 x vieren, omdat er mensen domweg weigeren te komen als grootouder x wel komt. en dan heb ik het nog niet gehad over de telefoonterreur die start zodra we een verjaardag aankondigen want blijkbaar (...) is het onze taak om kadootjes te coordineren, dat kunnen ze niet zelf tenslotte, en daar moet dan uiteraard (per persoon) wel elke dag over gebeld worden, gedurende pakweg 2 weken.

laten we het er op houden dat selene er vragen over begint te stellen en dat ik vind dat zulks way te ver gaat. als ze zich niet als volwassenen kunnen gedragen blijven ze maar weg en good riddance ook.
pi_114758599
Pfff, vreselijk lijkt me dat. En inderdaad niet iets om een kind mee op te zadelen. Sterkte ermee!
  zaterdag 28 juli 2012 @ 14:04:29 #25
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_114762979
Hoi!
Ik kom me melden! Nathan is gisteren 2 jaar geworden! We hebben een heerlijke verjaardag met hem gevierd. Ik zag dat het over loopfietsen ging: Nathan heeft de Puky LR 1 gekregen voor zn verjaardag. Hij zit er al heel goed op en weet hoe die gebruikt moet worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')