Smoofiequote:
0quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie![]()
Hoeveel jongens heb je gehad op vakantie?
Nog niet bekend. Wordt pas over een week of twee drie bekend gemaakt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man, wel slaap tekort, maarja, wie is de nieuwe mod geworden?
We zaten op jou te wachten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man, wel slaap tekort, maarja, wie is de nieuwe mod geworden?
Ja vond ik ook al een beetje bizarquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met al die voetbal stadions in London spelen ze deze op Old Trafford
Brazilië heeft met 3-2 gewonnen van Egyptequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brazil moet nog komen he.
Wel mooi om die engelse voetbal commentators te zien.
hadden we maar Nederlandse commentators die zo goed zijn.
We hebben de Sierd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brazil moet nog komen he.
Wel mooi om die engelse voetbal commentators te zien.
hadden we maar Nederlandse commentators die zo goed zijn.
Shit heb ik dat gemist danquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Brazilië heeft met 3-2 gewonnen van Egypte
Tja ze spelen ook in Wales en Glasgow.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met al die voetbal stadions in London spelen ze deze op Old Trafford
Was 15minuten eerder begonnen dan GBquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit heb ik dat gemist dan
@jojo sierd..? pfft als je die mannen bij de bbc over voetbal hoort praten gewoon prachtig die beleving die ze er in gooien. Daar kan Sierd niet aan tippen !
Belachelijk enige wat dat toernooi dan met de olympische spelen te maken heeft is het feit dat ze een gouden medaille kunnen winnen. Overnachten ze wel in het olympische orgy dorp of dat ook niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tja ze spelen ook in Wales en Glasgow.
Dat klopt, maar Sierd blijft wel onze Nederlandse nummer 1 natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit heb ik dat gemist dan
@jojo sierd..? pfft als je die mannen bij de bbc over voetbal hoort praten gewoon prachtig die beleving die ze er in gooien. Daar kan Sierd niet aan tippen !
Geen idee. Ik denk dat ze Moskou overnachten ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Belachelijk enige wat dat toernooi dan met de olympische spelen te maken heeft is het feit dat ze een gouden medaille kunnen winnen. Overnachten ze wel in het olympische orgy dorp of dat ook niet?
Om die reden wou Giggs toch mee? groot gelijk heeft hij daar niet van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat ze Moskou overnachten ofzo.
Al een tijdje zo. Pas geleden ook een aardig concert zitten kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Je kan gewoon live concerten kijken op Youtube
Ik heb er 3 ofso gepost en dit al eerder gezegd in de SC..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Klopt. Ook festivals. Laatst live Refused op Primavera Sound zitten kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Ook in HD?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt. Ook festivals. Laatst live Refused op Primavera Sound zitten kijken.
En geheel toevallig kwam jij op een concert van Madonna uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Doublepain het volgende:
Nee, Youtube gaf een melding in het paars, maar ik kijk nu al 10 minuten moet ik toegevenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
En geheel toevallig kwam jij op een concert van Madonna uit.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.html
ohquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zei net heel lief hoi tegen je..
Paard was vet grappigquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga eventjes kakken
Tot zo vrienden
Twitter doet het weer he?quote:
FOK! is mijn twitterquote:
Dit ben jij toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet elke dag deze in mijn buik prikken.
Is dat leuk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Dat is wat minder ,ik hou het bij snuiven.
Schatje ben ik he...quote:
Ik probeerde onze verstandhouding net iets te verbeteren door 'hoi' te zeggen, maar nu kun je een trein koppen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt, maar ieder zijn keuze
hoiquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik probeerde onze verstandhouding net iets te verbeteren door 'hoi' te zeggen, maar nu kun je een trein koppen.
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Je snuift... en dan?
Voel je meteen iets?
Ligt eraan wat je snuiftquote:
Sowieso jaquote:
Vreten van een lepelquote:
Goeie vraag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh... wat nou als je goede kwaliteit hebt?
ontkennings fase is al begonnen hoorquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vreten van een lepel
Liet mijn ex dat doen, nog nooit iemand zo moeilijk en spastisch zien doen als haar en ik heb jou gezien
Speed is slecht voor jequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1 keer gesnoven en was niet eens heel fijn dat gevoel. Kon wel fucking hard fietsen
Ja wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |