Alsof ze met Kalas wel een kans maakten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef inZanity het volgende:
Die Kalas is echt een mongool trouwens. Mist Vitesse ff z'n beste verdediger tegen Anzhi
Moet Vitesse tegen Anzhi?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze met Kalas wel een kans maakten.
Kan best, ik koop uberhaupt geen voetbalspellen. Allemaal hetzelfde man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
TT
[..]
De enige reden waarom mensen PES kopen is omdat het geen Fifa is.![]()
Hoe the fuck is jouw mening dan rullevant in deze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan best, ik koop uberhaupt geen voetbalspellen. Allemaal hetzelfde man.
Sowieso kan ik 'team Great Britain' echt niet serieus nemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor saaie kut wedstrijden op dat OS joh, de tering zeg.
Het was mijn mening niet. Ik verwoorde de mening van Inzanity.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe the fuck is jouw mening dan rullevant in deze?
Ik vind Messi een geweldenaar en een geweldige sympathieke vent. Oh en die Ronaldo is echt een pruster man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok. Je mag best wel wat vaker met je mening te koop lopen.
Volgende keer ga ik je vragen wat je van Messi en Ronaldo vindt.
Waarom niet? Dat Anzhi stelt ook niet zo veel voor hoor. Lopen wat aardige spelers rond maar wil nog niet zeggen dat ze dan ook gelijk ontzettend goed zijn ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze met Kalas wel een kans maakten.
Hoeveel jaar bestaat VBL eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ohja...en doe 's ff feliciteren namens de VBL SC allemaal.![]()
PTA bestaat vandaag 10 jaar!!
Ja, '11 was in mijn ogen echt een vooruitgang. '12 is kut door dat verdedigen en je kunt geen normale slidings meer maken, wat het geheel nogal nep maakt. Voor de rest vind ik 't een prima spel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
alsof fifa na 98 of misschien zelfs 2001 nog een goede versie heeft uitgebracht
Als ze winnen is het Engeland, en als ze verliezen dan is het de schuld van de Schotten en mensen uit Walesquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso kan ik 'team Great Britain' echt niet serieus nemen
Dan is het opeens wel één natie. Ja, de kanker met ze.
Daarom, laat ze gewoon als aparte landen naar dat toernooi gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze winnen is het Engeland, en als ze verliezen dan is het de schuld van de Schotten en mensen uit Wales
Done.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ohja...en doe 's ff feliciteren namens de VBL SC allemaal.![]()
PTA bestaat vandaag 10 jaar!!
Ik heb net bijna een appelflauwte gekregen van de honger, pizza zit nu in de oven. Please forgive me oh mighty GGMM.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was mijn mening niet. Ik verwoorde de mening van Inzanity.
Wel blijven opletten he?
Dat ligt aan jezelf. Dat verdedigen is geweldig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, '11 was in mijn ogen echt een vooruitgang. '12 is kut door dat verdedigen en je kunt geen normale slidings meer maken, wat het geheel nogal nep maakt. Voor de rest vind ik 't een prima spel.
Ik was je voorquote:
Messi een geweldenaar?? HUH?!?!?! WTF is dit???? Messi is een schwalbe koning man!!!1!11!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind Messi een geweldenaar en een geweldige sympathieke vent. Oh en die Ronaldo is echt een pruster man.
[..]
Nou vooruit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net bijna een appelflauwte gekregen van de honger, pizza zit nu in de oven. Please forgive me oh mighty GGMM.
ik heb sinds 2010 er geen pingel meer in geschotenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, '11 was in mijn ogen echt een vooruitgang. '12 is kut door dat verdedigen en je kunt geen normale slidings meer maken, wat het geheel nogal nep maakt. Voor de rest vind ik 't een prima spel.
Ja dit dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb sinds 2010 er geen pingel meer in geschoten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:00 schreef Anne het volgende:
Dr_Flash over de treinentopics:
"Het treinentopic van PTA is één van de weinige plekken ter wereld waar ook gewoon geïnteresseerde leken plezier kunnen hebben over treinen, EN waar bovendien niet alleen veel expertise is, maar waar de 'kenners' ook het geduld hebben om hun kennis te delen. In de wereld van treinenfora is dat behoorlijk zeldzaam."
Die losers op dat eilandje in 't westen hebben ze er dan ook maar zo vroeg mogelijk uit geflikkerd, zodat dat eerste vaker 't geval is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze winnen is het Engeland, en als ze verliezen dan is het de schuld van de Schotten en mensen uit Wales
Dr Flash zal wel bij Tell Sell werken gok ik zo. Kazig tekstje.quote:
Is niet echt realistisch als je met passes binnen 10 seconde aan de andere kant van het veld bent, dat heb je dus wel met PES (geen counter).quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
PES onrealistisch noemen maar wel Fifa spelen..
Het is wel zoquote:
Nah...ik vind 't onrealistisch. Je 'stapt' elke keer en je speler is direct een grote mongool die vaststaat. Harde slidings (mijn trademark: mijn timing was altijd fenomenaal, tot frustratie van velen), zijn al helemaal onmogelijk geworden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf. Dat verdedigen is geweldig.
Mensen van the isle of Man mogen gewoon mee doen hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die losers op dat eilandje in 't westen hebben ze er dan ook maar zo vroeg mogelijk uit geflikkerd, zodat dat eerste vaker 't geval is.
Waarom doen ze dat eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is wel zo
Sowieso zijn veel spotters en hobbyisten echt debielen hoor. Toen ik nog stage liep, liepen er gewoon sommige spotters mee toen wij aankomstcontrole deden met de trein. Alle wagennummers controleren en opschrijven enzo_!
Die gasten in het PTA treinentopic zijn wel oké.
Vrije trappen zijn easy manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dus
En geen vrije trappen meer
Met FIFA ook wel hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is niet echt realistisch als je met passes binnen 10 seconde aan de andere kant van het veld bent, dat heb je dus wel met PES (geen counter).
Ik probeer het elk jaar weer met PES, en steeds ligt het na twee maanden weer in de prullenbak.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef inZanity het volgende:
Alleen het grote publiek speelt Fifa omdat het tof is en iedereen het speelt. Verder heeft dat spel weinig met voetbal te maken. De echte liefhebbers spelen gewoon een écht voetbalspel zoals PES waarmee je tenminste het gevoel hebt dat je aan het voetballen bent.
Grappenmakerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is niet echt realistisch als je met passes binnen 10 seconde aan de andere kant van het veld bent, dat heb je dus wel met PES (geen counter).
Sommige mensen zijn zo zwart-wit in hun opvattingen he. Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
PES onrealistisch noemen maar wel Fifa spelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het lukt mij dus echt nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrije trappen zijn easy man![]()
In de hoek richten > rechter joystick naar voren > kracht gewoon op gevoel..
Geen idee, denk zelf altijd doorgeschoten hobby icm autisme in een bepaalde vorm.quote:
Ook dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb sinds 2010 er geen pingel meer in geschoten
Moet je L1 of 2 (weet even niet meer welke het precies is) inhouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah...ik vind 't onrealistisch. Je 'stapt' elke keer en je speler is direct een grote mongool die vaststaat. Harde slidings (mijn trademark: mijn timing was altijd fenomenaal, tot frustratie van velen), zijn al helemaal onmogelijk geworden.
Wel die harde van afstand.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dus
En geen vrije trappen meer
Nee idd, ik ga ook niet alle schoenmaten, lengte en gewicht van voetballers bijhouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, denk zelf altijd doorgeschoten hobby icm autisme in een bepaalde vorm.
Zelf kan ik niet inzien waarom je alle wagen nummers etc wilt opschrijven.
Foto's maken van treinen snap ik nog wel, als je een beetje van techniek houdt enzo
Linkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrije trappen zijn easy man![]()
In de hoek richten > rechter joystick naar voren > kracht gewoon ojpystick toch?p gevoel..
2012 was al aardige vooruitgang, maar de demo van 2013 speelt erg lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Met FIFA ook wel hoor.
[..]
Ik probeer het elk jaar weer met PES, en steeds ligt het na twee maanden weer in de prullenbak.
En geloof me, ik was echt een PES fanboy vroegah.
Ik speel nooit met Real eigenlijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel die harde van afstand.Ronaldo is echt een baas daarmee. Vrije trap = 80% goal bij mij.
Ja heb je mij toegevoegd dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaan wel even een keer een potje doen.
Ja, dat dacht ik dus ook van 2012. Gelijk gehaald ipv FIFA, maar uiteindelijk was het ook gewoon kut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2012 was al aardige vooruitgang, maar de demo van 2013 speelt erg lekker.
FIFA op PC is anders dan xbox of ps3 he. op de PS3 lukt het mij niet. daar gaat het gewoon normaal. Bij PES lijkt het alsof het 10 keer versneld is (dat was nog zo met PES10, weet niet hoe het nu is).quote:
Ja, ik ken de controles wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet je L1 of 2 (weet even niet meer welke het precies is) inhouden.
Ik weet het zo nietquote:
Ik speel idd voornamelijk met Milan,Napoli of Stoke Cityquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Milan, PSG en Napoli zijn toch wel de bazen teams online.
Ik vind Atletico Madrid altijd wel lekker spelen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Milan, PSG en Napoli zijn toch wel de bazen teams online.
PES 2010 is denk ik de slechtste PES ooit uitgebracht. Was echt om te janken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
FIFA op PC is anders dan xbox of ps3 he. op de PS3 lukt het mij niet. daar gaat het gewoon normaal. Bij PES lijkt het alsof het 10 keer versneld is (dat was nog zo met PES10, weet niet hoe het nu is).
Ik meestal met Chelsea, Juventus en soms Real. Juventus is m'n nieuwe favoriete ploeg. Pirlo CAM, Vidal CDM en dan 1e helft Boriello en die andere boy en 2e helft Boriello voor Elia wisselen als hun verdediging moe is en dan met Pirlo balletjes achter de verdediging leggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik speel nooit met Real eigenlijk
Pussy alert!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
Ben eigenlijk altijd Valencia als ik tegen vrienden speel. Online doe ik niet want dan word ik helemaal gek.
nah, ik ben niet zoals steven dat ik mijn controllers kapot maakquote:
Dit dusquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
Al die beren bij Chelsea is kut om tegen te spelen man. Sowieso liever geen 5 sterren teams.
Juist tof om beetje 2-3 sterren teams tegen elkaar te doen.
Dan erger ik me weer aan de spelers die er niks van kunnen. Juventus/Liverpool/Napoli etc zijn leuke clubs om mee te voetballen in mijn ogen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
Al die beren bij Chelsea is kut om tegen te spelen man. Sowieso liever geen 5 sterren teams.
Juist tof om beetje 2-3 sterren teams tegen elkaar te doen.
6 stuks maar in een jaar tijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, ik ben niet zoals steven dat ik mijn controllers kapot maak
bij mij 1 tje trouwens, kut fifastreetquote:
Nee fucking irritant, kut cheaters LB + Y lijersquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens jammer dat de Vleespet niet meer bij Chelsea zit. De tandem Torres - Anelka was echt geweldig.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee fucking irritant, kut cheaters LB + Y lijers
Anzhi is nu een team om dat te doen of CSKA met Doumbiaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
En dan voorzetten op die vleespet van Anelka.
Liverpoolquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand nog een vet team om Master League mee te spelen?
Je zet het eerst op fb en dan hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Een vrouw is als een hijskraan, ze kan alle kanten op.
Er is niks meer over van Heerenveen ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef napoleonfour het volgende:
Heerenveen krijgt het trouwens ook moeilijk tegen rapid.
Ja bij iemand anders.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je zet het eerst op fb en dan hier
Die Marokkaan is er toch nog?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is niks meer over van Heerenveen ...
Van Basten is er nogquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is niks meer over van Heerenveen ...
Had ik toch gelijk over die zonnebril.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Brabo Britt is geen varkentje meer !
Dus hier is Mikey mee bezig
Jawel ik zag zulke mooie topics in,show.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Brabo Britt is geen varkentje meer !
Dus hier is Mikey mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |