Alsof ze met Kalas wel een kans maakten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef inZanity het volgende:
Die Kalas is echt een mongool trouwens. Mist Vitesse ff z'n beste verdediger tegen Anzhi
Moet Vitesse tegen Anzhi?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze met Kalas wel een kans maakten.
Kan best, ik koop uberhaupt geen voetbalspellen. Allemaal hetzelfde man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
TT
[..]
De enige reden waarom mensen PES kopen is omdat het geen Fifa is.![]()
Hoe the fuck is jouw mening dan rullevant in deze?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan best, ik koop uberhaupt geen voetbalspellen. Allemaal hetzelfde man.
Sowieso kan ik 'team Great Britain' echt niet serieus nemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor saaie kut wedstrijden op dat OS joh, de tering zeg.
Het was mijn mening niet. Ik verwoorde de mening van Inzanity.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe the fuck is jouw mening dan rullevant in deze?
Ik vind Messi een geweldenaar en een geweldige sympathieke vent. Oh en die Ronaldo is echt een pruster man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok. Je mag best wel wat vaker met je mening te koop lopen.
Volgende keer ga ik je vragen wat je van Messi en Ronaldo vindt.
Waarom niet? Dat Anzhi stelt ook niet zo veel voor hoor. Lopen wat aardige spelers rond maar wil nog niet zeggen dat ze dan ook gelijk ontzettend goed zijn ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof ze met Kalas wel een kans maakten.
Hoeveel jaar bestaat VBL eigenlijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ohja...en doe 's ff feliciteren namens de VBL SC allemaal.![]()
PTA bestaat vandaag 10 jaar!!
Ja, '11 was in mijn ogen echt een vooruitgang. '12 is kut door dat verdedigen en je kunt geen normale slidings meer maken, wat het geheel nogal nep maakt. Voor de rest vind ik 't een prima spel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
alsof fifa na 98 of misschien zelfs 2001 nog een goede versie heeft uitgebracht
Als ze winnen is het Engeland, en als ze verliezen dan is het de schuld van de Schotten en mensen uit Walesquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso kan ik 'team Great Britain' echt niet serieus nemen
Dan is het opeens wel één natie. Ja, de kanker met ze.
Daarom, laat ze gewoon als aparte landen naar dat toernooi gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ze winnen is het Engeland, en als ze verliezen dan is het de schuld van de Schotten en mensen uit Wales
Done.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ohja...en doe 's ff feliciteren namens de VBL SC allemaal.![]()
PTA bestaat vandaag 10 jaar!!
Ik heb net bijna een appelflauwte gekregen van de honger, pizza zit nu in de oven. Please forgive me oh mighty GGMM.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was mijn mening niet. Ik verwoorde de mening van Inzanity.
Wel blijven opletten he?
Dat ligt aan jezelf. Dat verdedigen is geweldig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, '11 was in mijn ogen echt een vooruitgang. '12 is kut door dat verdedigen en je kunt geen normale slidings meer maken, wat het geheel nogal nep maakt. Voor de rest vind ik 't een prima spel.
Ik was je voorquote:
Messi een geweldenaar?? HUH?!?!?! WTF is dit???? Messi is een schwalbe koning man!!!1!11!!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind Messi een geweldenaar en een geweldige sympathieke vent. Oh en die Ronaldo is echt een pruster man.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |