Ja, maar was beetje laat terug... met megahonger!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed poepen is ook belangrijk he!![]()
Mooi lijstjeJe L
Idd wat weinig, vooral D denk ik zo?
Goezzo!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja, maar was beetje laat terug... met megahonger!
Neem zo nog maar een beetje yoghurt denk ik. Was maar een klein schaaltje!
Wel lekker Maria! Maar inderdaad aan de weinige kant!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goezzo!![]()
Ik had ook geen drastisch breed lijstje:
O: snee brood met pindakaas (de laatste), thee met honing
T: waldkorncracker met pindakaas
L: tonijnsalade (sla, tonijn op olie, wortel, zilveruitjes, tomaat)
T: glas limonade
D: twee meergranenwraps met gekruid gehakt, Mexicaanse tomatensaus, ui, courgette, groene paprika, mais)
S: Zumba
T: limonade
Daarom! Bazenlijstje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is klote V1
Vreemd, verkeerd gelegen?
Bazenlijstje? cake met slagroom, chips, zoute stokjes![]()
Is dit hint genoeg voor een man die echt geen enkele hint begrijpt??
zaterdag ben ik jarig en moet ik werken, daarna koken voor ons drieen en dan weer vroeg naar bed omdat ik zondag weer vroeg moet werken.
Niemand komt (zoals ieder jaar heeft iedereen vakantie en is dus weg) ...
Dus ik vanavond: heb niet zoveel zin om zaterdag te gaan koken..
Meneer: we kunnen wel uit eten gaan
Ik: ja, zal wel leuk zijn...
Weet nu al dat er helemaa niks geregeld gaat worden en dat het de pizzaria word en dat vind ik nu al jammer
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Ik heb een personal trainer, ben half aangerand, half uitgelachen door 4 moslima's en ben een beetje dood. Wat een avond, jeetje!
Uhhh wat?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Ik heb een personal trainer, ben half aangerand, half uitgelachen door 4 moslima's en ben een beetje dood. Wat een avond, jeetje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik ben dus dood van KT en hardlopen, jemig de pemig!
Eens mens beleeft nog eens wat![]()
Ok 1 opscheplepel rijst 1 opscheplepel couscous. Maar da's 1 pot natquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Uhhh wat?!![]()
Toch geen couscous trouwens?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef Perruche het volgende:
Nou, item voor item:Enerverende avond inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik ben dus dood van KT en hardlopen, jemig de pemig!
Eens mens beleeft nog eens wat
Zo gaat dat in de stad
Be someone that makes you happy
Nou, item voor item:Het valt me vaker op dat moslima's nogal dom/lacherig doet als ze je hardlopend tegenkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik ben dus dood van KT en hardlopen, jemig de pemig!
Eens mens beleeft nog eens watMarokkaanse jongens en kindjes ook trouwens, lachen, wijzen, nadoen enzo.
Wil dan altijd roepen dat ik tenminste geen fatso met diabetes ben
En een trainer, goed idee!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
Ja toch!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Enerverende avond inderdaad
Zo gaat dat in de stad
Nou, item voor item:Spanning en sensatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik ben dus dood van KT en hardlopen, jemig de pemig!
Goed dat je een goed schema gaat laten maken.Be prepared voor veel spierpijn.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Ja, raar is dat he? En surinaamse/antilliaanse mannen komen me altijd aanmoedigen, of zeggen "ziet er goed uit hoor!" met zo'n lekker accent. Hollanders lachen maar een beetje schalks.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Het valt me vaker op dat moslima's nogal dom/lacherig doet als ze je hardlopend tegenkomenMarokkaanse jongens en kindjes ook trouwens, lachen, wijzen, nadoen enzo.
Om over hun gedrag in de bioscopen maar te zwijgen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Novem het volgende:
[..]
Het valt me vaker op dat moslima's nogal dom/lacherig doet als ze je hardlopend tegenkomenMarokkaanse jongens en kindjes ook trouwens, lachen, wijzen, nadoen enzo.
Nou, item voor item:1) Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja en ik ben dus dood van KT en hardlopen, jemig de pemig!
2)
3)![]()
Zoiets had ik toevallig gisteren ook!
En rijst is niet vergelijkbaar met couscous!Rijst vind ik vies en krijg ik buikpijn van, couscous vind ik heerlijk
.
Ja moet nog even kijken of ik het ook echt ga doen, want het kost wel geld (is niet via de sportschool). Maar hij is ook voedingsdeskundige en hij heeft echt een prachtig gespierd lijf, dus op zich zou ik er wel wat van op kunnen steken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Spanning en sensatie!
Goed dat je een goed schema gaat laten maken.Be prepared voor veel spierpijn.
Nee joh gek, hoe kan je rijst nu vies vinden? Zilvervlies? Risotto? Parboiled? Pilav? Echt alles?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
1) Tof!
2)
3)![]()
Zoiets had ik toevallig gisteren ook!
En rijst is niet vergelijkbaar met couscous!Rijst vind ik vies en krijg ik buikpijn van, couscous vind ik heerlijk
.
Meh... gelukkig hou je verder heul veel van mquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr![]()
Du bist lekker
Nah, als dit geen hint meer is:
LIef, zullen we dan zaterdag uit eten gaan bij dat restaurant? Heb voor de rest ook niks voor mijn verjaardag dus dag lijkt me wel fijn als je dat reserveert.
Hij: moet je dat reserveren, zien we dan toch wel? Maar het komt wel goed
Dus...
Mannenlogicaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr![]()
Du bist lekker
Nah, als dit geen hint meer is:
LIef, zullen we dan zaterdag uit eten gaan bij dat restaurant? Heb voor de rest ook niks voor mijn verjaardag dus dag lijkt me wel fijn als je dat reserveert.
Hij: moet je dat reserveren, zien we dan toch wel? Maar het komt wel goed
Dus...
Ben benieuwd wat zijn tarief is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja moet nog even kijken of ik het ook echt ga doen, want het kost wel geld (is niet via de sportschool). Maar hij is ook voedingsdeskundige en hij heeft echt een prachtig gespierd lijf, dus op zich zou ik er wel wat van op kunnen steken.
Gut, ik ben nog een beetje hyper geloof ik!!
OMG ik kijk nu naar die babyquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Om over hun gedrag in de bioscopen maar te zwijgen...slechte ervaringen en zuks
Notenpasta door de shake is zeker een goed plan!
Op TLC nu trouwens een docu over een baby die alleen maar fast food eet![]()
Tenzij ze daarom vroeg vind ik het vrij respectloos om zoiets te zeggen tegen iemand over zijn/haar geloof.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef V1z0R het volgende:
Ooit 1x met een moslima in conclaaf geweest, toen ik opperde dat je vrijwillig ondergeschikt maken tegenover mannen aan de hand van woorden van een pedofiele profeet een vrij domme keuze was als intelligente vrouw, bleef het stil.
En Tushinski.. ergste was toen ik met mn ex naar The boy in the striped pyjamas was en dat die chicks bij het einde van de film keihard gingen lachen..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:24 schreef Novem het volgende:
[..]
OMG ik kijk nu naar die babyEnglish friggin chavs
Pathe de munt zeker?
Ohhhh, dat ben ik niet met je eens! Een lekkere geurige basmati of pandan rijst, of verse pasta, of lekkere krieltjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Rijst, gekookte aardappelen, pasta.. smakeloos en alleen een vulmiddell..
Patat, aardappelkroketten, bolognese, rijst met satesaus... NOM
Vroeger vond ik het wel oké, maar tegenwoordig echt niet lekker. Parboiled en pilav nooit geprobeerd trouwens. Dat is er zo'n buikpijn van krijgt helpt niet mee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee joh gek, hoe kan je rijst nu vies vinden? Zilvervlies? Risotto? Parboiled? Pilav? Echt alles?
Ze zei dat ze mij dood wilde hebben omdat ik een gebedsruimte verspilde ruimte vond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Novem het volgende:
[..]
Tenzij ze daarom vroeg vind ik het vrij respectloos om zoiets te zeggen tegen iemand over zijn/haar geloof.
Als zij erom vroeg
Ietwat overtrokken reactie misschienquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ze zei dat ze mij dood wilde hebben omdat ik een gebedsruimte verspilde ruimte vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |