Klopt, maar ik haak over het algemeen al af na meer dan 2 films op een dag... En dan hoef ik de dag erna ook geen film meer te zien...quote:
Meestal als ik er twee zie, dan gaan de films erna op de een of andere manier erin als zoete koek. Maar ik kijk hooguit 1 film per dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haak over het algemeen al af na meer dan 2 films op een dag... En dan hoef ik de dag erna ook geen film meer te zien...
Pff... ik moet er niet aan denken meer dan 2 films achter elkaar te kijken... Ik heb nu af en toe al dat ik het gevoel heb films te kijken omdat het "moet". Wat natuurlijk niet zo is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Meestal als ik er twee zie, dan gaan de films erna op de een of andere manier erin als zoete koek. Maar ik kijk hooguit 1 film per dag.
Serieus? Ben Afleck en J-Lo... dan kijk ik liever tekenfilms...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kijk nog liever deze: http://www.imdb.com/title/tt0299930/
Ik had het inderdaad wel beter duidelijker kunnen stellen, maar het leek me dat er geen andere, logische, interpretatie mogelijk was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:36 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen Dyon!
Wat bedoelt Wyccie nou met zijn vraag voor de Movie Trivia? Wil hij nou 3 films met die acteur? Beetje onduidelijk verwoord als je het mij vraagt...
Wut? Je kijkt al die animatie rotzooi maar SpongeBobquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Na kiki hoef ik nog maar 36 films te kijken voor het animatie tournamentEn er zit er op zijn minst 1 tussen die ik zeker niet ga kijken (spongebob...)
Yep, aangezien Spongebob de enige rotzooi is die ertussen zit...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wut? Je kijkt al die animatie rotzooi maar SpongeBobsla je over? O_o
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, aangezien Spongebob de enige rotzooi is die ertussen zit...
Smaken verschillen. Hij vind de rest rotzooi, ik vind dat de grootste rotzooi die er in die lijst staatquote:
hoe weet je dat nou?? Je hebt m nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Hij vind de rest rotzooi, ik vind dat de grootste rotzooi die er in die lijst staat
Ik heb flarden van de tekenfilm serie gezien... en de film zal niet beter zijn dan dat...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou?? Je hebt m nog niet eens gezien
Maakt niet uit, ik vergeet het jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad wel beter duidelijker kunnen stellen, maar het leek me dat er geen andere, logische, interpretatie mogelijk was.
En het was al laat.
Maar...maar...The Hoff!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb flarden van de tekenfilm serie gezien... en de film zal niet beter zijn dan dat...
Niet alles kan worden goed gepraat met The Hoff!quote:
quote:
Speciaal voor jullie omdat het vrijdag middag is en ikl de nieuwe kleurenprinter wilde proberen:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alles kan worden goed gepraat met The Hoff!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie omdat het vrijdag middag is en ikl de nieuwe kleurenprinter wilde proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie omdat het vrijdag middag is en ikl de nieuwe kleurenprinter wilde proberen:
[ afbeelding ]
Checken voordat je top 100 lijst inlevert.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:21 schreef picodealion het volgende:
Hm, die heb ik al maanden ongekeken in de kast liggen.. Toch maar eens checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |