Pieters is voorlopig nog niet fit. Een hij heeft al eerder een terugslag gehad, dus ze zullen nu wel voorzichter zijn. Pas half september op zijn vroegst beschikbaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hopelijk Zanka en Toivonen, mits laatstgenoemde blijft.
Pieters dus banken?
Wanneer hij fit is wil ik hem wel eens als LCV zien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Pieters is voorlopig nog niet fit. Een hij heeft al eerder een terugslag gehad, dus ze zullen nu wel voorzichter zijn. Pas half september op zijn vroegst beschikbaar.
Wel een te groot risico om daar midden in het seizoen mee te experimenteren. Misschien in een bekerwedstrijdje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer hij fit is wil ik hem wel eens als LCV zien.
Tja, ik vind een centrum bestaande uit Marcelo-Bouma misschien nog wel een groter risico.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel een te groot risico om daar midden in het seizoen mee te experimenteren. Misschien in een bekerwedstrijdje.
Inderdaad, we hebben vorig seizoen vaak genoeg gezien hoe kwetsbaar Bouma isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, ik vind een centrum bestaande uit Marcelo-Bouma misschien nog wel een groter risico.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Benfica - Real staat nu 2-2, hoe goed is PSV wel niet?Hmm dan zal Sparta binnenkort wel de Champions League winnen. Die hebben immers Eindhoven verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Benfica - Real staat nu 2-2, hoe goed is PSV wel niet?Jammer dat we geen CL spelen, hadden we best kunnen winnen met deze selectie denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Als Ibi nou Manolev gaat noemenquote:Zakaria Labyad verbond zich onlangs aan Sporting Portugal, tot grote spijt van Ibrahim Afellay. De middenvelder van Barcelona is goed bevriend met de ex-PSV'er en was zodoende goed op de hoogte van alle ins en outs van het contract van Labyad met PSV. Hij tipte het bestuur van Barcelona, maar de Spaanse club wilde zich niet in de nesten werken en koos ervoor om Labyad links te laten liggen. (TV3)
Om over Marcelo maar niet te beginnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:42 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben vorig seizoen vaak genoeg gezien hoe kwetsbaar Bouma is
Dus Afellay is ook een lijer. Achter ons rug speler gratis ophalen.quote:
Willems volgens mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Enchanter het volgende:
Die neger daar achter probeert de dame achter de bar te hosselen
Is Willems. Zie ik aan manier van zitten.quote:
Dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is Willems. Zie ik aan manier van zitten.
Haha, de Marokkaantjes zijn allemaal weg en we hebben er Surinamers voor terugquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:29 schreef aight1 het volgende:
Hoewel je dat echt niet kan zeggen want ze lijken allemaal op elkaar tegenwoordig
Wordt Dries nou wéér van achter genomen....quote:
Weinig Surinamers hoor. Niet elke neger is een Surinamer...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:56 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, de Marokkaantjes zijn allemaal weg en we hebben er Surinamers voor terugWhats next? Turken? Polen?
Goh. Narsingh, Willems, Lens en Wijnaldum zijn toch Surinaams van afkomst?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Weinig Surinamers hoor. Niet elke neger is een Surinamer...
Check je feiten nog maar eens....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Goh. Narsingh, Willems, Lens en Wijnaldum zijn toch Surinaams van afkomst?
Van Depay en Locidia (hoe spel je dat?) zou ik het niet weten trouwens.
En Wijnaldum?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:54 schreef Hoppahoppa het volgende:
Depay is half Ghanees half Nederlands. Narsingh is half Surinamer (andere helft Afrikaan volgens mij?). Willems is Antilliaan net als Locadia.
Lens is Surinamer.
Anderhalve Surinamer dus.
Edit: Excuus. Narsingh is wel 100% Surinamer. Weliswaar van Indiase afkomst, maar toch.... 2 surinamers dus
Wijnaldum en Waterman zijn ook Surinamer. Tamata is half congolees en half nederlands. Hutch is Canadees met ouders uit Trinidad en Tobage.quote:
Haha, mooi.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wijnaldum en Waterman zijn ook Surinamer. Tamata is half congolees en half nederlands. Hutch is Canadees met ouders uit Trinidad en Tobage.
Goed. 4 Surinamers dus in totaal.
Overigens zijn die vier Surinamers volgens mij allemaal in Nederland geboren. Maar goed, dat gold natuurlijk ook voor al die Marokkanen die bij PSV zaten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, mooi.
Ik vind sowieso dat we nu wel een leuke selectie hebben, hoop sympathieke gasten en jongens uit Nederland.
En eindelijk weer wat pit in het elftal, ik vind het heerlijk om een opstootje te zien, dat is wat wij gemist hebben de afgelopen jaren. Die Van Bommel gaat nog zó belangrijk worden voor ons...en Strootman ook. Van hen verwacht ik dat ze de kar gaan trekken.
Ja, weet ik. Maar het is gewoon leuk om te weten vind ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Overigens zijn die vier Surinamers volgens mij allemaal in Nederland geboren. Maar goed, dat gold natuurlijk ook voor al die Marokkanen die bij PSV zaten.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:27 schreef Enchanter het volgende:
Die neger daar achter probeert de dame achter de bar te hosselen
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is Willems. Zie ik aan manier van zitten.
Nu staan de Surinamers sociaal wel heel anders in het leven dan de Marokkanen. In Nederland geboren, betekent ook gewoon Nederlands en geen misplaatste trots of hang naar de 'eigen groep' zoals je dat bij veel Marokkanen wel ziet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Overigens zijn die vier Surinamers volgens mij allemaal in Nederland geboren. Maar goed, dat gold natuurlijk ook voor al die Marokkanen die bij PSV zaten.
Die opstootjes is goed, maar ze moeten wel de kop er bij houden.
'quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens nog wel op een samenvatting van de wedstrijd tegen PAOK.
quote:Jetro Willems is ook nog steeds een optie voor Manchester United. Sir Alex Ferguson is onder de indruk van het potentieel van de linkspoot van PSV, maar wil net als bij Shinji Kagawa, een jaar geleden, afwachten wat de Nederlander komend seizoen gaat presteren. De manager van the Mancunians vindt een geslaagd tweede seizoen van een doelwit doorslaggevend in de keuze tussen het wel of niet halen van een speler. (The Sun)
In de wandelgangen zeker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |