SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
Was toch alleen psn maintenance en aangezien de meeste er gewoon op kunnen moet fifa online toch ook werken?
WAS EEN EDITquote:
Doe eens rustigquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Laatst wel nieuwe schoenen gekocht
[ afbeelding ]
R-r-r-repostquote:
Ik vind die onderste wel vet thoquote:
Voor kerst ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind die onderste wel vet tho
Oh, jij koopt 1 paar schoenen per jaar zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb geen nieuwe schoenen want ik heb geen schoenen nodig.
Post het alleen voor mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
ik heb een nieuw team maar aangezien jullie mij pesten post ik het lekker niehiet
Lekker combinerenquote:
nee 2 paar denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, jij koopt 1 paar schoenen per jaar zeker?
Pics :$$quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
ik heb een nieuw team maar aangezien jullie mij pesten post ik het lekker niehiet
Nergens voor nodig die agressiequote:
kan niet want ik type met mijn mobiel.quote:
Had die Powell van man utd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nog een nieuwe transfer in een pack? Ik ben klaar met bbq'en dus ik ga nu feest vieren en packs openen
Bevalt ie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
kan niet want ik type met mijn mobiel.
Je nieuwe Samsoeng?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
kan niet want ik type met mijn mobiel.
Welke teams vind jij nou niet kut dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet nodig. Teams van VDM zijn toch altijd kut.
Ben niet agressief, ben geen pauper, al kan ik je wel in elkaar slaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig die agressie
Kan hier wel een paar neppe schoenen voor je kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker combineren. Heb volgens mij 10 paar in mijn kast liggen en zou er zo nog 5 bij kunnen kopen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben niet agressief, ben geen pauper, al kan ik je wel in elkaar slaan.
Dat kan iedereen, kleine kindjes slaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben niet agressief, ben geen pauper, al kan ik je wel in elkaar slaan.
Jij koopt niets, jij krijgt alles.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, jij koopt 1 paar schoenen per jaar zeker?
Ik woon helemaal niet in eindhovenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan hier wel een paar neppe schoenen voor je kopenJe woont toch in Eindhoven
relaties beginnen door haten. ik wil echt geen relatie met een mannelijk ietsquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke teams vind jij nou niet kut dan?
Ja haat op DTM en VDM sowieso
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, kleine kindjes slaan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in eindhoven. Zou daar echt niet willen wonen. Daarnaast koop ik geen nepschoenen
hoe oud ben jij danquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben van zijn leeftijd, plus ben een meisje.
Dat had ik gezien ja, ik wil hem ook in een pack hebben maar ik krijg hem denk ik als hij nog maar 5k waard is.quote:
Je kan hem makkelijk aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Asian chicks zijn gevaaarlijk. realtalkquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan via BBC kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
Waar is Brazil te kijken als ze Team GB gaan uitzenden? Stream van nos of iets?
nicequote:
inderdaad, /carequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
PSV staat trouwens al een tijdje met 1-0 voor
/care
AZ heeft met 1-9 gewonnen van Hollandia. Nou nou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
PSV staat trouwens al een tijdje met 1-0 voor
/care
hahaha ze hebben een tegendoelpunt gekregen noobs xd xdquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft met 1-9 gewonnen van Hollandia. Nou nou.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha ze hebben een tegendoelpunt gekregen noobs xd xd
Hollandiaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft met 1-9 gewonnen van Hollandia. Nou nou.
ja nee he.quote:
Que?quote:
Racist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/player/5292
Beast?
Omdat je je 400c packs al hebt opgemaakt vandaag. Morgen kan je hem pas openen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Reemi het volgende:
Ik heb een gratis brons pakje gekregen maar hij staat er niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je je 400c packs al hebt opgemaakt vandaag. Morgen kan je hem pas openen.
Ja, heb het ook weleens gehadquote:
idd, assist Oscar. Waar kijk je? Ook NOS livestream?quote:
na of naar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij zij dat ie hier niet meer wilt terugkome naar zijn statement.
Vet grappig al die spelfouten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij zij dat ie hier niet meer wilt terugkome naar zijn statement.
Het was net de hele tijd op ES1 gewoon, maar die switchen nu naar GBquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, assist Oscar. Waar kijk je? Ook NOS livestream?
ja I know, vroeg het ook pas toen GB erop kwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was net de hele tijd op ES1 gewoon, maar die switchen nu naar GB
Hmm, ok.quote:
Heb Vitesse ook nog op staan hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja I know, vroeg het ook pas toen GB erop kwamMaar nos livestream it is
http://nos.nl/os2012/play/4/
Ja leuke meningquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Word dus Vitesse tegen Anzhi
Lacina Traore en Eto'o gaan Vitesse verslinden imo.
Lijkt me wel een gave wedstrijd, die ga ik kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Word dus Vitesse tegen Anzhi
Lacina Traore en Eto'o gaan Vitesse verslinden imo.
Ja, 32 miljoen las ik de laatste keer maar even nakijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Dit is die Oscar van Chelsea toch? Impressive
Geen fuck aan nee, die wedstrijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb Vitesse ook nog op staan hier
Straks nog een stukje PSV zitten kijken..werden compleet weggespeeld bij vlagen en gaven geen fuck om die wedstrijd. Na 20 minuten afgezet, maar blijkbaar wel 0-1 bij rust. Welke mongool verzint het ook om 2 wedstrijden te spelen in Polen, dan een paar dagen later een wedstrijd in Griekenland (vandaag gevlogen en het is daar 37 graden overdag, dus een flinke overgang) en nu over 3 dagen weer in Berlijn. Gasten zijn kapot tegen de tijd dat de JC schaal gespeeld moet worden.
Ja klopt, zwaar irritant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
die NOS stream wordt altijd vies lelijk na een tijdje en dan moet je weer refreshenwhat the fuck man
Ik zit ook vast. Heb ook al 40 teams gehad dus ik denk dat ik nu voor ligue 1 ga.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Weet nog steeds geen leuk team voor mijn 100k
Ik ben zo niet creatief ...
soms wordt ie inderdaad automatisch weer mooier. Had ik ook altijd bij CL wedstrijdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Raar, mijn stream is nu ineens weer automatisch hersteld naar goede kwaliteit..zonder F5 ofzo
Ik kan alleen bashen op de originaliteit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/tricks / bashen om dit team te verbeteren op enig punt?
Jou kritiek doet me pijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik kan alleen bashen op de originaliteit.
jouwquote:
Ben Arfa, je favoriete BPL RB en UP Handanovicquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou kritiek doet me pijn
Misschien enig idee welke spelers te gebruiken op de overige 3 posities?
UP Handanovic, Micah Richards, BPL RMquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/tricks / bashen om dit team te verbeteren op enig punt?
Kom er zo aan, lig nu nog in de ligstoel in de tuin. Zal zo even naar binnen lopen naar de xbox dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
Mathijs kom je ze clubben? groetjes Rijstbal
Post het dan nietquote:
Dat dat voor mij ook geldt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
Dat staat er al onder ja, wat is je punt dan?
Ik vind het leuk om te posten, en zet de '/care' eronder zodat jullie niet hoeven te reageren (lees : zo min mogelijk geneuzel over die wedstrijd)quote:
Post het dan niet. Of ben je zo'n hipster die de topics snel vol wilt hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te posten, en zet de '/care' eronder zodat jullie niet hoeven te reageren (lees : zo min mogelijk geneuzel over die wedstrijd)
Ik post wat ik wil. Klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Post het dan niet. Of ben je zo'n hipster die de topics snel vol wilt hebben?
Beter doe je dat nietquote:
Als jij je smoel nou eens een keer niet open trekt als het over psv gaatquote:
Ik heb het over je posts in het algemeenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als jij je smoel nou eens een keer niet open trekt als het over psv gaat
Als iemand dat niet mag zeggen ben jij het wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het over je posts in het algemeen [ afbeelding ]
Want?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als iemand dat niet mag zeggen ben jij het wel.
dit :quote:
En je kraamt het meeste onzin uit van iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Discussieren met VDM kan gewoon niet
Kan wel zolang je maar niets over Feyenoord of die pauper van Persie zegtquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Discussieren met VDM kan gewoon niet
Dan doe ik het niet, maar het is meer omdat je altijd die reactie eronder krijgt. Ik denk dat bespaart deze discussie, maar zijn dan nog van die kneuzen die /care er bij moeten zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je iets post en er meteen als een pauper al een reactie onder gaat zetten ben je óf onzeker óf autistisch.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan wel zolang je maar niets over Feyenoord of die pauper van Persie zegt
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit :
[..]
En je kraamt het meeste onzin uit van iedereen.
Ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dit :
[..]
En je kraamt het meeste onzin uit van iedereen.
Neequote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat denk ik nogal vaak bij jouw posts.
quote:
Die jongen zit helemaal in zak en as omdat hij zoveel heeft betaald.quote:
Dan moet ie niet aan mij vragen of ie nog 50k voor 5 euro kan kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die jongen zit helemaal in zak en as omdat hij zoveel heeft betaald.
Trouwens Mathijs zit over twitter te lullen dus het zou kunnen dat hij het heeft.
wat is dat?quote:
futhead 13quote:
/carequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef vandermar het volgende:
Ik vind die shirts van Vitesse best wel mooi!
pics dan, heikneuter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
3e Chelsea shirt is wel vet trouwens
Pics!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
3e Chelsea shirt is wel vet trouwens
Rustig aan, driftkikkertjequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
pics dan, heikneuter.
edit: goedzo.
Het is je Toy'kkbal'Royquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:48 schreef Roypsv het volgende:
zijn er al nieuwe toernooien bij FUT? zoja welke?
http://nos.nl/os2012/play/4/quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft een linje naar brazilie? GB is saai
quote:
Je bent gewoon jaloers omdat hij met Vlaar het beste centrum in de eredivisie vormtquote:
Maar Marcelo kan beter koppenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat hij met Vlaar het beste centrum in de eredivisie vormt
Hahaha dan is hij het tochquote:
Pertinent onwaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat hij met Vlaar het beste centrum in de eredivisie vormt
JA! HIJ VINDT JE EEN VIEZEquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hahaha dan is hij het toch
[..]
Pertinent onwaar.
quote:
wat een hommo is het tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Pino
Kom hem steeds overal tegen
Bijna in elke post gaat hij over uiterlijk pratenquote:
Ik heb foto van hem, hij is meer zo'n mooiboi gastjequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
En altijd maar zeggen dat 'ie knapper is.
Volgens mij is het een oerlelijk ventje.
stuur ns via DM, oorbel, opskeer, zonnebril?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb foto van hem, hij is meer zo'n mooiboi gastje
Nee, ik ga niet zonder toestemming foto's doorsturen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
stuur ns via DM, oorbel, opskeer, zonnebril?
HHAHAHAHHAH ZELDEN ZO GELACHENquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zonder toestemming foto's doorsturen.
ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
Het is helemaal niet grappig
En Thorbie wie weet allemaal hoe jij eruit ziet
Inb4 stuur foto in een dmquote:
Stuur jij eens een foto van je, heb een plaatje voor me, ben benieuwd.quote:
Ik heb die al hoor, snotjong.quote:
Nieuwe pf r+r allesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter check je mijn facebook opnieuw
Verder RIjst Crook en Mathijs denk ik
Wat is je probleem?quote:
van mezelf? Geen zin.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stuur jij eens een foto van je, heb een plaatje voor me, ben benieuwd.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
Lijkt hier wel een verkapte relatieplanet
Jij zegt meteen iets, terwijl je de helft maar weet..quote:
Je hebt een oorbel?quote:
Vertel de andere helftquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij zegt meteen iets, terwijl je de helft maar weet..
Jij zegt meteen iets terwijl je helemaal niets weetquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jij zegt meteen iets, terwijl je de helft maar weet..
/carequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij zegt meteen iets terwijl je helemaal niets weet
Oh, ik zie in jou echt zo'n gangsterquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
neewtf man
oorbellen zijn voor vrouwen en homo's
nee wtf echt totaal nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, ik zie in jou echt zo'n gangster
Haha okequote:
Nieuw eera kep heb jij zeker?quote:
wat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuw eera kep heb jij zeker?
Ik doelde op zo'n plat petje weetjewel, maar je snapte hem nietquote:
Ja wtf, heb ik met een kleuter te maken ofzoquote:
nee ik weet toch niet wat dat isquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doelde op zo'n plat petje weetjewel, maar je snapte hem niet
ik sla je helemaal kapot jonge hou me tegen ik sla micromillions tegen je bakkes aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:09 schreef Roypsv het volgende:
mongooltjes doe niet zo stoer of meet in het echt en ga vechten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik weet toch niet wat dat is
Beetje foto's proberen te regelen achter mijn rug om via een dm, vraag het dan hommo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja wtf, heb ik met een kleuter te maken ofzo
Zo wil ik het horen ouwe rakkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Roypsv het volgende:
kom naar eindje en neem je harken mee, stomp oe op oe bakkes en oe waif erbij
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Roypsv het volgende:
kom naar eindje en neem je harken mee, stomp oe op oe bakkes en oe waif erbij
Ja, ik geloofde niet dat hij hadquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje foto's proberen te regelen achter mijn rug om via een dm, vraag het dan hommo.
posten die dms!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
En toen zei ik ja, en dan maar meteen vragen of ik hem geef, terwijl je zelf ook geen privefoto gaf.
En die DM's erna
Ik heb helemaal geen DM's gestuurd daarnaquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
En toen zei ik ja, en dan maar meteen vragen of ik hem geef, terwijl je zelf ook geen privefoto gaf.
En die DM's erna
Heeft hij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik geloofde niet dat hij had
Heb je iets tegen mongolen dan?quote:
Geen probleem.quote:
Ik beschouw ze net als homo'squote:
Okequote:
- en - = +quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke
En wat als je nou een mongool bent, en ook nog eens homo?
had wel wat meer skillmoves verwacht deze wedstrijdquote:
Neymar niet eens 5* showen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
had wel wat meer skillmoves verwacht deze wedstrijd
Zijn compilations zijn altijd om van te smullen hoorquote:
3* ook nietquote:
Waarom is die zo veel waard?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mooie winst op mijn 750c pack.
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarom is die zo veel waard?
Oh, formatie.
Ga nou niet zo huilen, ik zei alleen hoeveel ik voor die coins had betaald en toen zeiden zij dat ik opgelichtdt was. Dat was hetquote:
dan moet jij het maar niet aanbiedenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga nou niet zo huilen, ik zei alleen hoeveel ik voor die coins had betaald en toen zeiden zij dat ik opgelichtdt was. Dat was het
Die van Ebecilio ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn compilations zijn altijd om van te smullen hoor
Wat leuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, mijn ogen zitten dichter dan die van jou!!!!!!!!!!!!
FUUUUUUUUUUUUUquote:
Ziet er echt uit als een bronze Tiotequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
Die assistniveautje Iniesta!
Heb ik hem alweer, de vorige voor 5K verkocht!
[ afbeelding ]
12 shiny in 1 pakje
Hoeveel is hij waard? Heb hem net gediscard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
Prachtig, dat hele stadion gaat tekeer
[ afbeelding ]
De eerste keer dat ik hem heb. Wel al 4x vandaag Taiwo gehad
Paar kquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoeveel is hij waard? Heb hem net gediscard.
Ik heb hem ook gediscard. Het aantal pace abusers is veel te groot in FUT en zo hoop ik het tegen te gaan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
har har harquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
quote:
Hij is traag maar een tank. En zou jij omkloten met een tank?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..].
Wie heeft ervaringen met die IF Diarra van Marseille?
Is 'ie beter dan IF Mavuba?
Ik en geen ideequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..].
Wie heeft ervaringen met die IF Diarra van Marseille?
Is 'ie beter dan IF Mavuba?
omkloten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is traag maar een tank. En zou jij omkloten met een tank?
Koevermansquote:
Ben Arfa.quote:
Ik vond hem erg fijn! Naast een wat snellere speler die ook kan voetballenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Diarra heeft 68 versnelling en 62 sprintsnelheid, maar wel 93 kracht,85 dekking 77 sliding, 86 staande tackle..
Ik zou hem in een 41212 willen gebruiken met IF Menez LM, IF Valbuena RM, en IF óf TOTY Belhanda CAM.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem erg fijn! Naast een wat snellere speler die ook kan voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |