SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
Was toch alleen psn maintenance en aangezien de meeste er gewoon op kunnen moet fifa online toch ook werken?
WAS EEN EDITquote:
Doe eens rustigquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef Rijst het volgende:
Laatst wel nieuwe schoenen gekocht
[ afbeelding ]
R-r-r-repostquote:
Ik vind die onderste wel vet thoquote:
Voor kerst ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind die onderste wel vet tho
Oh, jij koopt 1 paar schoenen per jaar zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb geen nieuwe schoenen want ik heb geen schoenen nodig.
Post het alleen voor mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
ik heb een nieuw team maar aangezien jullie mij pesten post ik het lekker niehiet
Lekker combinerenquote:
nee 2 paar denk ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, jij koopt 1 paar schoenen per jaar zeker?
Pics :$$quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
ik heb een nieuw team maar aangezien jullie mij pesten post ik het lekker niehiet
Nergens voor nodig die agressiequote:
kan niet want ik type met mijn mobiel.quote:
Had die Powell van man utd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nog een nieuwe transfer in een pack? Ik ben klaar met bbq'en dus ik ga nu feest vieren en packs openen
Bevalt ie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
kan niet want ik type met mijn mobiel.
Je nieuwe Samsoeng?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
kan niet want ik type met mijn mobiel.
Welke teams vind jij nou niet kut dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Niet nodig. Teams van VDM zijn toch altijd kut.
Ben niet agressief, ben geen pauper, al kan ik je wel in elkaar slaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig die agressie
Kan hier wel een paar neppe schoenen voor je kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker combineren. Heb volgens mij 10 paar in mijn kast liggen en zou er zo nog 5 bij kunnen kopen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben niet agressief, ben geen pauper, al kan ik je wel in elkaar slaan.
Dat kan iedereen, kleine kindjes slaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben niet agressief, ben geen pauper, al kan ik je wel in elkaar slaan.
Jij koopt niets, jij krijgt alles.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, jij koopt 1 paar schoenen per jaar zeker?
Ik woon helemaal niet in eindhovenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan hier wel een paar neppe schoenen voor je kopenJe woont toch in Eindhoven
relaties beginnen door haten. ik wil echt geen relatie met een mannelijk ietsquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke teams vind jij nou niet kut dan?
Ja haat op DTM en VDM sowieso
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat kan iedereen, kleine kindjes slaan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik woon helemaal niet in eindhoven. Zou daar echt niet willen wonen. Daarnaast koop ik geen nepschoenen
hoe oud ben jij danquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben van zijn leeftijd, plus ben een meisje.
Dat had ik gezien ja, ik wil hem ook in een pack hebben maar ik krijg hem denk ik als hij nog maar 5k waard is.quote:
Je kan hem makkelijk aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Asian chicks zijn gevaaarlijk. realtalkquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan via BBC kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:40 schreef poker4lifee het volgende:
Waar is Brazil te kijken als ze Team GB gaan uitzenden? Stream van nos of iets?
nicequote:
inderdaad, /carequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
PSV staat trouwens al een tijdje met 1-0 voor
/care
AZ heeft met 1-9 gewonnen van Hollandia. Nou nou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:46 schreef marcie216 het volgende:
PSV staat trouwens al een tijdje met 1-0 voor
/care
hahaha ze hebben een tegendoelpunt gekregen noobs xd xdquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft met 1-9 gewonnen van Hollandia. Nou nou.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha ze hebben een tegendoelpunt gekregen noobs xd xd
Hollandiaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AZ heeft met 1-9 gewonnen van Hollandia. Nou nou.
ja nee he.quote:
Que?quote:
Racist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/player/5292
Beast?
Omdat je je 400c packs al hebt opgemaakt vandaag. Morgen kan je hem pas openen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Reemi het volgende:
Ik heb een gratis brons pakje gekregen maar hij staat er niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je je 400c packs al hebt opgemaakt vandaag. Morgen kan je hem pas openen.
Ja, heb het ook weleens gehadquote:
idd, assist Oscar. Waar kijk je? Ook NOS livestream?quote:
na of naar?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij zij dat ie hier niet meer wilt terugkome naar zijn statement.
Vet grappig al die spelfouten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij zij dat ie hier niet meer wilt terugkome naar zijn statement.
Het was net de hele tijd op ES1 gewoon, maar die switchen nu naar GBquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, assist Oscar. Waar kijk je? Ook NOS livestream?
ja I know, vroeg het ook pas toen GB erop kwamquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was net de hele tijd op ES1 gewoon, maar die switchen nu naar GB
Hmm, ok.quote:
Heb Vitesse ook nog op staan hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja I know, vroeg het ook pas toen GB erop kwamMaar nos livestream it is
http://nos.nl/os2012/play/4/
Ja leuke meningquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Word dus Vitesse tegen Anzhi
Lacina Traore en Eto'o gaan Vitesse verslinden imo.
Lijkt me wel een gave wedstrijd, die ga ik kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Word dus Vitesse tegen Anzhi
Lacina Traore en Eto'o gaan Vitesse verslinden imo.
Ja, 32 miljoen las ik de laatste keer maar even nakijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Tim86 het volgende:
Dit is die Oscar van Chelsea toch? Impressive
Geen fuck aan nee, die wedstrijdquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb Vitesse ook nog op staan hier
Straks nog een stukje PSV zitten kijken..werden compleet weggespeeld bij vlagen en gaven geen fuck om die wedstrijd. Na 20 minuten afgezet, maar blijkbaar wel 0-1 bij rust. Welke mongool verzint het ook om 2 wedstrijden te spelen in Polen, dan een paar dagen later een wedstrijd in Griekenland (vandaag gevlogen en het is daar 37 graden overdag, dus een flinke overgang) en nu over 3 dagen weer in Berlijn. Gasten zijn kapot tegen de tijd dat de JC schaal gespeeld moet worden.
Ja klopt, zwaar irritant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
die NOS stream wordt altijd vies lelijk na een tijdje en dan moet je weer refreshenwhat the fuck man
Ik zit ook vast. Heb ook al 40 teams gehad dus ik denk dat ik nu voor ligue 1 ga.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Weet nog steeds geen leuk team voor mijn 100k
Ik ben zo niet creatief ...
soms wordt ie inderdaad automatisch weer mooier. Had ik ook altijd bij CL wedstrijdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef Tim86 het volgende:
Raar, mijn stream is nu ineens weer automatisch hersteld naar goede kwaliteit..zonder F5 ofzo
Ik kan alleen bashen op de originaliteit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/tricks / bashen om dit team te verbeteren op enig punt?
Jou kritiek doet me pijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik kan alleen bashen op de originaliteit.
jouwquote:
Ben Arfa, je favoriete BPL RB en UP Handanovicquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou kritiek doet me pijn
Misschien enig idee welke spelers te gebruiken op de overige 3 posities?
UP Handanovic, Micah Richards, BPL RMquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Tips/tricks / bashen om dit team te verbeteren op enig punt?
Kom er zo aan, lig nu nog in de ligstoel in de tuin. Zal zo even naar binnen lopen naar de xbox dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
Mathijs kom je ze clubben? groetjes Rijstbal
Post het dan nietquote:
Dat dat voor mij ook geldt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:28 schreef marcie216 het volgende:
Dat staat er al onder ja, wat is je punt dan?
Ik vind het leuk om te posten, en zet de '/care' eronder zodat jullie niet hoeven te reageren (lees : zo min mogelijk geneuzel over die wedstrijd)quote:
Post het dan niet. Of ben je zo'n hipster die de topics snel vol wilt hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te posten, en zet de '/care' eronder zodat jullie niet hoeven te reageren (lees : zo min mogelijk geneuzel over die wedstrijd)
Ik post wat ik wil. Klaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Post het dan niet. Of ben je zo'n hipster die de topics snel vol wilt hebben?
Beter doe je dat nietquote:
Als jij je smoel nou eens een keer niet open trekt als het over psv gaatquote:
Ik heb het over je posts in het algemeenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als jij je smoel nou eens een keer niet open trekt als het over psv gaat
Als iemand dat niet mag zeggen ben jij het wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het over je posts in het algemeen [ afbeelding ]
Want?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als iemand dat niet mag zeggen ben jij het wel.
dit :quote:
En je kraamt het meeste onzin uit van iedereen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Discussieren met VDM kan gewoon niet
Kan wel zolang je maar niets over Feyenoord of die pauper van Persie zegtquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Discussieren met VDM kan gewoon niet
Dan doe ik het niet, maar het is meer omdat je altijd die reactie eronder krijgt. Ik denk dat bespaart deze discussie, maar zijn dan nog van die kneuzen die /care er bij moeten zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je iets post en er meteen als een pauper al een reactie onder gaat zetten ben je óf onzeker óf autistisch.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan wel zolang je maar niets over Feyenoord of die pauper van Persie zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |