Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had je een prachtige wedstrijd verwacht dan?
Stuart Pearce tochquote:
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een PES speler? Demo van PES 2013 al gespeeld?
gewoon stelen tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
xboxquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
Heel veelquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die matige Turkengrappen ga je nog maken?
Ja klopt is Gold only. Hij speelt echt kankerlekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
denquote:
Ik had al wat filmpjes gezien. Ziet er inderdaad strak uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja klopt is Gold only. Hij speelt echt kankerlekkerBegint weer richting oude vertrouwde PES 5/6 te gaan
Gameplay owned echt hardquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had al wat filmpjes gezien. Ziet er inderdaad strak uit.Van de week maar ff gold halen dan. Al vind ik het ook weer onzin om voor zo'n kutdemo helemaal zo'n kaartje te halen..
twitter doet het weer hoorquote:
stekker in stopcontact gedaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Gek, gewoon met mijn twee rechterhanden de wasmachine die kapot was even gefixed. Mijlpaal in mijn leven jwz.
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.quote:
Goed zo knul. Nu even een snoepje halen bij oma ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.
Geef respect dan.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij was ook PES12 i.p.v. FIFA12?
2 rechterhanden? Werk je niet in een tuincentrum?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Gek, gewoon met mijn twee rechterhanden de wasmachine die kapot was even gefixed. Mijlpaal in mijn leven jwz.
Baasquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.
Geef respect dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |