Waarom 'quote:
Ja maar goed hij is echt veel beter dan Narsingh, kijk youtube maar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een ding: zaakwaarnemer van sana
Wat doe je hier nogquote:
8 jarigen hosselen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haten op een kinderdisco terwijl je 14 bent
Gewoon gaan, chicks hosselen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Die hebben tenminste geen grasmat boven de lipjes.
Blijft toch een Belgische camping hequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zitten geen 12 jarigen+ bij? Dat geloof ik niet...
Hoe weet jij nou of ze niet turks zijn?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef Monopoly het volgende:
Die hebben tenminste geen grasmat boven de lipjes.
neequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zitten geen 12 jarigen+ bij? Dat geloof ik niet...
Dat is Davy.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn aan het hosselen bij de kinderdisco
Stijn is die gast linksachterquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn aan het hosselen bij de kinderdisco
hedquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh als ik hed goed begrijp gaat Stinho zo naar de kinderdisco
Deze is goed opgeleidquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef lobelletje het volgende:
Kan een mod niet eens optreden tegen het racisme en de onzin die geblaat wordt over kanaleneiland. Ja natuurlijk is er een deel goedkope woningvoorraad van Utrecht en no go area maar er wonen zon 16.000 mensen, waaronder ik goed opgeleid, baan en een mooie flat, 5 minuten van de tram, 3 minuten van de snelweg, en 15 minuten op de fiets in de stad, een huiskamer van 10 bij 4 meter en noem maar op, nee er wonen niet alleen berbers ook veel studenten , nederlanders en ouderen. Zo'n Murkie roept maar wat , weet waarschijnljik niet eens waar kanaleneiland ligt en schoffeert 16.000 mensen met zijn racistische opmerkingen. Dat er dingen niet goed gaan en veel marrokaanse ouders moeite hebben met normen en waarden in hun opvoeding is waar maar dat geldt niet voor de hele bevolking van kanaleneiland. Tegenover mijn flat zijn prachtige nieuwe eengezinswoningen gebouwd, vraagprijs 300.000 euro, bijna allemaal door Turken gekocht en bewoond en het ziet er prima, schoon en netjes uit, murkie mag er van dromen. Dus stop dit racistische gedoe over kanaleneiland.
ja hebd hed goet begreepenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh als ik hed goed begrijp gaat Stinho zo naar de kinderdisco
Heeft ie welquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho godverredomme, dan maar zo: WAAROM HEB JE GEEN FRED RUTTEN MEER ALS UI, ZOALS JE BELOOFD HEBT?
Hij heeft allebei ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho godverredomme, dan maar zo: WAAROM HEB JE GEEN FRED RUTTEN MEER ALS UI, ZOALS JE BELOOFD HEBT?
Nee, die facepalm is sinds de grootste faal van iemand hier uit de sc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft allebei ...
Die facepalm in zn UI is VOOR JOU
Je zin beetje krom is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die facepalm is sinds de grootste faal van iemand hier uit de sc.
Nee, dit is valsspelen. Je moet gewoon een Fred Rutten in je UI houden zonder facepalm. Nu sta je niet voor schut, omdat je de lading ervan omdraait middels die facepalm.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft allebei ...
Die facepalm in zn UI is VOOR JOU
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Paar juupjes op en direct al recalcitrant beginnen doen? Je hebt een kwaaie dronk zeker?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is valsspelen. Je moet gewoon een Fred Rutten in je UI houden zonder facepalm. Nu sta je niet voor schut, omdat je de lading ervan omdraait middels die facepalm.
Jij hebt toch ook vakantie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar Stijntje, serieus, je gaat je tijd op vakantie toch niet verdoen op FOK!
Je zit niet voor niks op FOK!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar Stijntje, serieus, je gaat je tijd op vakantie toch niet verdoen op FOK!
Die kindsoldaten wel. Ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekkah
Die temperaturen zijn onze kindsoldaten gewend
BMI zal excelleren
Daarom kom ik er ook meequote:
Komt door je autisme, heb ik ook hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik bedoelde op vakantie, of is hij alweer thuis
Wacht nu ben ik verward
True. En dan binnen een paar dagen donder en bliksem (niet in die volgorde want de donder komt natuurlijk na de bliksem hihihihi )quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Ach, meestal is het in andere landen altijd lekker als het zo warm is.
Nederland is altijd benauwd enzo
Autisme?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komt door je autisme, heb ik ook hoor
Zat even te kijken maar de zon gaat daar ook pas om kwart voor 9 onder, hoe laat is die wedstrijd lokale tijd?quote:
Grieken geven zelfs bij oefenwedstrijd beetje sfeer.quote:
Jij hoeft er niets mee te doen hoor.quote:
8 uur toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar de zon gaat daar ook pas om kwart voor 9 onder, hoe laat is die wedstrijd lokale tijd?
Ze hebben wel sfeer, geen geld. Bij PSV is het juist andersomquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grieken geven zelfs bij oefenwedstrijd beetje sfeer.
[..]
Jij hoeft er niets mee te doen hoor.
In Nederland over 1 uur en 19 minuten.quote:
Plus dat PSV een zogenaamde warme club isquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze hebben wel sfeer, geen geld. Bij PSV is het juist andersom
Gemeente Eindhoven is met je eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze hebben wel sfeer, geen geld. Bij PSV is het juist andersom
Oké.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus dat PSV een zogenaamde warme club is
Ja wat wil je, met al die gloeilampen van Philipsquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus dat PSV een zogenaamde warme club is
Ik las net dat Sinterklaas niet nep is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oké.
Jij bent echt goedgelovig hé. Alles wat jij leest geloof je gelijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wat wil je, met al die gloeilampen van Philips
Spaarlampen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wat wil je, met al die gloeilampen van Philips
Sinterklaas bestaat ook gewoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las net dat Sinterklaas niet nep is.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las net dat Sinterklaas niet nep is.
19:00 plaatselijke tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar de zon gaat daar ook pas om kwart voor 9 onder, hoe laat is die wedstrijd lokale tijd?
Ga je een virus in iemand z'n laptop zetten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus gelijk rellen zodra het voetbal afgelopen is.
Ik ga heel de Oekraïne platleggen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je een virus in iemand z'n laptop zetten?
Dat kan niet eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je een virus in iemand z'n laptop zetten?
Ik hoorde het op het nieuws jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond hier ook weer rellen in binnenstad.
Die kut helicopter vannacht manEcht irritant
Neem een zonnebril voor mij mee danquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef Monopoly het volgende:
Vanavond hier ook weer rellen in binnenstad.
Die kut helicopter vannacht manEcht irritant
wel warm maar dat het vroeg afgelopen is dan wel weer prettigquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
19:00 plaatselijke tijd.
Dus gelijk rellen zodra het voetbal afgelopen is.
Gaat je vast lukken om die trap nog op te komen dan met een karretjequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga gewoon alle klanten in de C1000 zo opjuttenMet z'n allen wegstormen bij de kassa's. Wat willen ze doen dan ?
Winkelwagen vol met bier en tabak.
Alleen dan nog snel de metro in.
Ja steile kut trap daar hahaha Maar het is jou met een Schipholkarretje in een dubbeldekker geluktquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken om die trap nog op te komen dan met een karretje
Hij is toch niet in zijn eentjequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken om die trap nog op te komen dan met een karretje
Ja de trap op, maar ik kwam de coupe niet inquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja steile kut trap daar hahaha Maar het is jou met een Schipholkarretje in een dubbeldekker gelukt
nos.nlquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef Tarado het volgende:
Even Brasil kijken straks, als ze die uitzenden op Eurosport tenminste
Doen ze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:32 schreef Tarado het volgende:
Even Brasil kijken straks, als ze die uitzenden op Eurosport tenminste
20:45quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef inZanity het volgende:
Hoe laat begint Brasil dan? Zit nu Vitesse te kijken..
20:45 volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef inZanity het volgende:
Kijk nu gewoon Eurosport. Ze zenden nu al beelden uit vanaf de stadium.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:36 schreef inZanity het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijk nu gewoon Eurosport. Ze zenden nu al beelden uit vanaf de stadium.
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef inZanity het volgende:
Ah zo maar ff zappen dan. Vitesse wordt je ook neit vrolijk van. Marcelo basis bij Brasil neem ik aan?
Doe maar een extra grote zonnebril op zodat het niet opvalt dat ik een kankerkop heb.quote:
Waarom praat je zo over Mikey zijn chickquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe maar een extra grote zonnebril op zodat het niet opvalt dat ik een kankerkop heb.
Jij ziet liever dezequote:Op donderdag 26 juli 2012 20:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn dat voor horken joh.
En die linker d'r vessie is veel te klein man.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom doet Mido niet mee bij egypte
Wel een lekker wijf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Egyptische acteur slaat presentatrice
Inzanity is op Egyptische tv geweest
Ga je mond spoelen die wijven zijn mijn chick niet jongen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom praat je zo over Mikey zijn chick
Ze waren bang dat hij de 17-jarige ploeggenoten zou opeten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom doet Mido niet mee bij egypte
Sowieso! Droomvrouw!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij ziet liever deze
[ afbeelding ]
Kan niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Selectie Brazilië.
Die kunnen daarmee gewoon EK kampioen worden.
Hoe danquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Selectie Brazilië.
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Selectie Brazilië.
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Selectie Brazilië.
quote:
quote:
Ik bedoel meer dat het zo goed is. Ik weet ook wel dat het niet kan.quote:
dag is de o die van who wegvielquote:
Europees kampioen kampioen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:43 schreef mrstylo het volgende:
Selectie Brazilië.
Ah ja kijk die is van Dames in de Dop, volg je haar twitter Mikey?twitter:JENNAxDAME twitterde op zaterdag 02-06-2012 om 20:25:33Samen met @brittdavids genoten van 't zonnetje☀ http://t.co/Hvl78gn3 reageer retweet
Over uurtje pas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Wat zal ik eten? Sla met olijven en feta of Pasta met tomatensaus? Kan niet kiezen..
broodje hamquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Wat zal ik eten? Sla met olijven en feta of Pasta met tomatensaus? Kan niet kiezen..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Ik zou gewoon voor een lekker stuk vlees gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Ben geen barbaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een lekker stuk vlees gaan.
Maar een bom op Israël zou je prachtig vindenquote:
Wtf hij gaf haar flinke patsenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Egyptische acteur slaat presentatrice
Inzanity is op Egyptische tv geweest
Doe je niet aan Ramadan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef inZanity het volgende:
Maar het word pasta denk ik. Mocht daarna nog steeds honger hebben kan alsnog sla maken.
Dan is het toch nog niet donker?quote:
behoorlijke idioot jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf hij gaf haar flinke patsen.. zo'n mooie vrouw..
Daarna pakt hij bijna zijn gun
Nee hoor. Ik heb liever een vreedzame oplossing.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar een bom op Israël zou je prachtig vinden
Bedankt, dit wordt m'n nieuwe wallpaper.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem het terug, geweldige sfeer, genieten!
Egypte-Braziliëquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet welke ik moet kiezen, PAOK - PSV of Israel - Brazil... klotezooi.
Israel - Brazil?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Zon is dan wel onder, maar licht van de zon schijnt dan nog wel.quote:
Over uurtje kunnen we pas eten.quote:
Israel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
wisten jullie dat paardensport Hippische Sport is?
Brits olympisch elftal moet ook in fifa !quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:58 schreef Happel het volgende:
Wait wut? Ryan Giggs.
http://nos.nl/os2012/play/3/
misschien val je dan af bolle hondquote:
Best netjes jaquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
misschien val je dan af bolle hond
Valt best meequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij moet ook een bolle kop hebben van al die coke, dus mondje dicht.
Ik heb een goede, alleen zonder commentaarquote:
Dat is toch geen Brazilliequote:
Rechts 4 voetbal kiezen.quote:
Welke stream kijk je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL
Ik kijk al pisvee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nos stream kan ja brasil kijken.
Voetbal kijken op je laptop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nos stream kan ja brasil kijken.
Waarschijnlijk nog een Vestel of Marquant ookquote:
die actie ervoor meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, hij kopt hem gewoon in. Zo bijzonder is die goal niet hoor
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog een Vestel of Marquant ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Gabon een goede kans maaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een hele makkelijke gouden medaille voor Brazil.
Zowel bij de mannen als bij de vrouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet je nooit, maar op papier zeker de beste ploegquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Duitsland en de VS doen ook mee bij de vrouwen toch? die kunnen ook wel voetballen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zowel bij de mannen als bij de vrouwen
Duitsland nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland en de VS doen ook mee bij de vrouwen toch? die kunnen ook wel voetballen.
Ja waardeloos heb ze net eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
kan eurosport niet gewoon 1 wedstrijd uitzenden wat de fuck is dit zeg
Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had je een prachtige wedstrijd verwacht dan?
Stuart Pearce tochquote:
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een PES speler? Demo van PES 2013 al gespeeld?
gewoon stelen tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
xboxquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
Heel veelquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die matige Turkengrappen ga je nog maken?
Ja klopt is Gold only. Hij speelt echt kankerlekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
denquote:
Ik had al wat filmpjes gezien. Ziet er inderdaad strak uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja klopt is Gold only. Hij speelt echt kankerlekkerBegint weer richting oude vertrouwde PES 5/6 te gaan
Gameplay owned echt hardquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had al wat filmpjes gezien. Ziet er inderdaad strak uit.Van de week maar ff gold halen dan. Al vind ik het ook weer onzin om voor zo'n kutdemo helemaal zo'n kaartje te halen..
twitter doet het weer hoorquote:
stekker in stopcontact gedaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Gek, gewoon met mijn twee rechterhanden de wasmachine die kapot was even gefixed. Mijlpaal in mijn leven jwz.
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.quote:
Goed zo knul. Nu even een snoepje halen bij oma ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.
Geef respect dan.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij was ook PES12 i.p.v. FIFA12?
2 rechterhanden? Werk je niet in een tuincentrum?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Gek, gewoon met mijn twee rechterhanden de wasmachine die kapot was even gefixed. Mijlpaal in mijn leven jwz.
Baasquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.
Geef respect dan.
Mijn oma is dood.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed zo knul. Nu even een snoepje halen bij oma ?
Trek net een AH pilsenertje open, maar toch bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lotgenootquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Voor iemand die nog a-technischer is dan Soren Larsen is dat best een prestatie ja.
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic opende.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Deze dag zal altijd bekend staan als de dag dat Caland de wasmachine repareerde.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Trek net een AH pilsenertje open, maar toch bedankt.Ik ben gewoon een aardige jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic opende.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic kaapte.
Ik weet ook nog steeds niet of linksom draaien nou vast of los is als ik een schroefje moet draaien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lotgenoot
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact
Fifa is echt een pauperspel man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Pas als een FIFA-fan naar PES gaat ga ik het eens proberen.
Met de klok mee is vast!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet of linksom draaien nou vast of los is als ik een schroefje moet draaien.
Probeer het altijd eerst een keer.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Is de eerste keer dat ik je dit hoor zeggen.
Ok. Je mag best wel wat vaker met je mening te koop lopen.quote:
lekker boeiend manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef inZanity het volgende:
Die Kalas is echt een mongool trouwens. Mist Vitesse ff z'n beste verdediger tegen Anzhi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |