Daarom kom ik er ook meequote:
Komt door je autisme, heb ik ook hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik bedoelde op vakantie, of is hij alweer thuis
Wacht nu ben ik verward
True. En dan binnen een paar dagen donder en bliksem (niet in die volgorde want de donder komt natuurlijk na de bliksem hihihihi )quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
Ach, meestal is het in andere landen altijd lekker als het zo warm is.
Nederland is altijd benauwd enzo
Autisme?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komt door je autisme, heb ik ook hoor
Zat even te kijken maar de zon gaat daar ook pas om kwart voor 9 onder, hoe laat is die wedstrijd lokale tijd?quote:
Grieken geven zelfs bij oefenwedstrijd beetje sfeer.quote:
Jij hoeft er niets mee te doen hoor.quote:
8 uur toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar de zon gaat daar ook pas om kwart voor 9 onder, hoe laat is die wedstrijd lokale tijd?
Ze hebben wel sfeer, geen geld. Bij PSV is het juist andersomquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grieken geven zelfs bij oefenwedstrijd beetje sfeer.
[..]
Jij hoeft er niets mee te doen hoor.
In Nederland over 1 uur en 19 minuten.quote:
Plus dat PSV een zogenaamde warme club isquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze hebben wel sfeer, geen geld. Bij PSV is het juist andersom
Gemeente Eindhoven is met je eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze hebben wel sfeer, geen geld. Bij PSV is het juist andersom
Oké.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus dat PSV een zogenaamde warme club is
Ja wat wil je, met al die gloeilampen van Philipsquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus dat PSV een zogenaamde warme club is
Ik las net dat Sinterklaas niet nep is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oké.
Jij bent echt goedgelovig hé. Alles wat jij leest geloof je gelijk.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wat wil je, met al die gloeilampen van Philips
Spaarlampen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wat wil je, met al die gloeilampen van Philips
Sinterklaas bestaat ook gewoon.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las net dat Sinterklaas niet nep is.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las net dat Sinterklaas niet nep is.
19:00 plaatselijke tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zat even te kijken maar de zon gaat daar ook pas om kwart voor 9 onder, hoe laat is die wedstrijd lokale tijd?
Ga je een virus in iemand z'n laptop zetten?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus gelijk rellen zodra het voetbal afgelopen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |