Welke stream kijk je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLL
Ik kijk al pisvee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nos stream kan ja brasil kijken.
Voetbal kijken op je laptop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nos stream kan ja brasil kijken.
Waarschijnlijk nog een Vestel of Marquant ookquote:
die actie ervoor meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, hij kopt hem gewoon in. Zo bijzonder is die goal niet hoor
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog een Vestel of Marquant ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Gabon een goede kans maaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een hele makkelijke gouden medaille voor Brazil.
Zowel bij de mannen als bij de vrouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet je nooit, maar op papier zeker de beste ploegquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Duitsland en de VS doen ook mee bij de vrouwen toch? die kunnen ook wel voetballen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zowel bij de mannen als bij de vrouwen
Duitsland nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland en de VS doen ook mee bij de vrouwen toch? die kunnen ook wel voetballen.
Ja waardeloos heb ze net eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
kan eurosport niet gewoon 1 wedstrijd uitzenden wat de fuck is dit zeg
Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had je een prachtige wedstrijd verwacht dan?
Stuart Pearce tochquote:
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een PES speler? Demo van PES 2013 al gespeeld?
gewoon stelen tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
xboxquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
Heel veelquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoeveel van die matige Turkengrappen ga je nog maken?
Ja klopt is Gold only. Hij speelt echt kankerlekkerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
denquote:
Ik had al wat filmpjes gezien. Ziet er inderdaad strak uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja klopt is Gold only. Hij speelt echt kankerlekkerBegint weer richting oude vertrouwde PES 5/6 te gaan
Gameplay owned echt hardquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik had al wat filmpjes gezien. Ziet er inderdaad strak uit.Van de week maar ff gold halen dan. Al vind ik het ook weer onzin om voor zo'n kutdemo helemaal zo'n kaartje te halen..
twitter doet het weer hoorquote:
stekker in stopcontact gedaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Gek, gewoon met mijn twee rechterhanden de wasmachine die kapot was even gefixed. Mijlpaal in mijn leven jwz.
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.quote:
Goed zo knul. Nu even een snoepje halen bij oma ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.
Geef respect dan.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij was ook PES12 i.p.v. FIFA12?
2 rechterhanden? Werk je niet in een tuincentrum?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Gek, gewoon met mijn twee rechterhanden de wasmachine die kapot was even gefixed. Mijlpaal in mijn leven jwz.
Baasquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Water weg laten lopen, troep in pompje verwijderd en hij deed het weer.
Geef respect dan.
Mijn oma is dood.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed zo knul. Nu even een snoepje halen bij oma ?
Trek net een AH pilsenertje open, maar toch bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lotgenootquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Voor iemand die nog a-technischer is dan Soren Larsen is dat best een prestatie ja.
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic opende.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Deze dag zal altijd bekend staan als de dag dat Caland de wasmachine repareerde.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Trek net een AH pilsenertje open, maar toch bedankt.Ik ben gewoon een aardige jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic opende.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic kaapte.
Ik weet ook nog steeds niet of linksom draaien nou vast of los is als ik een schroefje moet draaien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lotgenoot
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact
Fifa is echt een pauperspel man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Pas als een FIFA-fan naar PES gaat ga ik het eens proberen.
Met de klok mee is vast!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet of linksom draaien nou vast of los is als ik een schroefje moet draaien.
Probeer het altijd eerst een keer.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Is de eerste keer dat ik je dit hoor zeggen.
Ok. Je mag best wel wat vaker met je mening te koop lopen.quote:
lekker boeiend manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef inZanity het volgende:
Die Kalas is echt een mongool trouwens. Mist Vitesse ff z'n beste verdediger tegen Anzhi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |