Stijn is die gast linksachterquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn aan het hosselen bij de kinderdisco
hedquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh als ik hed goed begrijp gaat Stinho zo naar de kinderdisco
Deze is goed opgeleidquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:16 schreef lobelletje het volgende:
Kan een mod niet eens optreden tegen het racisme en de onzin die geblaat wordt over kanaleneiland. Ja natuurlijk is er een deel goedkope woningvoorraad van Utrecht en no go area maar er wonen zon 16.000 mensen, waaronder ik goed opgeleid, baan en een mooie flat, 5 minuten van de tram, 3 minuten van de snelweg, en 15 minuten op de fiets in de stad, een huiskamer van 10 bij 4 meter en noem maar op, nee er wonen niet alleen berbers ook veel studenten , nederlanders en ouderen. Zo'n Murkie roept maar wat , weet waarschijnljik niet eens waar kanaleneiland ligt en schoffeert 16.000 mensen met zijn racistische opmerkingen. Dat er dingen niet goed gaan en veel marrokaanse ouders moeite hebben met normen en waarden in hun opvoeding is waar maar dat geldt niet voor de hele bevolking van kanaleneiland. Tegenover mijn flat zijn prachtige nieuwe eengezinswoningen gebouwd, vraagprijs 300.000 euro, bijna allemaal door Turken gekocht en bewoond en het ziet er prima, schoon en netjes uit, murkie mag er van dromen. Dus stop dit racistische gedoe over kanaleneiland.
ja hebd hed goet begreepenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Oh als ik hed goed begrijp gaat Stinho zo naar de kinderdisco
Heeft ie welquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho godverredomme, dan maar zo: WAAROM HEB JE GEEN FRED RUTTEN MEER ALS UI, ZOALS JE BELOOFD HEBT?
Hij heeft allebei ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Stinho godverredomme, dan maar zo: WAAROM HEB JE GEEN FRED RUTTEN MEER ALS UI, ZOALS JE BELOOFD HEBT?
Nee, die facepalm is sinds de grootste faal van iemand hier uit de sc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft allebei ...
Die facepalm in zn UI is VOOR JOU
Je zin beetje krom is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die facepalm is sinds de grootste faal van iemand hier uit de sc.
Nee, dit is valsspelen. Je moet gewoon een Fred Rutten in je UI houden zonder facepalm. Nu sta je niet voor schut, omdat je de lading ervan omdraait middels die facepalm.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft allebei ...
Die facepalm in zn UI is VOOR JOU
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
Paar juupjes op en direct al recalcitrant beginnen doen? Je hebt een kwaaie dronk zeker?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is valsspelen. Je moet gewoon een Fred Rutten in je UI houden zonder facepalm. Nu sta je niet voor schut, omdat je de lading ervan omdraait middels die facepalm.
Jij hebt toch ook vakantie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar Stijntje, serieus, je gaat je tijd op vakantie toch niet verdoen op FOK!
Je zit niet voor niks op FOK!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar Stijntje, serieus, je gaat je tijd op vakantie toch niet verdoen op FOK!
Die kindsoldaten wel. Ik niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Lekkah
Die temperaturen zijn onze kindsoldaten gewend
BMI zal excelleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |