Trek net een AH pilsenertje open, maar toch bedankt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lotgenootquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Voor iemand die nog a-technischer is dan Soren Larsen is dat best een prestatie ja.
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic opende.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef GGMM het volgende:
Deze dag zal altijd bekend staan als de dag dat Caland de wasmachine repareerde.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Trek net een AH pilsenertje open, maar toch bedankt.Ik ben gewoon een aardige jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic opende.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga weg man. De dag dat Ajacied422 op zijn vakantie een topic kaapte.
Ik weet ook nog steeds niet of linksom draaien nou vast of los is als ik een schroefje moet draaien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lotgenoot
Ik krijg nog geen stekker in een stopcontact
Fifa is echt een pauperspel man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Pas als een FIFA-fan naar PES gaat ga ik het eens proberen.
Met de klok mee is vast!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet of linksom draaien nou vast of los is als ik een schroefje moet draaien.
Probeer het altijd eerst een keer.
Ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Is de eerste keer dat ik je dit hoor zeggen.
Ok. Je mag best wel wat vaker met je mening te koop lopen.quote:
lekker boeiend manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:42 schreef inZanity het volgende:
Die Kalas is echt een mongool trouwens. Mist Vitesse ff z'n beste verdediger tegen Anzhi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |