abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:44:47 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114956020
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
Ik heb het idee dat Ruud die andere kids wel gewoon zag hoor, al die tijd. Anders gingen ze nu vast niet zo shiny happy ineens weer met hem op vakantie, als hij jaren nooit iets had laten horen lijkt me.

Denk dat het er wat ongelukkig verwoord staat en dat hij bedoelt dat het er met Estelle nooit van kwam dat hij met al zijn kinderen tegelijk op vakantie ging, dus dat ze allemaal bij elkaar waren.

Maar da's een gokje :)
Hij komt in elk geval erg gelukkig over.
Dat heb jij goed verwoord ..Dat bedoelde Ruud namelijk ook dat hij zijn kinderen wel zag (maar) niet met Estelle want die was er op tegen vooral op de kinderen van Christina uit Italie wat JaneDoe hier ook typte..Ik heb dat ook ergens gelezen.
pi_114983341
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het cynisme.
Ja :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114983346
quote:
" ‘Badr Hari bekent zware mishandeling miljonair op dancefeest’

door Jules Seegers
BINNENLAND Badr Hari heeft bekend miljonair Koen Everink te hebben geslagen. De vechtsporter beweerde eerder bij hoog en bij laag niet betrokken te zijn geweest bij de zware mishandeling tijdens dancefeest Sensation, maar is daar deels op terug gekomen. Dat meldt De Telegraaf vanochtend op basis van politieverhoren.

De vorige week aangehouden 27-jarige kickbokser zegt het slachtoffer maar een keer te hebben geslagen. Everink zou zijn verdere verwondingen te danken hebben aan andere belagers. Een van hen, een 30-jarige Eindhovenaar, werd vorige week maandag aangehouden op Eindhoven Airport.

Bij mishandeling in een skybox in de Amsterdam Arena raakte Everink ernstig gewond aan zijn benen en zijn gezicht. Hij heeft het ziekenhuis inmiddels verlaten, maar zijn advocaat liet eerder weten te twijfelen of hij ooit nog normaal zou kunnen lopen. Everink wees zelf Badr Hari al aan als dader."
bron
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114983348
OMG IK HEB VANNACHT OVER RUUD GULLIT GEDROOMD :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114983349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:15 schreef tong80 het volgende:

[..]

_O-

:P
Hoeveel zou die hebben?
If not now, then when.
pi_114983354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 06:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Werd je gepenetreerd?
If not now, then when.
pi_114983410
quote:
3s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 06:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Werd je gepenetreerd gespiest?
pi_114983449
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 06:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-
En, was het iets?
pi_114983537
De papieren Telegraaf heeft meer info.

quote:
BEKENTENIS OVER AFTUIGEN ZAKENMAN IN SKYBOX
BADR HARI SLAAT DOOR

door John van den Heuvel

AMSTERDAM, donderdag

Kickbokser Badr Hari is door de knieën gegaan. Hij heeft tijdens politieverhoren bekend wel degelijk betrokken te zijn bij de zware mishandeling van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA.

Volgens Badr Hari is hij echter niet als enige verantwoordelijk voor de ernstige verwondingen van Everink.

De vechtsportkampioen zou bij het incident tijdens dancefeest Sensation naar eigen zeggen ’slechts’ één klap hebben gegeven. Het overige letsel is volgens de lezing van Hari veroorzaakt door mededaders, van wie er inmiddels een ook is gearresteerd.

De afgelopen week tegenover de recherche afgelegde verklaring staat haaks op Hari’s eerdere beweringen, onder meer in interviews, dat hij niets van de mishandeling had gezien of gemerkt.

Volgens Badr Hari zou hij samen met zijn vriendin Estelle Cruijff op het terras van de skybox hebben gestaan en slechts met zijn handen haar haren hebben gestreeld.

In de politieverhoren neemt hij nu nadrukkelijk afstand van die lezing. Badr Hari, die vastzit in het huis van bewaring in Nieuwegein, is dus wel degelijk betrokken bij de aanval op Everink en heeft naar eigen zeggen ook geslagen.

’Stemmingmakerij’

Slachtoffer Koen Everink heeft dit vanaf het eerste moment met grote stelligheid verklaard. Zijn onder meer in deze krant gepubliceerde beschuldigingen werden door Badr Hari’s advocate steeds als ’stemmingmakerij door de media’ afgedaan.

Niet duidelijk is of Badr Hari ook de mishandeling van clubeigenaar Jeroen van den Berg heeft toegegeven. Die afranseling vorig jaar in Club Air, die Van den Berg al zijn voortanden kostte, werd aanvankelijk eveneens door de vechtsporter ontkend.

De recherche beschikt in dit onderzoek naast de verklaringen van het slachtoffer over meer bewijs tegen Badr Hari.
PAGINA 7: Verklaring Estelle Cruijff mogelijk vals
quote:
Vriendin Badr Hari moet tekst en uitleg geven
Verklaring Estelle Cruijff bij politie klopt niet meer
Van een onzer verslaggevers

AMSTERDAM, donderdag

Estelle Cruijff, de vriendin van Badr Hari die de avond van de brute mishandeling in de Amsterdam ArenA bij hem was, is inmiddels ook gehoord. Tijdens dat verhoor bleef zij bij haar verklaring dat haar vriend niets had gedaan. Nu er alsnog een gedeeltelijke bekentenis van Badr Hari ligt, zal zij opnieuw door de recherche aan de tand worden gevoeld en tekst en uitleg moeten geven. Een getuige is volgens de Nederlandse wet verplicht de waarheid te vertellen.

Uit een reconstructie van de gebeurtenissen in de ArenA is inmiddels komen vast te staan dat Everink op de bewuste avond door een vrouwelijke gast, ene Saskia, voor een drankje was uitgenodigd in de box waar Badr Hari ook verbleef. De licht aangeschoten Everink zou zich iets te amicaal hebben gedragen, waarna bij sommige aanwezigen irritatie ontstond. Overigens heeft geen van de getuigen iets gehoord van aanstootgevende opmerkingen. Toen Everink even naar het toilet ging, stuurden enkele mannen het barmeisje in de skybox de gang op.

Op het moment dat de zakenman de wc verliet, werd hij direct te grazen genomen. Door de regen van slagen en schoppen liep Everink zwaar gezichts- en beenletsel op. Het is nog altijd de vraag of de reisondernemer ooit volledig herstelt. Pas als het gips van zijn onderbeen is verwijderd, kan met intensieve revalidatie worden begonnen.

De advocaat van Badr Hari, mr. M. van der Werff zegt in een reactie: „Vanwege de beperkingen kan ik geen enkele inhoudelijke stelling erkennen of betwisten, hoe graag ik dat ook zou willen.’’

Ex-vriendin

Afgelopen week heeft de politie ook gesprekken gevoerd met twee andere vermeende slachtoffers van geweldplegingen door Badr Hari. Het gaat daarbij om ex-vriendin van de vechtsporter en haar broer, die in een Amsterdams etablissement in elkaar werd gemept. Volgens de politie is de kans groot dat het tweetal ook aangifte doet.
pi_114983626
hoe dom kan je zijn? probeert stellemans soms ook in t gevang te komen zodat ze hun relaasie warm en groots kunnen voortzetten?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 07:54:50 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_114983710
Hij heeft bekend lees ik net. Maar hij heeft maar 1 klap uitgedeeld de rest van de klappen hebben anderen gedaan natuurlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:16:29 #162
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_114983893
Jezus. Estelle. Dommie! :{
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_114984071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:28 schreef Mylene het volgende:
De papieren Telegraaf heeft meer info.

[..]

[..]

Bedankt voor de scan. ^O^

Vertelde Badr Hari een paar weken geleden niet aan Boulevard dat hij de mishandeling een laffe daad vond? :?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:37:24 #164
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114984089
Estelle werkt zich in het nesten alleen om bij hem te kunnen zijn. ZONDE :X
  donderdag 2 augustus 2012 @ 08:46:12 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_114984176
quote:
8s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze is gewoon een simpele, domme doos en dat met 33 jaar. Ruud lacht zich stiekum suf denk ik.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_114984412
quote:
8s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:37 schreef Haaibaaike het volgende:
waarvan is het precies zonde?
pi_114984434
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:34 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Bedankt voor de scan. ^O^

Vertelde Badr Hari een paar weken geleden niet aan Boulevard dat hij de mishandeling een laffe daad vond? :?
Heeft ie tenminste ergens de waarheid over gesproken.
pi_114984491
Domme mensen O+
Nu nog hopen dat die agressieve kut Marokkaan voor het leven geschorst zal worden.
pi_114984598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:07 schreef Godtje het volgende:
Domme mensen O+
Nu nog hopen dat die agressieve kut Marokkaan voor het leven geschorst zal worden.
Als je zo dom bent de fout in te gaan terwijl je zo in de spotlights staat met je nieuwe vriendin en je liegt hier allebei over dan is de conclusie simpelweg dat je elkaar verdient.
Was ook wel te verwachten na de oorverdovende stilte in de media van Stellie. Kennelijk vond ze het erger om te liegen tegen die grijnzede kwijlebabbel Evert Santegoeds dan tegen de politie.

Maar goed, het was maar 1 klap en het zal vast een warme en grootse hoek geweest zijn.
pi_114984676
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:12 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Als je zo dom bent de fout in te gaan terwijl je zo in de spotlights staat met je nieuwe vriendin en je liegt hier allebei over dan is de conclusie simpelweg dat je elkaar verdient.
Was ook wel te verwachten na de oorverdovende stilte in de media van Stellie. Kennelijk vond ze het erger om te liegen tegen die grijnzede kwijlebabbel Evert Santegoeds dan tegen de politie.

Maar goed, het was maar 1 klap en het zal vast een warme en grootse hoek geweest zijn.
Nee, het was maar 1 klap omdat meerdere lastig te bewijzen zijn zonder videobeelden.
Dat waren er op zeker wel meer gezien de track record van deze kansloze mongool
pi_114984706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee, het was maar 1 klap omdat meerdere lastig te bewijzen zijn zonder videobeelden.
Dat waren er op zeker wel meer gezien de track record van deze kansloze mongool
Het zou me niks verbazen, al is 1 klap van een wereldkampioen al erg zat.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:19:29 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_114984749
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:17 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen, al is 1 klap van een wereldkampioen al erg zat.
De eerste klap is een daalder waard. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2012 @ 09:20:40 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_114984775
Wat een verrassing. :D

Estelle. Heerlijk. _O-

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 09:21:34 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114984795
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 08:16 schreef Principessa het volgende:
Jezus. Estelle. Dommie! :{
Dat. x100.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114984910
Wat een domme doos :X volgens mij kan dit nog in het voordeel van Ruud gaan werken betreffende hun kids.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 09:57:00 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_114985494
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:26 schreef roos85 het volgende:
Wat een domme doos :X volgens mij kan dit nog in het voordeel van Ruud gaan werken betreffende hun kids.
Fijn voor Ruud, maar ik vraag me af of de kids het ook allemaal wel zo fijn vinden. Het zal je maar gebeuren dat je moeder zo'n figuur in huis haalt....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:03:24 #177
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_114985655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 07:43 schreef JaneDoe het volgende:
hoe dom kan je zijn? probeert stellemans soms ook in t gevang te komen zodat ze hun relaasie warm en groots kunnen voortzetten?
Ze was waarschijnlijk even vergeten dat ze toch niet de hele tijd badr aan haar zijde heeft gehad. Kan gebeuren.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:03:56 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114985675
Estelle moet haar verklaring Herstelle.
Ik denk dat ze inmiddels met beide handen in haar eigen blonde lokken zit. Wat een puinhoop, die grote Liefde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:08:52 #179
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114985815
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 09:02 schreef MightyMightyM het volgende:

waarvan is het precies zonde?
Dat ze met hem een relatie heeft.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 10:10:00 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_114985834
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Estelle moet haar verklaring Herstelle.
Ik denk dat ze inmiddels met beide handen in haar eigen blonde lokken zit. Wat een puinhoop, die grote Liefde.
Dat bedoelde ik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')