Meestal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik noem je alleen bevredigend, soms.
quote:
Jezelf laten verwennen in de stromende regenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Je zult nu maar op de kermis lopen_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gek kind ben je ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
moggelOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Hoe gaat het met Muisje?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Wel goed. Eindelijk een beetje het gevoel dat niet overal wat ligt, zo fijn.quote:Wel straks alwéér werken, blugh. En baal nog steeds knetterhard van mijn pc.
Voor de rest wel primajima. En met onze bij met handjes?
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Alweer werkenik heb geen zin om uit bed te komen lol
Ja, normaal werk ik do en za, en nu ma t/m do en za. WTF.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Alweer werkenik heb geen zin om uit bed te komen lol
En gewoon blijven liggen dan.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis![]()
Nergens zin in. En geld
1e:? 2e: ja, was wel nodig, nu ik praktisch mijn hele vakantie vrij had gevraagd lol.quote:![]()
Gvd, ik wist niet dat het gister Singles Friday was op de KermisDus ik sta bier te bestellen en een enigszins leuke jongen vraagt of ik vrijgezel ben. Ik vraag 'Hoezo dat'? 'Dan krijg je nl dit witte armbandje van me.' Na wat over en weer gelul over wat ik met dat bandje moet en hij een paar keer zei dat het gewoon een aardig gebaar was, klikt ie dat ding om mn pols. Blijkt dat dus een indicator te zijn dat je single en zoekende bent
Daar komen dus alleen kneuzen op af. Na anderhalf uur vervelende kerels wegjagen waarbij het met één bijna tot een handgemeen kwam, heb ik dat ding van mn pols afgekauwd xD Takke, wat een lol
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2012 11:02:31 ]![]()
Gewoon blijven liggen: ik heb nergens zin inquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
1e:? 2e: ja, was wel nodig, nu ik praktisch mijn hele vakantie vrij had gevraagd lol.![]()
Als ik dat had gewetenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:35 schreef MohMi het volgende:
Gvd, ik wist niet dat het gister Singles Friday was op de KermisDus ik sta bier te bestellen en een enigszins leuke jongen vraagt of ik vrijgezel ben. Ik vraag 'Hoezo dat'? 'Dan krijg je nl dit witte armbandje van me.' Na wat over en weer gelul over wat ik met dat bandje moet en hij een paar keer zei dat het gewoon een aardig gebaar was, klikt ie dat ding om mn pols. Blijkt dat dus een indicator te zijn dat je single en zoekende bent
Daarom komen dus alleen kneuzen op af. Na anderhalf uur vervelende kerels wegjagen waarbij het met één bijna tot een handgemeen kwam, heb ik dat ding van mn pols afgekauwd xD Takke, wat een lol
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |