Vandaar dat ik af en toe fitness (en een airco op mijn kamer hebquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's juist helemaal niet te doen, want mijn kamer wordt altijd bloedheet.
Het is wel cool inderdaad! Nouja, ik vond het leger ook altijd wel interessant maar blijkbaar niet interessant genoeg om er ooit tussen te gaan zitten. Met andere woorden, mijn luiheid won het van mijn interessequote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Reservist, 3 jaar
Leuk werk hoor, lichamelijk lekker intensief bezig zijn, drills oefenen, schietbanen af.
Inderdaad geen fulltime baan, maar wel interessant naast je studie.
Ook de leuke typische ervaring tijdens de militaire opleiding, met schreeuwende instructeurs en al. *ja sergeant, natuurlijk sergeant*
Alleen niet zo 'vrijblijvend' als normale baantjes, want je valt wel gewoon onder militair recht. Zo'n gevalletje dat wanneer ik dronken achter het stuur zou zitten, ik geen boete zou krijgen maar naar de militaire rechtbank zou moeten.
En nu heb ik daar een paar mooie sportschoenen aan overgehouden en nog wat andere spulletjes. Viel jammer genoeg niet echt de combineren met verhuizing naar DB en daarna fulltime baan. Misschien dat ik ooit weer eens de stoute schoe, kisten aantrek
quote:
Oud misschien, maar niet bejaardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Maar ach A_T, je bent bijna oud, en ze willen heul geen oude mensen in het leger!
Dat is een pijnlijk feit ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
Het leger moet je liggen of niet. Ikzelf zou er niet tegen kunnen als daar iemand tegen mij staat te schreeuwen. Ook ben ik niet echt van het bevelen opvolgen en ik denk dat het zelfs veilig is om te stellen dat ik een afkeer heb voor het legerStelt toch niets meer voor tegenwoordig.
Alleen in vergelijking met de mensen in dit topic ben je oud hè.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oud misschien, maar niet bejaard
Maar jij bent ook helemaal piepjong natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Alleen in vergelijking met de mensen in dit topic ben je oud hè.
Ouder dan TM en BB, dus het valt reuze meequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar jij bent ook helemaal piepjong natuurlijk
Jeeeeeeejquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:03 schreef MohMi het volgende:
weekeeeend!! tilburgse kermis!! feestje shifto!! weekeeeeeeend!!
Maar het is ook te zien dat het leger steeds minder nuttig is voor oorlogszaken. Onbemande drones, virussen en economisch oorlogvoeren is de nieuwe trent aan het worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een pijnlijk feit ja.
In Oirschot nog langs rijen tanks gemarcheerd, nu staan al die dingen ergens in een of andere loods. Maar we leasen ze dan wel weer van Duitsland om de kennis in stand te houden
Neem het maar weer voor haar opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ouder dan TM en BB, dus het valt reuze mee
Nee, ik zet alleen maar de relevante feiten op een rijtje, zodat je kan zien dat ze niet de jongste is. Jij bent ook niet de oudste, MohMi en C2B staan ruim boven jou. De enige voor wie ik het op zou nemen is DJ.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Neem het maar weer voor haar op
Ik sta in alles boven iedereenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik zet alleen maar de relevante feiten op een rijtje, zodat je kan zien dat ze niet de jongste is. Jij bent ook niet de oudste, MohMi en C2B staan ruim boven jou. De enige voor wie ik het op zou nemen is DJ.
Bitchfight?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Neem het maar weer voor haar op
Deze manquote:
Best. Day. Ever.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Eindelijk weer internet![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |