Ik hoop dat je er vanaf valt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef DeJori het volgende:
Ik ga nog even balkonnen nu het nog licht is.
puik plan, zit er ook al ff, tis goed te houden zoquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef DeJori het volgende:
Ik ga nog even balkonnen nu het nog licht is.
LEUGENS!quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik hierop antwoord geef dan slaat MR mij
Kill it with fire, want dit is een potentiële dramatische jankstalker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Waar ik wel bang voor ben is S. Ik hoorde net via via dat ze spijt heeft enzulks
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dumbells zijn als een goede wijn: die moet je eerst een paar jaar laten liggen voordat je ze gebruikt.
quote:
Eindelijk er vanaf.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, de tandarts ook weer overleefd..
Nu maar eens naar Hilversum
Heb je nu pas laat weekend?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, de tandarts ook weer overleefd..
Nu maar eens naar Hilversum
Yep, ik heb heerlijk tot kwart over 7 kunnen uitslapenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eindelijk er vanaf.Heb je dan voor jou doen trouwens uit kunnen slapen, of niet? Zo ja:
Wel iets later ja, maar heb voor de tandarts gewoon vrij gekregen.. Ga tot half 6 door en dan vind ik het bestquote:
True thatquote:
Bastard!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that. En natuurlijk weer aanstelleritis van mijn kant, want ook mijn 27e levensjaar ga ik in zonder gaatjes
Niet mee eens, ben er een beetje klaar mee met de benauwdheid. Wil weer frisse wind + iets lagere temperaturen zodat ik gewoon kan sporten gvd.quote:
Lukt mij al 33 jaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True that. En natuurlijk weer aanstelleritis van mijn kant, want ook mijn 27e levensjaar ga ik in zonder gaatjes
quote:
In de avonduren is het anders wel lekker vind ik. Dan kan je prima even sporten. Als je fietst heb je al een lekker windje, hardlopen is dan wel weer erg warm.quote:Niet mee eens, ben er een beetje klaar mee met de benauwdheid. Wil weer frisse wind + iets lagere temperaturen zodat ik gewoon kan sporten gvd.
Buiten wel, binnen helaas nog steeds niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kwestie van geluk en braaf poetsen denk ik
[..]
In de avonduren is het anders wel lekker vind ik. Dan kan je prima even sporten. Als je fietst heb je al een lekker windje, hardlopen is dan wel weer erg warm.
Een rondje skaten is ook lekker, maar dan moet je niet net als ik denken dat je het meteen weer kan als je ruim 10 jaar niet op die dingen gestaan hebt
Binnen sporten!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
Niet mee eens, ben er een beetje klaar mee met de benauwdheid. Wil weer frisse wind + iets lagere temperaturen zodat ik gewoon kan sporten gvd.
Ik heb hier speciale hardloopschoenen ivm mijn overproneren a 200eu.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Buiten wel, binnen helaas nog steeds niet.En moet nog steeds een keer goede hardloopschoenen halen. Fietsen is wel te doen maar doe ik iets te vaak de laatste tijd en skaten is heel leuk, maar echt enorm pijnlijk bij mij.
Jij hebt bij de landmacht gezeten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hier speciale hardloopschoenen ivm mijn overproneren a 200eu.
Gekregen toen ik bij de landmacht in dienst kwam, en die hoeven ze dan niet meer terug als je uit dienst gaat (want al helemaal ingelopen). Alsof je op lucht loopt, heerlijk![]()
Wel alweer tijdje geleden dat ik heb hardgelopen, en mijn voeten zijn het er ook niet altijd mee eens.
Reservist, 3 jaarquote:
Da's juist helemaal niet te doen, want mijn kamer wordt altijd bloedheet.quote:
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb hier speciale hardloopschoenen ivm mijn overproneren a 200eu.
Gekregen toen ik bij de landmacht in dienst kwam, en die hoeven ze dan niet meer terug als je uit dienst gaat (want al helemaal ingelopen). Alsof je op lucht loopt, heerlijk![]()
Wel alweer tijdje geleden dat ik heb hardgelopen, en mijn voeten zijn het er ook niet altijd mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |