Machtige cake danquote:Op zondag 29 juli 2012 19:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het was echt een bazencake, met hazelnoot, browniedeeg en appelsMaar heeft er bij mij wrs ook voor gezorgd dat ik loosch ging boven de wc
Ach ja, vond het wel echt een toffe avond. Tevens is DJ de baas van de avond; hij durfde het meest van iedereen met dat spelletje!
Ik had serieus nergens last van, behalve dan dat ik iedereen dubbel zag (iedereen had 4 ogen en 2 mondenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DJ ja![]()
En ik had op een gegeven moment bij shifto thuis al kotsneigingen
Ja man, niet normaalquote:Op zondag 29 juli 2012 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Machtige cake danNu weer helemaal beter?
Relaxedquote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja man, niet normaalHelemaal fris vanochtend, alleen wel gaarrrr. Huisje is wel schoon, verder lekker niks doen
Ik zat op de fiets en ik wist helemaal niet meer waar ik was. Was bijna thuis enzo, maar snapte er niets meer vanquote:Op zondag 29 juli 2012 19:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik had serieus nergens last van, behalve dan dat ik iedereen dubbel zag (iedereen had 4 ogen en 2 monden) maar kon nog prima fietsen en make up afhalen en alles. Toen dacht ik; 'Ik ga voor de zekerheid eventjes boven de wc hangen just in case' en halverwege die gedachte ging ik al bijna
Ik weet nog wel dat RJ en ik echt stierven toen we grapje maakten over Cannibal Corpse en MR die toen aanzette xD We gingen doodquote:Op zondag 29 juli 2012 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zat op de fiets en ik wist helemaal niet meer waar ik was. Was bijna thuis enzo, maar snapte er niets meer van
Mijn neef tourt met Cannibal Corpse... ze zijn het voorprogramma van de europese tourquote:Op zondag 29 juli 2012 19:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat RJ en ik echt stierven toen we grapje maakten over Cannibal Corpse en MR die toen aanzette xD We gingen dood
Ik ging ook helemaal kapot van die herriequote:Op zondag 29 juli 2012 19:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat RJ en ik echt stierven toen we grapje maakten over Cannibal Corpse en MR die toen aanzette xD We gingen dood
Ik dacht dat dat daarvoor wasquote:Op zondag 29 juli 2012 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ging ook helemaal kapot van die herrieEn later met shifto zo'n kattengrapje, lagen we helemaal dubbel
Ik moest om alles lachenquote:
Was goed geslaagd jaquote:Op zondag 29 juli 2012 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moest om alles lachenMaar was de eerste keer dat ik dat spul aanraakte, dus da's wel logisch
Trakteren op je werk morgenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Was goed geslaagd jaVandaag hele huis super schoon gemaakt en zelfs nog geklust ook!
Er is trouwens nog een hoop cake over!
Dat zou wel geniaal zijnquote:
Nog genoeg ja!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zou wel geniaal zijnShifto, je hebt zeker ook nog kei veel bier
Je had in ieder geval veel bierquote:
Geniet ervan!quote:
Zal wel lukken. Wordt waarschijnlijk voornamelijk huizenjachtquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |