abonnement Unibet Coolblue
pi_115043568
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
Zo zit je te huilen gister en zo zit ie weer te eten. _O- O+

Mijn DA had dus het verkeerde voer mee gegeven wat het zn nieren juist lastiger word en hij dus belabberd blijft. Nu met ander voer en hij begon er meteen van te eten. De zachte brokjes likte hij all1 de jus af maar de harde knabbels at ie na wat aandringen van mij op. :D O+
Zo gaat het spuitje tegen de misselijkheid werken dus ik hoop dat ie dan nog wat eten wil. :P
Ik vind dit wel heeel erg slecht van je DA eigenlijk.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:41:52 #127
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115045548
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvraag: roep je dan ook letterlijk Hansie Hansie als ze stout is of eten krijgt, of wordt het dan gewoon Hansie?

/ nutteloze vraagpost
Als ze slaapt ofzo: hans
Als ze moet komen: hansie hansie
Als ze stout is: hansie hansie

Maar eigenlijk komt alleen Siepie dan opdraven :P
Hansie Hansie komt alleen als je haar juist niet roept, dan weet ze niet waar je bent en gaat ze je zoeken :D
pi_115045932
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Als ze slaapt ofzo: hans
Als ze moet komen: hansie hansie
Als ze stout is: hansie hansie

Maar eigenlijk komt alleen Siepie dan opdraven :P
Hansie Hansie komt alleen als je haar juist niet roept, dan weet ze niet waar je bent en gaat ze je zoeken :D
ik had al zo'n vermoeden _O-
pi_115054833
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik heb het van de week uitgevogeld :)
Je moet een app downloaden zodat je de foto's van je ipad op internet kan zetten. Mypad, of facebook friendly. Als je ze hebt geupload, ga je op internet, dus niet in die app, ga naar je foto. Tik erop zodat hij bijna schermvullend is. Houd je vinger erop totdat je een keuze krijgt tussen bewaar afbeelding en kopieer. Je kiest kopieer, dan ga je naar FOK!. In het postscherm (waar je je posts typt en verstuurt) daaronder staat een cameraatje, tik in het veld, tik op plak, en versturen maar :)

Je kunt het hier proberen [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT
Gelukt! Dank je wel!
pi_115055539
Nu ik ook foto's kan plaatsen hier, een paar van onze rooie, 9-jarige kater;

In mijn huisje:



Lekker languit...




Ik ga gelijk kijken of ik nog meer leuke en grappige foto's van onze rooie kan vinden!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:27:19 #131
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115056485
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:14 schreef Scriptascripta het volgende:
Nu ik ook foto's kan plaatsen hier, een paar van onze rooie, 9-jarige kater;

In mijn huisje:

[ afbeelding ]

Lekker languit...

[ afbeelding ]


Ik ga gelijk kijken of ik nog meer leuke en grappige foto's van onze rooie kan vinden!
Mooie kat! Hoe heet hij?
- fijn dat het je gelukt is:)-
pi_115056923
Dank je wel Ceviche (voor de hulp en het compliment)!

Zijn naam is Harley en we hebben hem sinds ongeveer twee jaar. Het is echt zo'n lieve schijterd die al schrikt van een busje deodorant, maar ook zo over de schutting springt als ie de buurkatten hoort knokken om te 'helpen'.
pi_115057057
Op de veranda van mijn nieuwe, door het baasje getimmerde, huisje;


  vrijdag 3 augustus 2012 @ 16:44:44 #134
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115057481
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:35 schreef Scriptascripta het volgende:
Dank je wel Ceviche (voor de hulp en het compliment)!

Zijn naam is Harley en we hebben hem sinds ongeveer twee jaar. Het is echt zo'n lieve schijterd die al schrikt van een busje deodorant, maar ook zo over de schutting springt als ie de buurkatten hoort knokken om te 'helpen'.
Hij doet me denken aan mijn oude kat, dezelfde blik in z'n ogen. Alleen kijkt mijn kat nergens meer van op. Hij reageert alleen als je hem roept voor eten of als hij last heeft van de kleine :D
En graag gedaan hoor.
pi_115058654
Rooie katten O+
welke kleur ogen heeft hij? Op de foto lijken ze lichtgrijs/blauw.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_115058838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:59 schreef WinnieWana het volgende:
Rooie katten O+
welke kleur ogen heeft hij? Op de foto lijken ze lichtgrijs/blauw.
De ogen van Harley zijn blauw.

Ik ben nooit een kattenmens geweest, maar sinds we onze rooie hebben, helemaal verliefd en zeker op de rooien. Ik vind die twee rooien van jou dan ook super!
pi_115071611




Dit is mijn poesje! O+ O+ O+

Ze is 18+ en ik zie haar alleen als ik bij mijn moeder ben. :'(
pi_115072876
Jaaaaahoor!
Daar zag ik weer een lekker (rood)kroelbuikje!

En je kat Hansie Hansie noemen, hoe kom je er ook op, geweldig! (En volgens mij ook lekker onhandig, maar dat is ook weer leuk)

Ik mis trouwens nog wat kitten updates, er een zoveel foto's beloofd!!!

En hoe is het met Wodan? Knapt hij op met het nieuwe voer?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:34:09 #139
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115073385
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef BlueEyes het volgende:
Jaaaaahoor!
Daar zag ik weer een lekker (rood)kroelbuikje!

En je kat Hansie Hansie noemen, hoe kom je er ook op, geweldig! (En volgens mij ook lekker onhandig, maar dat is ook weer leuk)

Ik mis trouwens nog wat kitten updates, er een zoveel foto's beloofd!!!

En hoe is het met Wodan? Knapt hij op met het nieuwe voer?
M'n broer zei het als grapje, maar ik vond het zo leuk dat ik het toch gedaan heb. En ik ben ook erg benieuwd naar Wodan..
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 23:47:50 #140
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_115077994
* Jambo is ook helemaal gek op rode katten.
Mijn eerste kat was een rooie. Denk dat het daar vandaan komt. Inmiddels is hij alweer 9 jaar dood, maar ik denk nog regelmatig aan hem.
Ik zal eens kijken of ik een keer een foto kan scannen. Hij is nl. nog van voor het digitale tijdperk!

Pulzzar, wat een mooie poes. Op die eerste foto kijkt ze lekker eigenwijs uit haar ogen.

Scriptascripta, ook al zo'n mooie kat. En wat een mooie blauwe ogen heeft ze. Volgens mij heel bijzonder dat ze die blauwe ogen heeft gehouden.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Wodan is. Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is.'

Ik heb nog een foto van Bibi:
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_115086427
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:02 schreef Pulzzar het volgende:
Ze is 18+ en ik zie haar alleen als ik bij mijn moeder ben. :'(
respectabele leeftijd :Y
pi_115090843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 08:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

respectabele leeftijd :Y
:)

Ze is nu veel aanhankelijker dan vroeger en praat ook veel meer. Ze wil bijvoorbeeld vaak dat er iemand met haar meegaat naar buiten en dan 'zeurt' ze net zolang totdat ze het voor elkaar krijgt. Of als ik op de bank zit, komt ze naar mij toe en moet ik mijn armen in een bepaalde positie leggen, zodat zij haar pootjes daarop kan leggen. En 's ochtends als wij naar ons werk gaan, is ze het er niet mee eens, springt ze op bed en miauwt ze dat wij ook nog moeten blijven liggen. Dat doen we niet en dan gaat ze echt huilen.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:44:33 #143
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115091045
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:37 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

:)

Ze is nu veel aanhankelijker dan vroeger en praat ook veel meer. Ze wil bijvoorbeeld vaak dat er iemand met haar meegaat naar buiten en dan 'zeurt' ze net zolang totdat ze het voor elkaar krijgt. Of als ik op de bank zit, komt ze naar mij toe en moet ik mijn armen in een bepaalde positie leggen, zodat zij haar pootjes daarop kan leggen. En 's ochtends als wij naar ons werk gaan, is ze het er niet mee eens, springt ze op bed en miauwt ze dat wij ook nog moeten blijven liggen. Dat doen we niet en dan gaat ze echt huilen.
Geweldig he, katten :D
Jiro van 11 weken begint ook al te zeuren als ie dingen voor elkaar wil krijgen, bijvoorbeeld dat ik m'n balkondeur open doe voor 'm.
Ik heb 'm net anderhave week en hij zit al aan m'n broekspijp te trekken, hij sleept me echt naar die deur toe (bij wijze van spreken, hij weegt net 1,1kilo)

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 05-08-2012 17:30:00 ]
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 21:13:39 #144
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115109542
Wat een lieve poezels allemaal.. O+ Geniet er van baasjes. O+ :Y

Bedankt ook voor het begrip en de lieve steun berichtjes O+

Wodan eet nog steeds met moeite wat (strijd tegen de misselijkheid ondanks meds er tegen) en ik heb m zelf net water met een spuit gegeven omdat ie me te weinig drinkt. Eten stimuleren doe ik op t moment met knabbeltje voor knabbeltje op mn hand... Als de knabbels in een bakje liggen moet ie ze niet... T gaat dus nog steeds niet lekker maar ik hoop dat ik m er door kan slepen...
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:05:03 #145
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 17:29:03 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_115144171
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]

Lucky shot :D
_O-
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_115144195
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:44 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Gewelig he, katten :D
idd

Omdat ze zo bijdehand en eigenzinnig zijn. Elke keer doen die beesten wel iets waardoor je verrast / vertederd wordt. En katten kunnen veel meer bij mij flikken dan mensen. :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:34:36 #148
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115144437
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

idd

Omdat ze zo bijdehand en eigenzinnig zijn. Elke keer doen die beesten wel iets waardoor je verrast / vertederd wordt. En katten kunnen veel meer bij mij flikken dan mensen. :)
Morgan was nog erger trouwens, ik moest altijd eerst een stukje rennen als ik boodschappen wilde doen of naar de bushalte liep, anders bleef ie me maar achtervolgen.
Jiro mag nog niet naar buiten van me omdat die nog te jong is maar ik ben bang dat het over een tijdje weer rennen zal worden, hij volgt me nu al tot in het toilet en wil het liefst op schoot zitten als ik op het toilet zit :') _O-
Hij bekijkt 't maar overigens... poepen met een kat op schoot is niet mijn ding.
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:36:05 #149
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_115144510
LOL, 2 vd 3 bij mij gaan dan het liefst op m'n broek liggen, lekker warm & zacht :')
pi_115144852


Leuke verjaardag gisteren gehad, deze deed volop mee.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')