Je kan het altijd mooi online bekijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Komt dit boogschieten wel op televisie morgen eigenlijk?
Volgens het schema komt het wel live op één van de NOS-streams. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:07 schreef Columbiafan het volgende:
Komt dit boogschieten wel op televisie morgen eigenlijk?
Achzo, ja bedankt, zit wel niet in Nederland maar dan zal de stream ook wel op de eurovision site te vinden zijn neem ik aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens het schema komt het wel live op één van de NOS-streams. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.
Klopt, de NOS-streams zijn eigenlijk een doorschakeling van de Eurovision streams.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Achzo, ja bedankt, zit wel niet in Nederland maar dan zal de stream ook wel op de eurovision site te vinden zijn neem ik aan
Kun je er in de ranking round nog niet uitvliegen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
. Morgen is wel nog niet zo belangrijk. Is een ranking round om de plaats in het schema te bepalen.
Nope. Zou ook wel triest zijn. En mag ook niet. Je kan er niet uitvliegen voordat de Spelen officieel begonnen zijn. Iedereen krijgt gewoon een plaats in de loting op basis van hun prestaties in de RR.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kun je er in de ranking round nog niet uitvliegen dan?
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:13 schreef Rewimo het volgende:
Iemand een linkje naar die Eurovision streams? Ik kan mag de NOS hier niet bekijken
Dank je welquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef TheArt het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Hij is de enige boogschieter voor NL dus dan is het ook al meteen `centraal`quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef marcodej het volgende:
Hier het centrale Boogschiet-topic van maken?
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:22 schreef tompsv18 het volgende:
Bij mij staat die stream er helemaal niet bij op de site van de NOS..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |