Jepquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:10 schreef BasvB het volgende:
Als een land hier verliest, liggen ze er dan gelijk uit?
Als ze hem op de lijn schieten, dan krijgen ze de hoogste score. Althans, dat is wat ik van de uitleg op de stream eerder begreep.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:31 schreef Rewimo het volgende:
Mexico kreeg een extra punt, is dat dan van een twijfelpijl, op de grens van twee ringen?
Okee en dat wordt dan blijkbaar op het laatst gecorrigeerd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:35 schreef ElmarO het volgende:
Als ze hem op de lijn schieten, dan krijgen ze de hoogste score. Althans, dat is wat ik van de uitleg op de stream eerder begreep.
Dat denk ik. Heb er zelf ook niet al te veel verstand van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Okee en dat wordt dan blijkbaar op het laatst gecorrigeerd?
O, even zoeken bij de BBC. Die hebben 24 kanalen Olympische sport in de luchtquote:
Ow, sorry... Begint over 2 uur pas... Tijdverschilknopje vergeten aan te zettenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O, even zoeken bij de BBC. Die hebben 24 kanalen Olympische sport in de luchtWat een genot! Aanrader voor mensen die Canal Digital hebben
Ik zie op de NOS-site geen link naar een stream.quote:
Ah okee, ik kon het al niet vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:58 schreef Neroje het volgende:
Ow, sorry... Begint over 2 uur pas... Tijdverschilknopje vergeten aan te zetten
Toen hadden ze een nieuw WR toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:01 schreef Neroje het volgende:
Benieuwd of Korea et niveau van de ranking round weer kan halen
Elke keer als ik dat shot zie hoe ver ze eigenlijk weg staan, besef ik me nog meer hoe knap dit isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Schieten gewoon bijna constant 10. Knap hoor
Helemaal als je je bedenkt dat die Im(?) van Zuid-Korea helemaal niet zo'n goed zicht heeft met z'n ogen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat shot zie hoe ver ze eigenlijk weg staan, besef ik me nog meer hoe knap dit is
Die is officieel blind ja. Ergens in dit topic staat een linkje naar een artikel over hem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:18 schreef ElmarO het volgende:
Helemaal als je je bedenkt dat die Im(?) van Zuid-Korea helemaal niet zo'n goed zicht heeft met z'n ogen.
Alsnog een evenaring van het OR. Kunnen ze wel mee leven, denk ik.quote:
Die had ik gelezen. Toch erg knap van hem.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is officieel blind ja. Ergens in dit topic staat een linkje naar een artikel over hem.
13/20, ouchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die ene Franse schutter staat nog niet helemaal lekker te schieten.
De boog is gespannen, dus je weet maar nooitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:40 schreef BasvB het volgende:
Neem aan van wel ja, maar de pijl is scherp dus wie weet
Die van de 2e pijlquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:41 schreef debeterebob het volgende:
Koreanen beginnen vrij matig lijkt me. Welke is Im?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:58 schreef heywoodu het volgende:
Olympische Spelen
Eerste dagen in mijn leven dat ik boogschieten kijk, en het is echt gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |