Moeilijke vraag, omdat ze leeft als een kluisenaar en het lang geleden is dat ze in het nieuws kwam.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:11 schreef Flitspaal het volgende:
[ afbeelding ]
D'r in of D'r op, wie is dit?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:30 schreef plagvreugd het volgende:
Bestaat dat nog? Ik bied Ron Boszhard.
Wat isquote:is een oorspronkelijk Hebreeuws (":+") woord, dat via het Jiddisch (:P ) en het Bargoens in het Nederlands terecht kwam.
betekent pret of plezier. Het Hebreeuwse woord waar het van afgeleid is betekent lieftalligheid. Oorspronkelijk werd het ook wel geschreven als
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
goed genoeg, eigenlijk gein.quote:
Stand #2761quote:
Stand #2761quote:
Stand #2761quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Welke turnster haalde als eerste een 10 ?quote:
Stand #2761quote:
Yuri Boyka.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:00 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Randy Couture
De baas die Yuri Boyka speelt
Wyomi Maselaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Flitspaal het volgende:
Zal geen discussie aangaan, maar beide antwoorden zijn natuurlijk fout.
Want er zijn al veel eerder in andere wedstrijden tienen gescoord.
Andere turnvraag:
Welke turnster mocht in eerste instantie NL vertegenwoordigen op de komende OS, maar moest via rechtbank en gedoe wijken voor Celine van Gerner?
Vijf uit zes dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:25 schreef RanTheMan het volgende:
Balk
vloer
bok (heet dat niet iets van sprong?)
brug met gelijke leggers
rekstok
paard
nog ff deze: Waylon (de broer van andrelonquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Als wie kennen we Willem Bijkerk beter?
Stand #2761quote:
Puntje erbijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nog ff deze: Waylon (de broer van andrelon)
het moet haast wel een peugeot of een citroen zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe heet (Merk en type) de nieuwe dienstauto van de President van Frankrijk?
Ja, weet ik. Maar Randy Couture speelt wel in Expendables 2quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yuri Boyka.![]()
Maar Randy Couture speelt Yuri Boyka niet, dat is Scott Adkins.
Stand #2761quote:
Zeg dat welquote:
Nou heb ik ook ff zitten spieken, maar dit is niet goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:08 schreef takata het volgende:
De nummers 1 tm 3 zijn goed
Neem wel even waar
Nr 1 USA
Nr 2 Sovjet Unie
Nr 3 Duitsland
Nr 4 Is nog niet genoemd
Nr 5 is wel genoemd sorry
We zijn er bijna,ander Europees landquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:12 schreef RanTheMan het volgende:
Nr 1 USA
Nr 2 Sovjet Unie
Nr 3 Duitsland (dat moet dan met de ddr er bij opgeteld zijn....)
Nr 4 GB
Nr 5 Frankrijk
Volgends bron wikipedia klopt ditquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
Nr 1 USA
Nr 2 Sovjet Unie
Nr 3 Duitsland
Nr 4 Italie
Nr 5 Frankrijk
nou hangt er van af hoe je telt natuurlijk.. Maar voglens mij klopt er sowieso niet zo veel van nu..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Duitsland hoort er niet bij. Anders komen we hier nooit uit...
Bron wikiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou hangt er van af hoe je telt natuurlijk.. Maar voglens mij klopt er sowieso niet zo veel van nu..
Er wordt gevraagd naar de medaillespiegel van de Zomerspelen, niet naar de gecombineerde!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:18 schreef takata het volgende:
[..]
Volgends bron wikipedia klopt dit
We kunnen verder.
Stand #2761
3 Flitspaal
3 Da_Sandman
1 plagvreugd
2 banaantjeEE
1 Greenpeas
1 BeamofLight
2 RanTheMan
1 Dopekoe
weet je wat ik trek mn punt er af en stel een nieuwe vraag, want dit gaat nergens meer over , iedereen accoord?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens Wiki klopt dit niet hoor. Wordt gevraagd naar de medaillespiegel van de Zomerspelen, niet naar de gecombineerde!
Stand #2761quote:
Stand #2761quote:
Stand #2761quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:38 schreef RanTheMan het volgende:
een bidon (maar t snotjoch had ook al spiegeltjes er af lopen trappen!!)
Stand #2761quote:
werken wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
Wat is er afwijkend aan sommige parkeerautomaten in amsterdam in de periode 28 juli tot 5 augustus?
quote:
bijna.. De automaten zelf zijn niet roze....quote:
De tickets?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
bijna.. De automaten zelf zijn niet roze....
Roze ipv rood iddquote:
Vandaag? 27 juli dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:03 schreef BeamofLight het volgende:
Welke datum wordt de drukste dag van het jaar voor Schiphol (verwacht) ?
Stand #2761quote:
quote:
Ja, maar de naam he...quote:
Iris Kroes inderdaad.quote:
ik reken geen halve naam goedquote:
klok klepel verhaalquote:
Lisa Hordijk, oftewel Lisa Lois.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef RanTheMan het volgende:
we blijven even bij The Voice Of Holland - wie is de zus van Chris Hordijk?
Weet ik dat ook weer..quote:
correctquote:
Ik was ook verbaasd dat ik een punt kreeg.. zie het zelf als compensatie voor mijn ingeleverde punt vanmorgenquote:
Die talentenjacht deelnemers worden toch altijd bij voornaam genoemdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:37 schreef RanTheMan het volgende:
Ik was ook verbaasd dat ik een punt kreeg.. zie het zelf als compensatie voor mijn ingeleverde punt vanmorgen
1. New Yorkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:44 schreef RanTheMan het volgende:
Nou laten we simpel beginnen:new York
Los Angeles
Miami
Chicago
Texas
1. New Yorkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:54 schreef RanTheMan het volgende:
Welk "sociaal netwerk" wordt geïntegreerd in de nieuwe microsoft office?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Goed gedaan plag!quote:
nrc nextquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Waarvan is columnist, journalist, filosoof en publicist Rob Wijnberg hoofdredacteur?
Yepyepquote:
Dan is mijn antwoord beter, want Dagebert had niet gespecificeerd en qua opp. is Noordoostpolder de grootste.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:26 schreef plagvreugd het volgende:
De hoofdplaats is Amsterdam, dan is Rotterdam de gemeente met de meeste inwoners waarbij de naam niet gelijk is aan de hoofdplaats
Vind ik wel wat in zitten, mijn antwoord is onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan is mijn antwoord beter, want Dagebert had niet gespecificeerd en qua opp. is Noordoostpolder de grootste.
Wellicht is noordoostpolder de grootste qua oppervlak wanneer het gaat om gemeenten met alleen o's en e's als klinkers in de naam ;-) (Hint: gemeentelijke herindelingen...)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dan is mijn antwoord beter, want Dagebert had niet gespecificeerd en qua opp. is Noordoostpolder de grootste.
Houston, we have a winner!quote:
Dröge bonen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
worden voornamelijk in de Noordelijke kuststreken (Groningen, Friesland, maar ook in Drenthe en Overijssel) gemaakt, omdat daar de luchtvochtigheid geschikt is voor het drogen. In bepaalde Afrikaanse landen, zoals Zuid-Afrika, is door kolonisten de
meegenomen vanwege de lange houdbaarheid. In Zuid-Afrika is
(Afrikaans:
) nog steeds erg populair.
De smaak verschilt afhankelijk van de gebruikte kruiden
wat is?
quote:
quote:
Goddelijk hequote:
Nom nom nomquote:
Bod geaccepteerdquote:
Wat zijn AAA tm EEE? (volgorde boeit uiteraard niet)quote:Met de grote rivieren bedoelt men in Nederland de AAA, BBB, CCC, DDD en de EEE en de belangrijkste stromen in hun delta. Soms wordt de IJssel ook meegerekend.
quote:is de naam voor de benedenloop van de Waal en vroeger ook van de Maas, totdat de laatste rivier in 1904 bij Andel werd afgedamd nadat de Bergsche Maas was gegraven.
Yepyepquote:
Stand #2761quote:
Alleen vet doe ik het niet voor hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:03 schreef takata het volgende:
[..]
Stand #2761
3 Flitspaal
7 Da_Sandman
3 plagvreugd
2 banaantjeEE
1 Greenpeas
2 BeamofLight
5 RanTheMan
1 Dopekoe
1 Mark
2 takata
2 Dagobert
Yup!quote:
grijsgroenwitgroengrijslandquote:
Stand #2761quote:
zeker, op terschelling is dat de appelhofquote:
Like!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
zeker, op terschelling is dat de appelhof
De kennerquote:
Nopequote:
Niet die ene maar een andere? Geen flauw idee...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja, Barroso is wel goed, maar.....
je zoekt 2 namen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja, Barroso is wel goed, maar.....
Nee, z'n voornaamquote:
Oh? Dat ging daarnet anders. Vandaar dat ik nu ook de voornaam wilquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:47 schreef plagvreugd het volgende:
Als het niet expliciet gevraagd is, is de achternaam hier doorgaans genoeg.
die is voorzitter van de europese raad.. Tsja het is ingewikkeldquote:
ik zoek idd een landquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef plagvreugd het volgende:
ah ja, dan is t de premier van t land dat dit half jaar voorzittertje mag spelen. weet alleen niet welk land dat is.
wie kan prima lijkt mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef plagvreugd het volgende:
Een wie is niet echt een land vind ik hoor. Maar ik bied... Portugal!
ook niet, t is er warmer en ze hebben schulden..quote:
Wie kan prima een land zijn hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:57 schreef plagvreugd het volgende:
Een wie is niet echt een land vind ik hoor. Maar ik bied... Portugal!
Stand #2761quote:
Mag ik die vraag diskwalificeren? Geen algemene kennis....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:41 schreef BeamofLight het volgende:
Swinkels is het antwoord. Nieuwe vraag:
ik tuur nu al een dag lang naar mijn monitor. Van welk merk is die monitor?
Stand #2761quote:
Stand #2761quote:
Die man hete Mandelaquote:
Ow tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:18 schreef plagvreugd het volgende:
Er zijn wel meer mensen in Zuid-Afrika geboren hoor.
quote:Dan bied ik... Nigeria.
quote:
Landsgrenzen van Syrie aanpassen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef BeamofLight het volgende:
Dago 5 goed
Plagvreugd maakt met Afghanistan Dagos lijstje vol. Maar Dago heeft er 5.
Wat nu?
Nee, 6e is Afghanistanquote:
Daarom ook van te voren even aangeven wie het punt krijgt. Meest voor de hand liggend is degene die het lijstje volmaakt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:34 schreef BeamofLight het volgende:
Dago 5 goed
Plagvreugd maakt met Afghanistan Dagos lijstje vol. Maar Dago heeft er 5.
Wat nu?
Maar gezien de seconden maakt hij het lijstje niet vol. Hij komt niet verder dan 3 landen en 1 fout. Ik zeg Dago.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daarom ook van te voren even aangeven wie het punt krijgt. Meest voor de hand liggend is degene die het lijstje volmaakt.
Tja, technisch gezien maakt hij het rijtje wel vol. Wmb pakt Dago het hoor.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar gezien de seconden maakt hij het lijstje niet vol. Hij komt niet verder dan 3 landen en 1 fout. Ik zeg Dago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
Stand #2761quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef Flitspaal het volgende:
schermen
schieten
paardrijden
hardlopen
enneh... zwemmen?
Stand #2761quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |