nouja zeg alsof Taylor er nu zo belachelijk uit ziet....vind de plastische chirurgie ook niet mooi maar er zijn wel mensen die er erger uit zien en nog lelijker zijn op haar leeftijdquote:Op woensdag 26 september 2012 10:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Wanneer gaat Stephanie nou eens dood?
Ik vind het bizar dat ze zo veel acteurs ontslaan, maar Hunter Tylo niet. Ze heeft die rol alleen gekregen omdat ze zo mooi was. Nu ziet ze er gewoon belachelijk uit en ze kan nog steeds niet acteren.
Taylor is een mooie vrouw. Als ik er geen problemen mee zou hebben dat ik mijn identiteit erdoor zou verliezen, zou ik zo met haar willen ruilen.quote:Op zondag 30 september 2012 12:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
nouja zeg alsof Taylor er nu zo belachelijk uit ziet....vind de plastische chirurgie ook niet mooi maar er zijn wel mensen die er erger uit zien en nog lelijker zijn op haar leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef Sk00p het volgende:
Ronn Moss had 14 September zijn laatste aflevering in B&B USA afleveringen.
Het is mij nog steeds niet bekend wie de nieuwe Ridge gaat spelen.
Info over later in de show nog..Voor degene die het niet willen weten is het in een spoilertag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die linker is ze nog een 'jonge blom'. De 'jeugd' wint het toch altijd.quote:Op zondag 30 september 2012 18:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De linke Hunter Taylor is mooier dan de rechte Hunter
n jonge blom zonder een slechte plastisch chirurgquote:Op zondag 30 september 2012 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op die linker is ze nog een 'jonge blom'. De 'jeugd' wint het toch altijd.
Dat heeft de jeugd die er mooi uit ziet natuurlijk niet nodig. Wat een snoes is het.quote:Op zondag 30 september 2012 18:32 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
n jonge blom zonder een slechte plastisch chirurg
quote:Op zondag 30 september 2012 18:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze foto valt reuze mee ga Wikipedia opzoeken hoe oud zij is..quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef sherezade het volgende:
dit is een foto van afgelopen week, goed er is aan gesleuteld maar vind het reuze meevallen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat ze er echt vreemd uitziet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef sherezade het volgende:
dit is een foto van afgelopen week, goed er is aan gesleuteld maar vind het reuze meevallen
[ afbeelding ]
Nou, ik niet.... Het is nauwelijks een mond meer te noemen, dat ding...quote:Op zondag 30 september 2012 19:34 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 september 2012 17:51 schreef Sk00p het volgende:
Ronn Moss had 14 September zijn laatste aflevering in B&B USA afleveringen.
Het is mij nog steeds niet bekend wie de nieuwe Ridge gaat spelen.
Info over later in de show nog..Voor degene die het niet willen weten is het in een spoilertag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |