In m'n hele leven nog nooit ergens last van gehadquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:09 schreef John5 het volgende:
[..]
Idd, daar kun je in ieder geval nog een lekkere bacteriėle infectie oplopen
ligt eraan of je bij Almere gaat zwemmen of ergens anders in Nederland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
In m'n hele leven nog nooit ergens last van gehad
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier kreeg ik het 'Falling Down (Michael Douglas)' gevoel.
Taksi! (goden nectar)quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Moeders deelde broodjes ei en taxi uit!
M'n rug voelt alsof er een gek met een vlammenwerper op is losgelaten. Geen grap. In een gemiddeld kantoor heb je tenminste nog een airco. En een koffieautomaat. Luxe en comfort, daar hoort geen zand bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef Khaleesi het volgende:
ik snap niet hoe "aan het strand liggen" en "pijn" in 1 zin genoemd kunnen worden???![]()
Ja tenzij je derdegraads verbrand bent....
Ik zit hier maar op kantoor met mijn vakantiebaan![]()
![]()
Liever strand dan kantoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
M'n rug voelt alsof er een gek met een vlammenwerper op is losgelaten. Geen grap. In een gemiddeld kantoor heb je tenminste nog een airco. En een koffieautomaat. Luxe en comfort, daar hoort geen zand bij.
Airco - Nopequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
M'n rug voelt alsof er een gek met een vlammenwerper op is losgelaten. Geen grap. In een gemiddeld kantoor heb je tenminste nog een airco. En een koffieautomaat. Luxe en comfort, daar hoort geen zand bij.
Oei, dan blijft alleen 'geen zand' over. En dat is inderdaad best karig.quote:
Meertjes en rivieren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Mensen die naar de noordzeestranden gaan![]()
Meertjes en rivieren zijn veel baziger
Temidden van de noordzeekudde zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Meertjes en rivieren.Zee all the way!
Je kan inderdaad nog beter thuis zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
Temidden van de noordzeekudde zitten
Dat is toch leuk. Gezellig met je zwetende medemens hutje aan mutje op het strand.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
Vertel mij de voordelen van de zeequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Meertjes en rivieren.Zee all the way!
Ja! Je kunt veel beter in zo'n zeilbootje zitten dan op het strand!quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:46 schreef Geelman het volgende:
...
Toen ik de trap besteeg, doemde de Noordzee voor mij op. Ik kon het niet ontkennen, het was een prachtig uitzicht. Aan de horizon zag ik zeilbootjes dobberen, ver weg van het strand waar kinderen om ijs jengelen en oude vrouwen hun rimpelige, gelooide huid nog bruiner proberen te bakken.
en dan lekker in de zee piesenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dat is toch leuk. Gezellig met je zwetende medemens hutje aan mutje op het strand.
100% waarheidquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Tjah wat mensen nou zo leuk vinden om tussen zo'n massa nederlanders te zitten... ik zal het nooit begrijpen. Doe mij dan maar een iets minder toeristisch oord.
Ook van die mensen die naar Lloret gaan ofzo, waar je in elke straat een 'piet van friet' vind en waar bijna iedereen nederlands spreekt. Wat een zielige gevallen.
Piet van friet ja?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Tjah wat mensen nou zo leuk vinden om tussen zo'n massa nederlanders te zitten... ik zal het nooit begrijpen. Doe mij dan maar een iets minder toeristisch oord.
Ook van die mensen die naar Lloret gaan ofzo, waar je in elke straat een 'piet van friet' vind en waar bijna iedereen nederlands spreekt. Wat een zielige gevallen.
[ afbeelding ]
De zee is toch veel leuker met die golven. Maar goed als jij aan zo'n suf meertje wilt zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |