Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef speknek het volgende:
En hebben ze nog meer gedaan dan zoenen?
http://www.dailymail.co.u(...)-Rupert-Sanders.htmlquote:And in her most recent interview, with the June issue of Elle magazine, Kristen said she was getting tired of her 'boring' life, and wanted something 'bad' to happen to her.
She said: 'You can learn so much from bad things. I feel boring. I feel like, "Why is everything so easy for me?" I can't wait for something crazy to f***ing happen to me. Just life.
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Ik ook wel ja. Als van geilheid al het bloed uit je hersens naar je piemel is gegaan, of de vrouwelijke variant daarvan, dan okay (nouja niet okay, maar bij wijze van). Maar zo innig met iemand zoenen en dan na afloop zeggen dat Rob / Liberty de enige liefde van je leven is, uh, nee, dat gaat er minder bij mij in.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Foto's zijn van 17 juli en de tweet van 2 dagen geleden? Zou dus heel goed kunnen als dit pas de eerste kus is.
Overigens zou ik het persoonlijk erger vinden dat iemand bewust zo innig zoent overdag dan wanneer iemand een dronken slippertje maakt.
Now we do.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
'I want someone to f*** me over! Do you know what I mean?'
Het is geen tweet, het is een post op Instagram.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik die tweet nog het meest triest van allemaal vind
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was dit dan de reden dat Stewart de laatste weken zowaar een paar keer werd betrapt op een glimlach?
quote:
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?quote:
Jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Begon je weer over sletten en hoeren te gillen?
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet iemand bedriegen
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, de reactie is weg. Misschien is het toch eens tijd na te gaan of het niet aan jezelf ligt.
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat? Dat de dame iemand bedriegt?
Ik geef gewoon mijn mening, niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn hoor. Verder ben ik erg hypocriet en zou ik de dame in kwestie ook raken.
Weet ik, maar ik ben dan ook een man en een man mag alles toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zo, dat is wel sletterig van je hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |