De naam die staat onder 'mijn ritten' bij je online ritgegevens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef Mr.Grant het volgende:
Jongens even over de EW digitale ritbon, wat moet je invullen bij 'naam leasemaatschappij'? Het bedrijf waarvoor je de auto hebt vervoerd?
En ik snap ook niet waarom ie bij 8:38 aangeeft dat het een ongeldig tijdstip is, terwijl 11:07 wel wordt geaccepteerd
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad...quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:12 schreef MG_13 het volgende:
Zo dat was een rit van 10-15 minuten. Veel korter kan niet.
In je ritinfo staat:quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:12 schreef Mr.Grant het volgende:
Jongens even over de EW digitale ritbon, wat moet je invullen bij 'naam leasemaatschappij'? Het bedrijf waarvoor je de auto hebt vervoerd?
Super efficiënt! Nog drie uur OV erbij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad...
Ik had toen Groningen -Assen - Assen - Nieuwegein ofzo, dus een tussendoor rit, van ene.schadebedrijf naar de andere.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:57 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Super efficiënt! Nog drie uur OV erbij?
Waarom zouden ze daar iemand voor inhuren? Kunnen ze zelf niet even die auto verplaatsen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een rit van 350 meter gehad...
Gewoon nog een keer alles invullen. Als jij geen bevestigingsmail krijgt, heeft EW de gegevens niet ontvangen. Je krijgt die bevestigingsmail normaal gesproken binnen een minuut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef MG_13 het volgende:
ik heb van de ritbonnen die ik vanochtend heb ingevuld nog steeds geen bevestiginsmail. Hoe lang gaat dat nog duren?!
Staan de gegevens van de wisselrit ook niet bij opmerkingen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef RobinhoAjax het volgende:
Als ik voor AR een wissel ga rijden, is het dan normaal dat ik alle gegevens heb van de heenrit, maar niet weet welke auto ik terug moet nemen en hoe laat die weer op locatie moet zijn? Wordt mijn eerste wisseltje namelijk.
Nee alleen dat ik een andere op moet halen. Nouja zal wel goed komen, was meer de nieuwsgierigheid van mijn kant eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Staan de gegevens van de wisselrit ook niet bij opmerkingen?
jepquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Zie net dat mijn Esso-pas in augustus verloopt. Je krijgt toch automatisch een nieuwe?
Heel gaaf inderdaad!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:11 schreef MG_13 het volgende:
Net de Twingo RS afgeleverd. Wat een leuk scheurbakkie! :-D
Nice, heb je foto's gemaakt? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:26 schreef MG_13 het volgende:
Had een leuke dag vandaag!
1e rit was dus Twingo RS
2e rit bleek audi A3
3e rit was een Seat Leon FR met 200 pk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |